• [face]

    Ja, ik maak weer covers. Kan ik voor één van jullie een cover maken? Vul dan dit lijstje in: (* verplicht)

    *Afbeeldingen (of verhaallijn dan weet ik wat voor soort plaatjes ik moet kiezen);
    *Tekst;
    *Kleur, zwart-wit of sepia (of iets anders);
    Sfeer;
    Extra(?);

    Even een aantal voorbeeldjes:



    Gedaan:
    Louistastic
    ZaynsStory
    ZaynsStory
    Cray
    Imperfecta
    Wachtlijst:
    Emolga
    Interesting
    STwilight
    CarrotNiall
    Assassin
    ZaynsStory

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 16:00 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Verhaallijn:
    Mijn ogen zochten hem automatisch op tussen de menigte. Al snel bereikten ze hun doel, alsof ze erop afgesteld stonden. Ik volgde zijn bewegingen, analyseerde zijn o zo bekende lach en de pretogen die erbij hoorden. Ik besteedde geen aandacht aan de mensen om hem heen of de reden waarom hij lachte. Dat was voor mij niet interessant genoeg. Nee, hij slokte alle ruimte in mijn gefixeerde hersen op. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen, oh wat zou ik graag bij hem zijn, op elke manier die mogelijk is.

    Natasha is een onopvallend meisje van 19. Elke dag wacht ze op het drukke metrostation op haar metro en elke dag ziet ze daar die jongen, die ene jongen die haar hart sneller kan laten kloppen. Ze heeft geen idee wie hij is of waar hij heen gaat maar elke dag om dezelfde tijd is hij daar weer en zit Natasha paraat om hem te zien, zonder enige durf om op hem af te stappen. Ze raakt langzaam aan geobsedeerd door hem en op de één of andere manier lijkt de jongeman dat door te hebben, waar hij graag gebruik van maakt. Het word steeds vreemder en zijn fetish breekt door. Helaas kan Natasha hem niets weigeren.

    Titel of tekst: Sadistic

    Kleur, zwartwit of iets anders: Maakt niet uit.

    Sfeer: Eng, pijnlijk, niet comfortabel.

    Nog meer eisen: Het moet duidelijk iets te maken hebben met een fetish.

    De story


    Your make-up is terrible

    @Imperfecta: Ik heb je even voor laten gaan, omdat ik nog een vraag had aan Emolga. Ik hoop dat je hem leuk vind:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ben weer terug van vakantie en zal er zo snel mogelijk weer mee bezig! c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Heey!
    Ik zou graag nog een cover willen :$

    *Afbeeldingen (of verhaallijn dan weet ik wat voor soort plaatjes ik moet kiezen); dit plaatje: KLIK en deze: KLIK (als achtergrond) en een plaatje van zayn: KLIK
    *Tekst; Can You Help Me Please? - Zayn Jawaad Malik
    *Kleur, zwart-wit of sepia (of iets anders); Wat er het beste in past
    Sfeer; maakt niet uit?
    Extra(?); heb ik niet..

    xoxo

    ps: zou je me kunnen mailen ofzo als ie af is? :$

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:16 ]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 11:00 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.