• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael elyon
    'Zeg wat je wil weten en ik vertel het je,' zegt ze met een kleine grijns. eindelijk iemand die me neit meteen neerschoot voor eht geflirt. Met een grijns leun ik was dichter naar Liberty.
    'Nou, waar je vandaan komt... Wat je dromen zijn... Waar je muziek intresses liggen...'
    Alles, ik wilde gewoon zoveel mogelijk informatie. Dit meisje deed er tenminste neit mysterieus over, zoals Nana.
    Nana die nu spoorloos was omdat ze weer kwaad was om... nou ja, weet ik veel waarom. Schiet mij maar lek. Vrouwen zal ik nooit helemaal begrijpen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ @xheavenlyx, telepathie? Ik luister het net ]

    Liberty April Ramirez

    Hij komt iets dichter tegen me aan zitten. Ach, wat geflirt is toch niet erg? 'Nou, waar je vandaan komt... Wat je dromen zijn... Waar je muziek intresses liggen...' Zei hij toen. Ik keek hem even aan en lachte zacht, 'Ik kom oorspronkelijk uit Puerto Rico,' begin ik dan. 'Ik heb daar tot mijn 10e gewoond en daarna verhuisde ik naar New York.' Ik kijk hem aan en grijns kort, 'Mijn opleiding is erg breed, niet alleen zang maar ook het mixen van muziek, de instrumenten die ik bespeel en gewoon alles eromheen,' Ik denk dan na, 'Mijn dromen zijn nog niet duidelijk, ik weet nog niet wat ik precies wil doen en ik hoop daar duidelijkheid in te krijgen in de tijd dat ik hier op school zit,' sluit ik dan af.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:52 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Christian Hamilton
    "Speedo? Dat klinkt niet verkeerd. Dat zou me vast gewéldig staan," grapte ik. "En barbies opblazen? Wat een zonde! Had ze aan mij gedoneerd.. Ik vond het altijd geweldig om ze uit te kleden."
    Ik moest lachen toen ik terug dacht aan 'die goeie ouwe tijd' met mijn jeugdvrienden. We waren ongeveer 12 jaar en ik had de barbies van mijn zusje gepakt. We waren toen echt al pubers aan het worden en vonden het geweldig om een 'naakte vrouw' te zien.
    "Jij dronk ook al voor je zestiende," mompelde ze.
    "Nietes," bitste ik terug terwijl ik mijn tong uitstak. "En als je big brother moet ik je beschermen tegen slechte dingen, dus geen alcohol voor jou jongedame!"
    Ik noemde Chayenne wel vaker zusje of cutie. Ze liet me denken aan mijn eigen zusje.


    Me so good.

    IHeartMusicc schreef:
    [ @xheavenlyx, telepathie? Ik luister het net ]


    [haha, stiekem wel xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nevil Hamilton
    “Easy boy,” zei ze grappend op een plattelandse toon. “You can do it, if you just believe.”
    Ik moest lachen om haar reactie.
    "Volgends mij geldt dat ook voor jou. You can do it, if you just believe."
    Ik zag haar kijken door de ruimte en zelf wierp ik even een blik op mijn horloge. De les duurde nog maar ongeveer twintig minuten. Ik begon weer met het spelen van mijn zelfgeschreven liedje. Ik had mijn spiekblaadje met de noten op de standaard van de piano gezet en begon een noot weg te gummen. Ik luisterde goed terwijl ik een paar noten in toetste en schreef toen de juiste op.
    "Wil je niet weer gaan zingen? Dat was wat je deed voordat ik je stoorde."

    [Ik luister nu de hele tijd Nobody Knows. (':]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:54 ]


    Me so good.

    Chayenne

    "Speedo? Dat klinkt niet verkeerd. Dat zou me vast gewéldig staan," grapte hij, ik keek hem lachend aan. 'Maar alles staat jouw goed, is niet eerlijk' mompel ik. "En barbies opblazen? Wat een zonde! Had ze aan mij gedoneerd.. Ik vond het altijd geweldig om ze uit te kleden." zei hij en lacht daarna. 'Natuurlijk' grinnik ik. "Nietes, en als je big brother moet ik je beschermen tegen slechte dingen, dus geen alcohol voor jou jongedame!" zei hij. Ik lach, 'en sinds wanneer ben jij familie? Niet dat ik het erg vind' grinnik ik.


    El Diablo.

    Brutus schreef:

    [Ik luister nu de hele tijd Nobody Knows. (':][/face]


    [Jullie hebben het makkelijk, ik ben verslaafd aan This. dankzij Amen :'D ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Christian Hamilton
    "Jij bent mijn zusje van andere ouders," antwoordde ik. "En je bent altijd al mijn kleine zusje geweest!"
    Ik kneep in haar wangen, zoals oma dat áltijd bij me doet. Wat me trouwens heel erg kon irriteren.
    "Maar volgens mij, heb ik nu les," bedacht ik me. "Achja, boeiend."
    Ik haalde mijn schouders op en ging in een kleermakerszit zitten.
    "Maar jij hebt wel nu les!" zei ik tegen Chay. "En je mag niet spijbelen."
    Ik was waarschijnlijk een slecht grote broer voorbeeld, want alle dingen die ik haar verbood deed ik ook..


    Me so good.

    Escritura schreef:
    (...)

    [Jullie hebben het makkelijk, ik ben verslaafd aan This. dankzij Amen :'D ]

    [Poor you :Y)]


    Me so good.

    Nana Shizuko Rose
    “Wil je niet weer gaan zingen? Dat was wat je deed voordat ik je stoorde.” Ik hield gelijk op met de glimlach op mijn lippen en ik begon weer te knarsetanden. “Nee, dat wil ik niet.” Zeker omdat… Nee, vast niet, ik wilde daar niet over nadenken.
    Er was nog ongeveer een halfuurtje over van de les, ik was veel te laat, maar ergens wilde ik nog steeds niet.
    Ik plukte aan de onderkant van mijn korte jurkje en toen aan mijn spijkerjasje, als teken dat ik me ongemakkelijk voelde, en terwijl ik opstond keek ik hem aan. “Ik moet nu toch echt naar de les, maar misschien zie ik je in het straflokaal.”
    Ik beet even op mijn onderlip, ik wist niet wat ik nu moest doen. Gewoon weglopen? Zuchtend draaide ik me toen om. Alsof ik hier ooit een probleem over had gemaakt. Ik trok de deur open en liep toen het lokaal uit, op zoek naar het andere lokaal waar ik eigenlijk muziek geschiedenis had en toen ik de deur opendeed, merkte ik dat weer alle ogen naar me staarde. Ook die van de leraar, die iets vertelde over opera – wat me trouwens totaal niet boeide.
    “Nana, je bent nu alweer te laat. Je weet dat dat zeker een uur nablijven is.”
    Ik wuifde het alleen weg, en mompelde nors en geirriteerd. “Ja ja.” Amen zag ik naast Liberty zitten, wel erg dichtbij voor gewoon vrienden als je het mij vraagt, maar ik rolde mijn ogen en ging helemaal achterin zitten in een hoekje. “Ga gewoon verder met die stomme les.” Vervolgde ik daarna.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 22:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    "Jij bent mijn zusje van andere ouders, en je bent altijd al mijn kleine zusje geweest zei hij, om vervolgens in mijn wangen te knijpen. 'Sure' grinnik ik. "Maar volgens mij, heb ik nu les. Ach ja, Boeiend!" zei hij en ging in kleermakerszit zitten. "Maar jij hebt wel nu les! En je mag niet spijbelen!' zegt hij. 'Nee, dan ben jij een goed voorbeeld!' grinnik ik, en por hem even. 'Ik heb geen zin in les' mompel ik, en leg mijn hoofd op mijn knieën.


    El Diablo.

    [Is Liberty alive? (cat) ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Yes I am. lieve schat , je weet toch dat ik op jou wacht XD ]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 22:12 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Escritura schreef:
    [Is Liberty alive? (cat) ^^]

    [Ehm, lieve schat, ze wacht op jou.]

    Liberty April Ramirez
    Hij komt iets dichter tegen me aan zitten. Ach, wat geflirt is toch niet erg? 'Nou, waar je vandaan komt... Wat je dromen zijn... Waar je muziek intresses liggen...' Zei hij toen. Ik keek hem even aan en lachte zacht, 'Ik kom oorspronkelijk uit Puerto Rico,' begin ik dan. 'Ik heb daar tot mijn 10e gewoond en daarna verhuisde ik naar New York.' Ik kijk hem aan en grijns kort, 'Mijn opleiding is erg breed, niet alleen zang maar ook het mixen van muziek, de instrumenten die ik bespeel en gewoon alles eromheen,' Ik denk dan na, 'Mijn dromen zijn nog niet duidelijk, ik weet nog niet wat ik precies wil doen en ik hoop daar duidelijkheid in te krijgen in de tijd dat ik hier op school zit,' sluit ik dan af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [.. i suck *facepalm, gaat typen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.