• Ik bijt heel mijn leven nagels. Ongeveer 2 maanden terug ging ik weer proberen en het ging heel goed.
    Mijn nagels waren best lang. Maar dan komt het; 3 weken geleden scheurde een nagel, ikke vijlen naja weer kort de nagel.
    Vervolgens deze week en vorige week weer. En nu heb ik de helft eraf gebeten en 4 niet.
    Nu ben ik echt teleurgesteld en boos op mezelf. Ik wil het echt heel graag maar zodra ik er even geen nagellak op heb ofzo begin ik.
    En ik wil niet dat ik het alleen met nagelak kan afleren.

    Iemand tips want ik word er gek van.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Er is speciaal spul om op je nagels te doen zodat het heel vies smaakt als je gaat bijten.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Er is speciaal spul om op je nagels te doen zodat het heel vies smaakt als je gaat bijten.

    dat heb ik vroeger gehad maar vind het lekker-_- yes i'm crazy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (...)
    dat heb ik vroeger gehad maar vind het lekker-_- yes i'm crazy
    HAHA! Niet zo slim! Doe er gewoon lakband overheen, lol qq


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik doe iedere woensdag en zaterdag (de enige dagen dat ik tijd heb) nieuwe nagellak op mijn nagels. Tegen dinsdag/vrijdag begint die soms dan af te komen, en dit doe ik nu ongeveer al een maand. Mijn nagels zijn veel mooier nu (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heb precies hetzelfde probleem. En dat vieze spul vond ik ook lekker haha. Echt gek.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Heb precies hetzelfde probleem. En dat vieze spul vond ik ook lekker haha. Echt gek.

    dus kun je dat 'vies'weghalen :Y)


    •*• Lululu •*•

    Ik beet vroeger ook nagels toen ik klein was, alleen ik ik kreeg geen snoepje meer als ik ze er af beet elke vrijdag HHAAHAH, maar ik heb geen idee wat jij kan doen..


    I'm a fighter, let me go.

    Ik ken het, dat probleem heb ik ook -.- zo gaat het goed, tot er één afbreek en dan duurt het weer veel te lang voor ik ermee kan stoppen.
    Opzicht, als ik 1 x in de 2 weken m'n nagels netjes bij vijl en mezelf een manicure geeft (heb zo'n elektrische manicureset van 20€) met een een mooi lakje nagellak dan gaat het goed. Het is alleen dat als ik m'n downperiodes heb, dat die ene manicure zelfs teveel voor me is. Daarbij tatoeëer ik wekelijks en die handschoenen zijn echt verrekt funest voor m'n nagels en dan heb ik er ook al de balen in om het netjes bij te houden.
    Wat ik ook met periodes doe is van die voedinssupplementen gebaseerd op kruiden innemen. Damhert nutrition - stralend uiterlijk. Dat is voor een stevige huid, haar en nagels en dat werkt echt wel, bij mij toch. Hier kan je het gewoon in de supermarkt kopen en het is niet superduur.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    iewl.
    ik heb echt nooit begrepen waarom mensen nagelbijten, vind het super ranzig.


    tips? zorg dat je nagels er gewoon verzorgd uitzien, dan krijg je er ook niet de neiging toe=]


    The night is dark and full of terrors.

    Ik heb precies hetzelfde probleem! Na een week of 3 à vier, begin ik ze opnieuw weer te bijten. Ik heb echt al van alles geprobeerd; Nagellak, op je handen zitten, iets in je handen nemen en daar mee gaan kloten, noem maar op.

    Veel mensen zeggen dat het komt door stress, maar bij mij is het uit pure verveling.. Ik probeer nu om kauwgom te kauwen en zo van mijn nagels te blijven. Als ik andere tips heb, zal ik die hier posten. (:

    Edit; Alleen zal kauwgom ook niet de oplossing voor mij zijn, want als ik daar te veel van eet, krijg ik buikpijn en plekjes in mijn mond. -__-

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 20:17 ]

    Ik zit hier met hetzelfde probleem, alleen heb ik het wel 5 maanden zonder volgehouden, maar nu zijn het ook terug stompjes :c


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb twee maanden,
    Kauwgom helpt niet
    Iets frummelen niet.
    Afleiding niet.
    Nu ga ik proberen voor een doel,mijn eerste gala


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Same :') Echt vervelend..
    En dan worden ze een keer lang, peobeer je ze nog langer te maken door met je tanden onder je nagel te gaan en dan breekt ie weer. Aah, echt verschrikkelijk!! :"(
    Maar nee, geen tips dus..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Bij mij komt het door spanning, ik kan een nagel scheuren, daarna vijlen en gewoon er vanaf blijven. Maar als er een stress volle situatie is of een situatie die ik niet fijn vind. Ik scheur ze eerder dan dat ik bijt.


    Physics is awesome

    Ik kan juist geen nagels bijten. Hoe hard ik ook bijt, er komt gewoon geen beweging in. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you