•       Ik heb er één voor mijn verjaardag gekregen, eigenlijk is mijn verjaardag over 4 dagen, maar ik mag hem wel gebruiken. Ik kan er 2050 boeken in opslaan en die kun je gewoon lezen ;D.
          Mijn vraag is wie er nog meer zoiets heeft, tell me ;3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Escritura schreef:
    No.
    I prefer books.
    Ik verkies de geur van papier en inkt in nieuwe boeken het geritsel van pagina's boven een licht en plat stuk metaal.


    This.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gatverdamme, boeken lezen van een schermpje. Moet er niet aan denken :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb er een maar als ik hem gebruik is het voor de muziek en de sudoko functie die erop zit


    Physics is awesome

    Ik heb er geen, maar het lijkt me wel interessant. Maar een vraagje: kun je dan de boeken gratis downloaden of moet je die kopen?

    Ik had er een maar het is het meest onpraktische ding wat ik ooit heb gekregen. Hij liep constant vast en crashte altijd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gerrie schreef:
    Ik heb er geen, maar het lijkt me wel interessant. Maar een vraagje: kun je dan de boeken gratis downloaden of moet je die kopen?


    Sommige zijn gratis, andere moet je kopen volgens mij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gerrie schreef:
    Ik heb er geen, maar het lijkt me wel interessant. Maar een vraagje: kun je dan de boeken gratis downloaden of moet je die kopen?


    Het kan allebei hoewel voor boeken die je gratis wil downloaden beter moet zoeken dan boeken die je wil kopen.


    Physics is awesome

    Escritura schreef:
    No.
    I prefer books.
    Ik verkies de geur van papier en inkt in nieuwe boeken het geritsel van pagina's boven een licht en plat stuk metaal.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik gebruik mijn telefoon daarvoor, maar ik heb liever echte boeken. Maar voor vakantie of school doe ik het er wel mee.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.