• Haha, een paar dagen terug hadden we het over Dit topic.
    Well, ze komen dus bij ons op school die stomme ckv fabriek, en omdat ik op de dag van de inschrijving ziek thuis was hebben ze me ingedeeld bij rap... Dus ik sta binnenkort waarschnlk ook zo op youtube.. (huil)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Hahaha aiii D:
    Succes :'D
    Misschien moet je je ook op die dag ziek melden? Haha.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Misschien is het een optie om je die dag ziek te melden? En anders zou ik proberen om het niet te laten lijken op die video's die in dat andere topic stonden.


    Physics is awesome

    Meld je ziek.


    26 - 02 - '16

    Is jullie hele klas zo ingedeeld? Want die mensen hebben de heletijd het over 'hun' klas..


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Momentum schreef:
    Meld je ziek.


    Dan kun je vast een vervangende opdracht doen. Oh, en bovendien, niemand kan je dwingen. Als jij niet op YT wil staan en je maakt dat duidelijk, hoeft dat ook niet.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:35 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Omfg, hahahahaha! lol sorry, dit is echt te hilarisch voor woorden. :'D Ik heb echt medelijden met je!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Smalth schreef:
    Omfg, hahahahaha! lol sorry, dit is echt te hilarisch voor woorden. :'D Ik heb echt medelijden met je!


    Ik zo gerageed op dat topic dat ik blij ben dat ik in een havo klas zit...
    moeten wij het ook doen...:|

    volgende keer houd ik me wel stil.. xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Lancelot schreef:
    (...)

    Dan kun je vast een vervangende opdracht doen. Oh, en bovendien, niemand kan je dwingen. Als jij niet op YT wil staan en je maakt dat duidelijk, hoeft dat ook niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Snor schreef:
    Is jullie hele klas zo ingedeeld? Want die mensen hebben de heletijd het over 'hun' klas..


    Je kon je aanmelden, wij zijn met alle 3e klassen gemengd.. k weet niet waarom zij daar over hun klas hebben..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Lancelot schreef:
    (...)

    Dan kun je vast een vervangende opdracht doen. Oh, en bovendien, niemand kan je dwingen. Als jij niet op YT wil staan en je maakt dat duidelijk, hoeft dat ook niet.


    idd.
    K ga morgen klagen bij de klassenleraar.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Poor you ö.
    Anyways , meld je ziek.


    Life is all about having a good time.

    Hahaha, serieus? Nee maar ik zou echt gaan klagen hoor en ook goed duidelijk maken dat jij er echt niet in te zien wil worden. Ze kunnen je in principe niet dwingen als jij aan de rest van de workshop gewoon meedoet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Solera schreef:
    (...)

    Ik zo gerageed op dat topic dat ik blij ben dat ik in een havo klas zit...
    moeten wij het ook doen...:|

    volgende keer houd ik me wel stil.. xD


    Daarom, ik zag jouw reactie net in dat topic staan. Haha. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Quiescent schreef:
    Hahaha, serieus? Nee maar ik zou echt gaan klagen hoor en ook goed duidelijk maken dat jij er echt niet in te zien wil worden. Ze kunnen je in principe niet dwingen als jij aan de rest van de workshop gewoon meedoet.


    jup, ik ga morgen zeggen dat ik niet met m'n hoofd op youtube wil, haha, 1 meisje gesensoreerd xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Er bestaat nog steeds zoiets als 'recht op privacy'.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.