• Altijd als ik 'n broek draag, dan kruipen de pijpen omhoog met als gevolg dat de broek ruim zit rond mijn knieën. Hier erger ik me dood aan, want 't staat gewoon op vliegen D: Nu heb ik knieën die lichtelijk naar binnen draaien, dus waarschijnlijk heb ik daarom dit probleem met broeken, maar ik ben benieuwd of ik de enige ben die hier last van heeft en of iemand weet waar goede broeken te krijgen zijn die strak zitten en dat ook blijven zitten (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aife schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe duur ze tegenwoordig zijn, maar bij mij viel het nog mee: My God!-broeken vind ik geweldig zitten. Maar ik heb er verder geen last van, dus ik kan ook niet zeggen of deze voor jou goed zijn...
    Kun je ze dan eigenlijk niet eerst passen en dan kijken of het werkt? Of is het pas na een tijdje dat er je last van krijgt?

    Ja, haha. Meestal zitten ze goed bij 't passen, maar als ik er dan een dag in ga lopen, dan gaat 't meestal ruimer zitten bij m'n knieën na een tijdje. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Ja, haha. Meestal zitten ze goed bij 't passen, maar als ik er dan een dag in ga lopen, dan gaat 't meestal ruimer zitten bij m'n knieën na een tijdje. :Y)

    Ahh, dan snap ik het ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Koop Italiaanse broeken, die zitten in het algemeen nogal strak bij je onderbenen :3.


    i put the fun in funeral

    Mijn broekspijpen kruipen ook altijd omhoog! Maar ik heb het alleen bij skinny jeans. Ik heb één dure broek, maar dat is geen skinny, dus daar heb ik er sowieso geen last van.
    Misschien moet je een soepelere jeans kopen (ik bedoel zo'n soort jeans die iets gemakkelijker uitzet dan een normale jeans..)


    Get outta my head!

    Audacity schreef:
    Koop Italiaanse broeken, die zitten in het algemeen nogal strak bij je onderbenen :3.

    Wat zijn goede Italiaanse merken dan? (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reloaded schreef:
    Mijn broekspijpen kruipen ook altijd omhoog! Maar ik heb het alleen bij skinny jeans. Ik heb één dure broek, maar dat is geen skinny, dus daar heb ik er sowieso geen last van.
    Misschien moet je een soepelere jeans kopen (ik bedoel zo'n soort jeans die iets gemakkelijker uitzet dan een normale jeans..)

    Jua, straight leg. Ik denk da'k gewoon maar 'n elastieken bandje aan mijn broekspijpen ga naaien waar ik zo m'n voet doorheen kan steken :')

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 20:49 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Wat zijn goede Italiaanse merken dan? (cat)


    Ik ken genoeg Italiaanse paardrijbroek merken, maar ik denk niet dat je daar veel aan hebt :'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik ken genoeg Italiaanse paardrijbroek merken, maar ik denk niet dat je daar veel aan hebt :'D.

    Ne, ghehe.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zweer bij de broeken van Zara ! ;D
    een meisje van mijn klas heeft een broek van Dolce&Gabanna en omdat we dezelfde maat hebben , heb ik die is aangehad en die zat echt zalig , echt als gegoten , maar die zijn natuurlijk wel wat duurder ...
    Bij massimo dutti zijn het ook wel goeie broeken ...

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 22:13 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik draag geen broeken, dat klinkt vreemd maar ik draag altijd treggings.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je moet eens naar Rotterdam komen! (cat)
    We hebben hier drie boetiekjes die allemaal kleine maten broeken hebben die lekker strak zitten en rond de 20/30 euro zijn. :3

    Eeyore schreef:
    (...)
    Ne, ghehe.

    Ik heb een rok van een Italiaans merk. Ik wil wel eens kijken welk merk het is als je wil?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uh, een broek vinden waar ik uberhaupt in pas is al een helletocht voor mij. Plus ik heb een grote hekel aan strak zittende broeken, buiten het feit dat ik daar onmogelijk in zou komen. So yeah, I'm kinda useless :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb je al eens jeansleggings geprobeerd? Bij h&m neem ik altijd de ultra skinny of hoe dat heet van zachte spijkerstof. En bij de we vind ik de broeken ook altijd wel fijn. Vooral omdat mn heupen in verhouding met mn lengte heel breed zijn en ze daar broeken hebben die niet allemaal vreselijk lang zijn.

    Mijn broeken zijn altijd te lang van onderen, want ik heb opzicht korte benen. Ik ben niet echt groot haha


    Alleen maar tranen van geluk