• Ik wil graag een erg goedkope strakke spijkerbroek kopen, maar niet bij de h&m. Weten jullie leuke winkels waar ik er ook nog wel eentje kan scoren?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Zara, heel zeker.
    Zitten strak en goed (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pull&Bear. Heb er een van €16 euro vandaan geloof ik en die zit prima. :'D

    Fantasia schreef:
    Pull&Bear. Heb er een van €16 euro vandaan geloof ik en die zit prima. :'D
    Daar heb ik er net eentje vandaan, maar hij is iets te kort (;


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Vero Moda (':


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    C&A heeft goede skinny jeans :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Psh, broeken zijn mainstream. Doe als ik: Ren naakt rond en laat alles vrij rondzwaaien :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Psh, broeken zijn mainstream. Doe als ik: Ren naakt rond en laat alles vrij rondzwaaien :Y)
    *O*


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Falls? Funny Fashion?

    C&A haal ik ze áltijd, baggy, skinny, whatever, meestal zijn ze niet duurder dan 10 euro en ze gaan keilang mee.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik heb alleen maar broeken van de H&M. Eéntje van de P&B, maar die is idd een beetje te kort. D:

    Zara is niet zo duur en die zitten zalig !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    RainbowDash schreef:
    Psh, broeken zijn mainstream. Doe als ik: Ren naakt rond en laat alles vrij rondzwaaien :Y)

    Doet zeer aan m'n tieten.


    No growth of the heart is ever a waste

    New Look hebben ook wel nog goede broeken, maardat zijn eerder kleinere maatjes. Niets voor mij.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please