• [Fout in de titel moet topic 3 zijn..]


    In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords

    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 9:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (dankje wie was de laatste poster? Weet t niet meer :p)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [volgens mij jij.. Dus moet ik weer XD]


    Don't be like the rest of them, darling


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    Ik keek goedkeurend toe terwijl hij de hele bak leeg dronk. Ik legde daarna de biefstuk er in. 'Voor als je honger hebt, het hoeft niet hoor.' glimlachte ik. Ik hoopte dat hij minder pijn had en dat het nu al wel iets beter ging, of straks.


    Jhon

    Ik liet het vlees liggen, als ik honger had at ik het mischien op, maar nu leek het maar vies. Mijn kop legde ik op haar knie.


    Don't be like the rest of them, darling

    klikje :)

    klikje:)

    omg hij is hier super sexy :p


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    :9~ He is just so cute :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja

    Ik aaide over zijn kop en keek hem glimlachend aan. 'Hoelang ben je nog wolf?' vroeg ik


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel



    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 10:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    |kuch|


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (KOEST HUCH HUCH)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XD.. Verkouden? Sorry.. Ik post wel.. Ben even bezig met rollen maken voor 2 rpg's XD


    Don't be like the rest of them, darling

    oke xD we houden ons niet aanr egels hier.. nouja het is toch ´´ons´´ topic xD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Regels zijn er om gebroken te worden ^^ Why on eart schoud you other whyse make rules?


    Don't be like the rest of them, darling

    hmm daar was een reden voor maar die wil ik niet weten xD Johnny Depp en Orlando Bloom zorgen wel dat we niet in de G van Genis worden gegooid xD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Ik moet weg.. Alvast een fijne vakantie als ik er morgen niet meer achter kan ben ongeveer vrijdag of zaterdag terug ^^ See you later handsume.. Kan je altijd sms'en maargoed XD}


    Don't be like the rest of them, darling