• Aangezien er afgelopen tijd een paar pogingen gedaan zijn om in Rotterdam een meeting te krijgen, dacht ik nu eens zelf het initiatief te nemen.

    Het spijt me, maar ik moet er vanaf zien en kan er vrijdag niet bij zijn. Vrijdag wordt de vader van een klasgenoot begraven en ik ga daar 's ochtends heen. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, hoe laat ik weer thuis ben en hoe ik me daarna voel dus ik denk niet dat het erg praktisch is voor mij om te komen.
    Als jullie nog willen afspreken is dat natuurlijk prima!


    Waar: Rotterdam
    Wanneer: Vrijdag 10 Augustus, 13:00 op 't Station.
    Wie:
    - Fantasia
    - thoughtful
    - damnn
    - Valentino

    Misschien:
    - BrainWashing
    - Prisoner
    - PUKKELxDING
    - Drugsforsale
    - BrokenPlace


    Meeting als evenement op Q-facebook

    Een NS dagkaart voor €16

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 23:55 ]

    Tja
    maar van mij blijft ook misschien


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    10 is prima =D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Volgens mij ben ik dan op vakantie... Of net niet meer.
    Ik durf het nu niet zo te zeggen of ik kan of niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik kom! =)


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik woon daar heel dichtbij, maar ik ben van begin augustus tot de 17e op vakantie haha.

    Script -> Limerry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Turmoi - Retaliate en dan kan ik niet komen, want ik ben jarig die dag.


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    Turmoi - Retaliate en dan kan ik niet komen, want ik ben jarig die dag.

    Jammer, maar dan haal ik je van de lijst (:

    Fantasia schreef:
    (...)
    Jammer, maar dan haal ik je van de lijst (:


    Ach ik heb geen wilde plannen, dus misschien kom ik voorbij om wat knuffels uit te delen, maar echt meedoen aan de dag zal het hem niet worden.
    Anders komen jullie toch bij mij langs om wat te drinken en/of een stukje taart? :Y)


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Ach ik heb geen wilde plannen, dus misschien kom ik voorbij om wat knuffels uit te delen, maar echt meedoen aan de dag zal het hem niet worden.
    Anders komen jullie toch bij mij langs om wat te drinken en/of een stukje taart? :Y)

    Hmmmm, I like this idea :3
    vooral het stuk over taart.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Haha, ik vind het best hoor. Als er maar niet ineens 100 man voor de deur staat, dan kan het nog wel eens krap worden met zitplaatsen. :')
    Maar een stuk of 10 die het zo te zien worden moet wel lukken. (:


    Til hug og blod.

    Ik kom zeker, ik heb namelijk al treinkaartjes van de Blokker :'D Er is toevallig niemand die vanuit den bosch/eindhoven gaat? *hoop*

    Timor schreef:
    Ik kom zeker, ik heb namelijk al treinkaartjes van de Blokker :'D Er is toevallig niemand die vanuit den bosch/eindhoven gaat? *hoop*

    Nope, Nieuwerkerk aan den IJssel hier:Y) Ik ga toch elke dag met de trein naar R'dam 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Nope, Nieuwerkerk aan den IJssel hier:Y) Ik ga toch elke dag met de trein naar R'dam 8D


    Rotterdam is zo'n 2 uur met het OV voor mij, dus dat doe ik niet elke dag :3

    Retaliate schreef:
    Haha, ik vind het best hoor. Als er maar niet ineens 100 man voor de deur staat, dan kan het nog wel eens krap worden met zitplaatsen. :')
    Maar een stuk of 10 die het zo te zien worden moet wel lukken. (:

    Ik kom ook wel langs haha :3


    -