• Altijd als ik 'n broek draag, dan kruipen de pijpen omhoog met als gevolg dat de broek ruim zit rond mijn knieën. Hier erger ik me dood aan, want 't staat gewoon op vliegen D: Nu heb ik knieën die lichtelijk naar binnen draaien, dus waarschijnlijk heb ik daarom dit probleem met broeken, maar ik ben benieuwd of ik de enige ben die hier last van heeft en of iemand weet waar goede broeken te krijgen zijn die strak zitten en dat ook blijven zitten (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb dat niet.. :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik draag meestal G-star, Only of vero moda broeken en heb hier geen problemen mee :')


    To infinity and beyond •

    Bij de Vero moda zijn er goede broeken :3


    Shoganai i ne~

    Bij mij gebeurt dat nooit..
    Ik heb broeken van de H&M, Zara, Diesel, G-star,... Dus volgens mij ligt het niet echt aan het merk dat je draagt?
    Ik heb vooral dat ze los komen aan mijn poep, dan sluiten ze daar niet meer mooi aan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Bij mij gebeurt dat nooit..
    Ik heb broeken van de H&M, Zara, Diesel, G-star,... Dus volgens mij ligt het niet echt aan het merk dat je draagt?
    Ik heb vooral dat ze los komen aan mijn poep, dan sluiten ze daar niet meer mooi aan
    '
    O, wel degelijk. Bij de ene broek is 't erger dan de ander :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)'
    O, wel degelijk. Bij de ene broek is 't erger dan de ander :'D

    Dat is wel raar. Welke merken draag je dan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lol ik las eerst 'goed zitten boeken'.
    Ehh, ik vind die van de C&A altijd wel fijn zitten en ik heb er nu ook eentje van de Zara, die is ook wel fijn... En ik heb nog een, maar dat is zo'n broek met een hele lage kruis, ik denk niet dat je die bedoelt, en ik ben ook even het merk kwijt ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb dat probleem ook + het feit dat ik klein ben, waardoor de meeste broeken nog eens te lang zijn en heel erg ruim rond mijn knieën zitten. Maar de broeken van H&M passen wel altijd goed.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Negligible schreef:
    (...)
    Dat is wel raar. Welke merken draag je dan?

    Van Zara, tot H&M, tot Only etc. Veel verschillende merken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Draag jurkjes! (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Draag jurkjes! (cat)

    Da's niet handig op stage :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Da's niet handig op stage :')


    Wat voor stage? D:

    Draag dan van die leren catsuits! Met een zweepje!

    I dunno hoe dat handig is, maar het zal vast wat interessante reacties ontlokken op je stage!


    quidquid excusatio prandium pro

    Eeyore schreef:
    (...)
    Van Zara, tot H&M, tot Only etc. Veel verschillende merken.

    Misschien moet je eens een iets duurder merk proberen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Misschien moet je eens een iets duurder merk proberen?

    Dat probeer ik pas, als ik weet dat 't goede broeken zijn x) Vandaar dit topic. Ik wil niet teveel geld spenderen aan broeken, tenzij ik met zekerheid weet dat 't van goede kwaliteit is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Wat voor stage? D:

    Draag dan van die leren catsuits! Met een zweepje!

    I dunno hoe dat handig is, maar het zal vast wat interessante reacties ontlokken op je stage!

    Met dementerende volwassenen/ouderen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'