• Serieus, dit is toch niet normaal meer? Hier moet echt iets aan gedaan worden, want het is echt verdomt irritant. Het is namelijk 1 iemand die ALLES omhoog bumpt.


    To infinity and beyond •

    Ik heb haar al aangesproken, dat is effectiever dan WEER een topic als deze. En anders meld je het aan een mod.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 14:10 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zo is dat nu eenmaal. Je kan hier niks aan doen. De ene keer is dit het, de andere keer de RPG's. Persoonlijk vind ik het ook irritant maar ja, wat doe je eraan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Escritura schreef:
    Ik heb haar al aangesproken, dat is effectiever dan WEER een topic als deze.


    Aanspreken doe ik ook soms.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Escritura schreef:
    Ik heb haar al aangesproken, dat is effectiever dan WEER een topic als deze. En anders meld je het aan een mod.


    Het helpt niet, want ze reageert niet ..


    To infinity and beyond •

    Ik word er ook niet bepaald blij van..


    Where words fail, music speaks

    Zylka schreef:
    (...)

    Het helpt niet, want ze reageert niet ..


    Maar ze is niet meer aan het bumpen, ofwel? :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Maar ze is niet meer aan het bumpen, ofwel? :W


    Ze heeft ze zojuist allemaal gebumpt .. dit was namelijk 5 minuten geleden nog niet bij mij .. Plus dit is niet de eerste keer dat ze het doet. Persoonlijk vind ik dat er voor dit soort dingen consequenties moeten zijn ..


    To infinity and beyond •

    Zylka schreef:
    (...)

    Ze heeft ze zojuist allemaal gebumpt .. dit was namelijk 5 minuten geleden nog niet bij mij .. Plus dit is niet de eerste keer dat ze het doet. Persoonlijk vind ik dat er voor dit soort dingen consequenties moeten zijn ..


    Bij de meeste helpt er op aan spreken wel. Dat dit nu een apart geval is kunnen wij ook niks aan doen.
    Maar dit topic helpt ook niet veel of wel soms?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    (...)

    Bij de meeste helpt er op aan spreken wel. Dat dit nu een apart geval is kunnen wij ook niks aan doen.
    Maar dit topic helpt ook niet veel of wel soms?


    Er zijn er meer geweest waarbij 'aanspreken' gewoon niet helpt ..


    To infinity and beyond •

    Het inderdaad behoorlijk irritant :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zylka schreef:
    (...)

    Er zijn er meer geweest waarbij 'aanspreken' gewoon niet helpt ..


    Nou ik heb ongeveer zes mensen aangesproken en alle 6 zijn gestopt.
    Dus het helpt wel.
    Maar je kan het aanspreken wel afkeuren. Maar dit topic helpt ook niet en ik vind zulke topics net zo irritant als die mensen die die dingen omhoog schoppen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is irritant, maar je kan er niks aan doen. Ik heb het onlangs zelf ook eens gedaan. Dusja swat. Heb je het liever zo of dat ze het allemaal in je gb komen spammen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Murdoch schreef:
    Het is irritant, maar je kan er niks aan doen. Ik heb het onlangs zelf ook eens gedaan. Dusja swat. Heb je het liever zo of dat ze het allemaal in je gb komen spammen.


    Oh maar dat meld ik direct, daar heb ik echt een hekel aan --'


    To infinity and beyond •

    Zylka schreef:
    (...)

    Oh maar dat meld ik direct, daar heb ik echt een hekel aan --'
    Met reden, want het mag ook niet. Daardoor dat zo'n stories zijn onstaan omdat het op die manier wel mag. Dus zet je er gewoon over.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Murdoch schreef:
    (...)Met reden, want het mag ook niet. Daardoor dat zo'n stories zijn onstaan omdat het op die manier wel mag. Dus zet je er gewoon over.


    Als het reclame is, en je wilt het niet .. kun je het melden als ongewenste reclame (: Ja, maar toch .. ga geen topics bumpen uit maart ..


    To infinity and beyond •