• Nashville, Tennessee. Een groot stuk land, dat eigendom is van Sir Clayton, staat over te nemen. Zijn enige zoon woont in California, en besluit het te verkopen. Verschillende mensen zijn op het stuk uit, aangezien het prachtig is. Een grote boerderij, een prachtig huis, fantastische locatie,... Maar niet iedereen is even blij met de deal, onder andere het personeel dat er momenteel alleen verblijft.

    Mogelijke rollen

    Personeel op de boerderij
    Domenic Kian Hinshaw ~19 |Mombasa
    Matthew Ian Kompier ~22 |Chaim
    Michelle -Mich- Abrams ~21 |Burlington
    Cliffer Alice Kathrine Moon ~20 |STwilight

    Inwoners van Nashville
    Connor Darlton ~22 -Autogaragist- |Burlington
    Damian Roger Bryant ~20 -Heeft een cafe- |ZuperZaynx
    Andy Benedict(us) Cingstown ~19 |GelaarsdeKat
    Luisa Havana Newell ~20 -Werkt bij de bakker- |Mombasa
    Jamica Carmel Budger ~19 |ZuperZaynx
    Leigh Cambrue Sheadan ~18 |Leave
    Ailean Olivia Parks ~17 |Chaim

    Familie van Clayton
    Isabella "Isa" Desiree Clayton ~17 -Dochter- |Squib
    Skye Demi Aimee Clayton ~18 -Dochter- |xHaribo

    Andere
    Adam Clain ~19 |STwilight



    Regels:[/b]
    - Wees origineel met je rollen. Gebruik dus alsjeblieft geen 1D-mensjes, celebrities etc. Ook qua namen graag een beetje originaliteit, en niet allemaal namen die op elkaar lijken (:
    - Wanneer je je ingeschreven hebt in dit rpg, is het ook de bedoeling dat je er actief aan meeschrijft. Niet 2 keer posten, en nooit meer van jezelf laten horen, bijvoorbeeld.
    - Maximum twee rollen per persoon
    - Posts moeten redelijk zijn. Ik ga er geen limiet op zetten, maar meer dan 5 zinnen moet toch lukken?
    - 16+ toegestaan
    - Don't kill, fight, etc. zonder de andere zijn toestemming.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Reservaties blijven maximum 1 dag staan, tenzij je echt niet anders kan wegens afwezigheid.


    Rollentopic.

    Nog vragen? Stel ze gerust (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn topics. Evelien, hoe beginnen we?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Gewoon, op een random dag. Heel de inleiding is al bekend, iedereen weet dat het verkocht gaat worden]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Oké, dan ga ik zo een post maken.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:51 ]

    [Ik heb nu even iets anders te doen, oke? Ik heb het topic geopend, en nu is het nog niet goed? -.-]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Luisa

    Ik draai en bordje op open. Druk zal het niet worden, dat is het eigenlijk nooit 's ochtends. De verse broodjes geuren heerlijk. Mijn buik begint te schreeuwen om eten. Met een klein lachje pak ik een broodje uit de vitrine en knabbel er een beetje aan. De plaatselijke krant ligt op de toonbank. Wat ongeïnteresseert blader ik er doorheen. Veel onbenullige kleine dingetjes staan erin vermeld. Mijn oog valt op een opvallend krantenkop. Zachtjes zucht ik. Het landgoed van Sir Clayton. Waarom het wordt overgenomen is me een raadsel. Men kan het toch gewoon houden? Wie moet er dan nu gaan wonen? Ik word uit mijn gedachtes getrokken door de bel van de deur. De eerste klant loopt de winkel binnen. Met een klein lachje sla ik de krant dicht en richt ik me op mijn klant.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Andy Cingstown

    Met een lach kom ik de bakker binnen. Hier ben ik graag. 'Heey Luisa.' grijns ik en ik loop wat rond. Het is hier altijd gezellig. Mijn ogen dwalen rond. Ik strijk met mijn hand door mijn haar en daarna voel ik hoeveel geld ik heb. Precies genoeg bij me voor een normaal brood. 'Hoe gaat het met jou, Luisa?' glimlach ik. Ik had allemaal dingen over Sir Claytons landgoed gehoord maar trok me er nu niks van aan.
    'Mag ik zo'n brood?' vraag ik dan aan haar.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:38 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Skye Demi Aimee Clayton.

    Ik liep de bakker gehaast in. Ik moest nog een brood hebben en wat koeken. De rest van mijn familie was gewoon bang om naar buiten te komen. Mijn oog viel op de krant waar een artikel stond over Sir Clayton. Ik slikte even en keek rond. "Hallo".

    Luisa

    "Heey Luisa," hoor ik een jongen roepen.
    "Meneer Cingstown," begroet ik hem vriendelijk.
    De jongen mag dan wel één jaar jonger zijn. Beleefd moet ik altijd blijven.
    "Hoe gaat het met jou, Luisa? Mag ik zo'n brood?"
    Ik glimlach en buig me naar de vitrine.
    "Met mij gaat het prima," lach ik terwijl ik het brood inpak.
    "En met u? Wilt u nog iets anders?"
    Er komt ook een meisje de zaak binnen gelopen. Beleefd zeg ik haar gedag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Andy
    Ik lag. 'Jemig doe eens niet zo overdréven netjes tegen me.' lach ik.
    'Nee hoor mevrouw dat was het.' zeg ik heel erg overdreven.
    'Hier. Is dit genoeg?' vraag ik vriendelijk en laat haar het geld zien. Volgens mij klopt het precies. Ik wilde dat ze zo tegen me deed alsof we vrienden waren, maar misschien mocht ze dat niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Luisa

    "Jemig doe eens niet zo overdréven netjes tegen me. Nee hoor mevrouw, dat was het. Hier. Is dit genoeg?"
    Ik grinnik zachtjes en tel het geld na.
    "Klopt precies."
    Het brood stop ik in een tas en ik overhandig Andy de tas.
    "Fijne dag meneer," grinnik ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Skye Demi Aimee Clayton

    Mijn telefoon ging en ik nam hem uit mijn zak. "Skye Clayton ?" vroeg ik. Ik zuchtte en begon een heel gesprek met blijkbaar een krant dat ik zelf niet wist waarom hij de landen verkocht. Ik legde toen en stapte naar de balie. "Ik zou 3 koffiekoeken en een groot wit brood willen hebben".

    andy
    'Jammer dat ik nu al weer weg moet.' zeg ik en grinnik.
    'Tot hoelaat moet je werken? En kan ik je helpen?'
    Ik breek een stuk van het brood af en stop het in mijn mond. Het is lekker brood, zeker omdat ik gisteravond niets heb gegeten.
    Ik kauw en kijk nog eens rond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik ga slapen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [jammer, maar ik moet ook gaan eigenlijk. Dus.... bye bye]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel