• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Laatste pagina vorige topic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik bijt zachtjes op mijn lip. "Zullen we-" Begin ik zachtjes, nee dit is stom. "Zullen we zo naar- naar het appartement?" Perste ik er met moeite uit. Ik beet op mijn nagel. I want him, so fucking bad.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    ''Ik.. Ik snap niet waarom je andere mensen pijn wilt doen, en dingen bij ze doet zonder dat ze dat willen.'' zei ik, en fronste even nadenkelijk. ''En al helemaal niet als die persoon je niks heeft aangedaan.'' zei ik nog, en voelde me boos worden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Dat hoort ook niet, die mensen zijn echt ziek in hun kop." grom ik. "Maar ik snap wel dat ze daarop geilen. Maar zoek dan een meisje die daarop kickt, niet een onschuldig meisje zoals jou die gedwongen word." Ik sla mijn arm om haar schouders.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik leun zachtjes tegen hem aan. ''Waarom zou je dat doen dan? Waarom zou je er op kicken?'' vroeg ik hem, en dacht even na.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik haal mijn schouders even op. "Dat weet ik niet precies, het is gewoon zo." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Jij ook?'' mompelde ik, en grinnikte zachtjes. Terwijl ik tegen hem aanleunde, probeerde ik zijn arm te 'ontwijken', nu ik wist dat het pijn deed als ik er tegenaan leunde, denkend aan gisteren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga een snelle douche nemen, zo terug (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Soms." mompel ik, licht beschaamd. Ik leg mijn hand losjes op haar schouder en pas op dat ik mijn arm niet onder haar leg, wat verrassend goed lukt. Ondertussen kijk ik een beetje voor me uit. Ik verafschuw mezelf nu, aangezien ik in het verleden ook wel een meisjes gedwongen heb. Maar nu weet ik wel beter.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 22:01 ]


    Your make-up is terrible

    [Is goed, totzo.]


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    Ik kijk Yarella even verbaast aan. "Ja..is goed" zeg ik zachtjes. Ik twijfel eventjes. Wat wil ze gaan doen? Misschien is het wel even beter om het te bespreken zonder dat iedereen er is. Ik krabbel overeind.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik sta ook op en loop richting de deur. Ik zei iedereen even gedag en opende de deur.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik lachte eventjes, en knikte toen. ''Ik weet gewoon niet meer hoe het is met- Met liefde.'' zei ik, en het verbaasde me eigenlijk wel. Wanneer heb ik voor het laatst seks gehad met passie? Liefde? Zo'n 3 of 4 jaar.. Ik zuchtte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Ik ook niet." zeg ik. Ik weet eigenlijk niet zeker of ik dat ooit meegemaakt heb. Meestal ging het gewoon om de zin of de lust. Niet om gevoelens. "Maar jij verdient dat wel hoor." glimlach ik naar haar. "Iets beters in ieder geval dan die klootzakken."


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    Ik zei de rest gedag en loop mee met Yarella. Met mijn handen diep in mijn zakken gestoken loop ik buiten. Ik werp af en toe en zijdelingse blik naar Yarella en kijk dan weer voor me. Als we er zijn open ik de deur en laat ons binnen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]