• Aangezien er afgelopen tijd een paar pogingen gedaan zijn om in Rotterdam een meeting te krijgen, dacht ik nu eens zelf het initiatief te nemen.

    Het spijt me, maar ik moet er vanaf zien en kan er vrijdag niet bij zijn. Vrijdag wordt de vader van een klasgenoot begraven en ik ga daar 's ochtends heen. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, hoe laat ik weer thuis ben en hoe ik me daarna voel dus ik denk niet dat het erg praktisch is voor mij om te komen.
    Als jullie nog willen afspreken is dat natuurlijk prima!


    Waar: Rotterdam
    Wanneer: Vrijdag 10 Augustus, 13:00 op 't Station.
    Wie:
    - Fantasia
    - thoughtful
    - damnn
    - Valentino

    Misschien:
    - BrainWashing
    - Prisoner
    - PUKKELxDING
    - Drugsforsale
    - BrokenPlace


    Meeting als evenement op Q-facebook

    Een NS dagkaart voor €16

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 23:55 ]

    damnn schreef:
    Eh het is 10 augustus
    HEY
    ik moet morgen ook naar de dokterxD

    lol ik zag het net pas, moet de tiende trouwens ook dus dat suckt nogal :c


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik kom niet, er is dan net kermis bij ons in de stad en ik moet die maandag alweer naar school, dus dat weekend ga ik kermis vieren!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Benedict schreef:
    Ik kom niet, er is dan net kermis bij ons in de stad en ik moet die maandag alweer naar school, dus dat weekend ga ik kermis vieren!

    Okay, jammer!

    En waar op t station maakt me niet uit. Bij spoor 1 (beneden aan de trap) ofzo?

    ja is goed hoor
    Daar is ook een ah to go
    hahahha
    Als ik mag. Ik ga morgen vragen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Count me in


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    damnn schreef:
    Count me in

    Gezellig :D

    hahah
    eindelijk een goed georganiseerde meeting
    haha
    Wat gaan we eigenlijk precies doenxd?
    behalve rondlopen in de stadxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik twijfel echt heel erg, deels ook omdat Szcarlett naar me toe komt..maar misschien kunnen we wel even komen. Voor mij maakt het echt niets uit, ik woon 15 minuten van het station af maar ja moet even met haar overleggen D:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Ik twijfel echt heel erg, deels ook omdat Szcarlett naar me toe komt..maar misschien kunnen we wel even komen. Voor mij maakt het echt niets uit, ik woon 15 minuten van het station af maar ja moet even met haar overleggen D:

    Laat nog maar weten. :'D
    Desnoods wisselen we telefoonnummers uit en laat je op dat moment zelf horen als je dan langs wilt komen en vertel ik je waar we zijn.

    En wat we gaan doen? Geen idee, gewoon inderdaad wat rondlopen/ergens zitten, hangt ook een beetje van het weer af denk ik. Gewoon op het moment zelf aankijken lijkt me het makkelijkste. Of er moet iemand zijn die heel graag iets wilt zien/doen?

    Jep
    lijkt me wel het beste
    we zijn toch snel ook bij de stadxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zal 't ff met Alex bespreken, dus nog steeds misschien solly!


    Life is hard and then we die

    Ik kan toch niet, want Nikki is dan hier. (:


    everything, in time

    Ik ga jullie teleurstellen, mijn moeder heeft besloten dat we die vrijdag tóch weer naar Zeeland gaan, dus ik kan niet naar de meeting D:
    Damn, was er eindelijk eentje dichtbij, kan ik niet komen ._.
    Sowweh D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Het is voor mij een misschien, en voor Drugsforsale en Szcarlett ook.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Het lijstje van mensen die komen wordt wel heel klein nu... Jammer!