• [face]

    Ja, ik maak weer covers. Kan ik voor één van jullie een cover maken? Vul dan dit lijstje in: (* verplicht)

    *Afbeeldingen (of verhaallijn dan weet ik wat voor soort plaatjes ik moet kiezen);
    *Tekst;
    *Kleur, zwart-wit of sepia (of iets anders);
    Sfeer;
    Extra(?);

    Even een aantal voorbeeldjes:



    Gedaan:
    Louistastic
    ZaynsStory
    ZaynsStory
    Cray
    Imperfecta
    Wachtlijst:
    Emolga
    Interesting
    STwilight
    CarrotNiall
    Assassin
    ZaynsStory

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 16:00 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik wil er nog één :)

    Afbeelding: heb ik niet, Zayn moet er in komen met een baseball jack aan :) als je die foto hebt, anders zal ik wel even voor je zoeken
    Tekst: But, he's not a football-player - Zayn Malik
    Kleur: zwart? :)
    voor de rest heb ik geen eisen haha :)

    I want one
    *Afbeeldingen (of verhaallijn dan weet ik wat voor soort plaatjes ik moet kiezen);




    *Tekst; The Show Based On Trust by Cray
    *Kleur, zwart-wit of sepia (of iets anders); sepia of zwart-wit
    Sfeer; zwakte, verdriet en duisternis
    Extra(?); Het by Cray-gedeelte kreeg kleiner dan de rest van de tekst


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Draco, you always saw him as an enemy, but see him once as a friend!

    *Afbeeldingen (of verhaallijn dan weet ik wat voor soort plaatjes ik moet kiezen);Draco Malfidus is 11 en gaat naar Zweinstein maar hij en Harry Potter worden vijanden. Een jaar later gaat Draco's zusje, Lucia naar Zweinstein alleen zij kan het wel goed met Harry en zijn clubje vinden. Op een dag komt zij in gevaar en Harry red haar. Helaas komt hij daardoor in de Ziekenzaal terecht. Draco heeft spijt dat een onschuldig iemand op de Ziekenzaal ligt en Hermelien merkt het! Zij gaat praten met Draco en kan hem zo ompraten om met Harry het goed te gaan maken. Maar dan heb je ook nog Lucia die verliefd wordt op Ronald Wemel!!

    ~Waarom heb ik zijn hand nooit gepakt in de eerste. Hij wou alleen maar vrienden zijn! Dan kan toch geen kwaad?~
    Harry James Potter

    ~Eerst leek het me alleen maar stoer om met dé Harry Potter bevriend te zijn maar nu vindt ik hem echt aardig!~
    Draco Lucius Malfidus
    *Tekst; Draco, you always saw him as an enemy, but see him once as a friend! {Drarry?}
    *Kleur, zwart-wit of sepia (of iets anders); Nou ik weet niet maak
    Sfeer; geheimzinnig
    Extra(?); ja lucia moet er op en ron harry en draco ook

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 16:45 ]


    "What's the fun of making sence?"

    Draco, you always saw him as an enemy, but see him once as a friend!

    *Afbeeldingen (of verhaallijn dan weet ik wat voor soort plaatjes ik moet kiezen);Draco Malfidus is 11 en gaat naar Zweinstein maar hij en Harry Potter worden vijanden. Een jaar later gaat Draco's zusje, Lucia naar Zweinstein alleen zij kan het wel goed met Harry en zijn clubje vinden. Op een dag komt zij in gevaar en Harry red haar. Helaas komt hij daardoor in de Ziekenzaal terecht. Draco heeft spijt dat een onschuldig iemand op de Ziekenzaal ligt en Hermelien merkt het! Zij gaat praten met Draco en kan hem zo ompraten om met Harry het goed te gaan maken. Maar dan heb je ook nog Lucia die verliefd wordt op Ronald Wemel!!

    ~Waarom heb ik zijn hand nooit gepakt in de eerste. Hij wou alleen maar vrienden zijn! Dan kan toch geen kwaad?~
    Harry James Potter

    ~Eerst leek het me alleen maar stoer om met dé Harry Potter bevriend te zijn maar nu vindt ik hem echt aardig!~
    Draco Lucius Malfidus
    *Tekst; Draco, you always saw him as an enemy, but see him once as a friend! {Drarry?}
    *Kleur, zwart-wit of sepia (of iets anders); Nou ik weet niet maak
    Sfeer; geheimzinnig
    Extra(?); ja lucia moet er op en ron harry en draco ook

    Lucia:
    http://resolver.kb.nl/resolve?urn=urn:gvn:SFA04:SFA006003992&size=large


    "What's the fun of making sence?"

    eeh sorry bericht te veel


    "What's the fun of making sence?"

    Afbeeldingen (of verhaallijn dan weet ik wat voor soort plaatjes ik moet kiezen): Ik heb geen afbeeldingen, maar het verhaal gaat over een meisje die depressief is. Het gaat slecht met haar, en ze wilt het liefst een einde maken aan haar leven. Maar dan komt er iemand langs die er voor zorgt dat dat niet gebeurd, en ze het gevoel heeft dat haar leven meer waard is.
    *Tekst; de titel is please don't catch me, maar de tekst 'your love is where I'm falling' mag er ook bij.
    *Kleur, zwart-wit of sepia (of iets anders); gewoon kleur, niet te fel.
    Sfeer; verdrietige, zwakke uitstraling, maar niet té. net als bij kleur. wel kleur, alleen niet te fel, maar ook niet te donker en grauw.
    Extra(?); er moet een meisje en jongen in. heb niet veel eisen. het zou leuk zijn als je rose en jack van de titanic zou gebruiken.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:50 ]


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    wat een schattig voorbeeldje


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hippend Berna. Maar ik ben niet meer AlInZayn;) Nu ben.ikde geweldige Louistastic <3

    Afbeeldingen; Foto 1 | Foto 2 | Foto 3 | Alle foto's gebruiken.
    Tekst; Creating a mess in love is easy.
    Kleur, zwart-wit of sepia (of iets anders); Zwart-wit.
    Sfeer; Mysterieus, sierlijke lettes.
    Extra(?); Graag vierkant en NIET langhoekig. Dus ongeveer dezelfde maat als je voorbeeld cover.

    Ik vraag trouwens ook bij andere mensen voor covers, dat je dat even weet (:
    Dan kan ik kiezen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 10:07 ]

    @ZaynsStory: Het was moeilijk om de plaatjes die je aangevraagd had er op een leuke manier in te verwerken, maar ik hoop dat je er iets mee kunt:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    @Cray: Je wilde hem graag in zwart-wit of sepia. Ik heb gekozen voor zwart-wit, maar er zit nog een beetje kleur bij omdat ik dit mooier vond. Als je het niet leuk/mooi vind, moet je het zeggen. Dan maak ik hem opnieuw...

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 14:19 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    @Cray: Je wilde hem graag in zwart-wit of sepia. Ik heb gekozen voor zwart-wit, maar er zit nog een beetje kleur bij omdat ik dit mooier vond. Als je het niet leuk/mooi vind, moet je het zeggen. Dan maak ik hem opnieuw...


    Omg, dit is geweldig (:
    Dank je wel <3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cray schreef:
    (...)
    Omg, dit is geweldig (:
    Dank je wel <3


    Graag gedaan.
    Gelukkig ben je er blij mee, want ik was bang dat je hem niet mooi zou vinden... Aangezien ik me niet helemaal aan jouw aanvraag heb gehouden c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    *Afbeeldingen (of verhaallijn dan weet ik wat voor soort plaatjes ik moet kiezen); Kijk hier onder :D En het gaat over de 65ste hongerspelen waar het meisje Alice aan mee doet uit district 1, voor de rest vertel ik niks.
    *Tekst; Safe and Sound
    *Kleur, zwart-wit of sepia (of iets anders); Doe er maar wat leuks mee HAHA, wat het beste lijkt.
    Sfeer; Een beetje Mysterieus, dat zal ik wel mooi vinden. En het liefste geen sierletters.
    Extra(?); Niks, doe je best zal ik zeggen :D

    Titel: Safe and Sound (THG)

    Plaatjes (Ik zal het waarderen als dat plaatje van THG een beetje op de achtergrond te recht komt.: http://www.indiewire.com/static/dims4/INDIEWIRE/aa4e278/4102462740/thumbnail/680x478/http://d1oi7t5trwfj5d.cloudfront.net/41/accb905f1911e19987123138165f92/file/The%20Hunger%20Games.jpg




    I'm a fighter, let me go.

    Ja ja ikke!
    Sorry dat moest echt even

    Ik zou graag voor mijn verhaal een cover willen

    De titel is "It's like your screaming."
    en daar achter hoort dan oficieel nog "and no one can hear."

    En dan met een plaatje van Niall Horan
    en dit meisje

    en dan gewoon een leuke achtergrond erbij :)

    alvastbedankt :')


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."