• Aangezien er afgelopen tijd een paar pogingen gedaan zijn om in Rotterdam een meeting te krijgen, dacht ik nu eens zelf het initiatief te nemen.

    Het spijt me, maar ik moet er vanaf zien en kan er vrijdag niet bij zijn. Vrijdag wordt de vader van een klasgenoot begraven en ik ga daar 's ochtends heen. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, hoe laat ik weer thuis ben en hoe ik me daarna voel dus ik denk niet dat het erg praktisch is voor mij om te komen.
    Als jullie nog willen afspreken is dat natuurlijk prima!


    Waar: Rotterdam
    Wanneer: Vrijdag 10 Augustus, 13:00 op 't Station.
    Wie:
    - Fantasia
    - thoughtful
    - damnn
    - Valentino

    Misschien:
    - BrainWashing
    - Prisoner
    - PUKKELxDING
    - Drugsforsale
    - BrokenPlace


    Meeting als evenement op Q-facebook

    Een NS dagkaart voor €16

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 23:55 ]

    Denk niet dat ik het red. Moet die dag sowieso nog werken.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik denk dat het nog weinig nut heeft om af te spreken als we met drie overblijven. Wat denken jullie er van?

    Als het op een maandag/dinsdag is, zou ik wel weer kunnen, dan moet mijn moeder namelijk werken dus zijn we niet weg, maar ik weet niet of dat voor de anderen uitkomt?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Het spijt me, maar ik moet er vanaf zien en kan er vrijdag niet bij zijn. Vrijdag wordt de vader van een klasgenoot begraven en ik ga daar 's ochtends heen. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, hoe laat ik weer thuis ben en hoe ik me daarna voel dus ik denk niet dat het erg praktisch is voor mij om te komen.
    Als jullie nog willen afspreken is dat natuurlijk prima!

    Fail hahahahha,
    Ik weet niet wat thoughtful
    Wil zij mij ontmoeten?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Sterkte trouwensl;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    En valentinoxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik hou dit in de gaten
    kijken wat de andere 2 ervan vinden:P


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Fantasia schreef:
    Het spijt me, maar ik moet er vanaf zien en kan er vrijdag niet bij zijn. Vrijdag wordt de vader van een klasgenoot begraven en ik ga daar 's ochtends heen. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, hoe laat ik weer thuis ben en hoe ik me daarna voel dus ik denk niet dat het erg praktisch is voor mij om te komen.
    Als jullie nog willen afspreken is dat natuurlijk prima!

    Gecondoleerd -ook al is het geen familie- c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Je kan mij Drugsforsale en Brokenplace schrappen..

    Ik ben gewoon niet zeker, wat gaan jullie doen? want dan kunnen brokenplace en ik misschien nog kijken..


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    In de stad rondlopen
    kan je wel een paar uren meevullen;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jhua kan wel..alleen rijden wij rond drie uur mee terug naar huis XD Dat is het nou juist..we weten niet precies hoe laat ze komt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oke
    en nuxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Tell me
    willen mensen nog afspreken
    Want ik weet niet of die overige mensen deze topic hebben bekeken nadat je het heb aangepast


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gaat het nog door


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.