• Aangezien er afgelopen tijd een paar pogingen gedaan zijn om in Rotterdam een meeting te krijgen, dacht ik nu eens zelf het initiatief te nemen.

    Het spijt me, maar ik moet er vanaf zien en kan er vrijdag niet bij zijn. Vrijdag wordt de vader van een klasgenoot begraven en ik ga daar 's ochtends heen. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, hoe laat ik weer thuis ben en hoe ik me daarna voel dus ik denk niet dat het erg praktisch is voor mij om te komen.
    Als jullie nog willen afspreken is dat natuurlijk prima!


    Waar: Rotterdam
    Wanneer: Vrijdag 10 Augustus, 13:00 op 't Station.
    Wie:
    - Fantasia
    - thoughtful
    - damnn
    - Valentino

    Misschien:
    - BrainWashing
    - Prisoner
    - PUKKELxDING
    - Drugsforsale
    - BrokenPlace


    Meeting als evenement op Q-facebook

    Een NS dagkaart voor €16

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 23:55 ]

    Ik heb gestemd. 7-15 Juli want dan ben ik net niet op vakantie (14 Juli vertrek ik)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    Ik heb gestemd. 7-15 Juli want dan ben ik net niet op vakantie (14 Juli vertrek ik)

    Maar dan ben ik wel op vakantie(no_chears)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Misschien. Ligt eraan waar en wanneer. Als het nou bij centraal station is denk ik van wel, want daar kan ik heen lopen. :')


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Misschien. Ligt eraan waar en wanneer. Als het nou bij centraal station is denk ik van wel, want daar kan ik heen lopen. :')


    Noh als jij komt zou ik ook wel willen, maar ik waag me er toch maar niet aan... Hoewel er toch een aantal leuke mensen komen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Noh als jij komt zou ik ook wel willen, maar ik waag me er toch maar niet aan... Hoewel er toch een aantal leuke mensen komen.



    Jawellllll, je waagt je er wel aan. Als de dag een beetje meezit kom ik en neem ik wss. Rico gewoon mee, al moet ik hem aan zijn lange haren ernaar toe trekken. :'D
    Als het niks is kunnen we dan altijd nog gezellig verder chillen. :Y)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)


    Jawellllll, je waagt je er wel aan. Als de dag een beetje meezit kom ik en neem ik wss. Rico gewoon mee, al moet ik hem aan zijn lange haren ernaar toe trekken. :'D
    Als het niks is kunnen we dan altijd nog gezellig verder chillen. :Y)


    Neh, ik kom toch niet. Misschien een andere keer.


    Your make-up is terrible

    Zet mij maar bij misschien..


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ik kom wel, ik woon in Rotterdam
    maar tussen 10 en 19 augustus kan ik niet, dan ben ik op vakantie

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:48 ]

    Exacte vakantiedatum: 10-21 juli :Y)
    -en dan kom ik net terug uit Sri Lanka ._. De dag erna gaat 'm dus ook niet worden-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nee ik kom niet. Kost me veel te veel geld :'D Of het moet voor 16 juli zijn op een doordeweekse dag. (krul)

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 18:00 ]


    -

    Als Nanc komt kom ik ook wel :)


    Life is hard and then we die

    Nancy, je moet komen, want dan komen er heel veel mensen 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Haha, ik merk het. Maar ik kom alleen als Jacky komt!
    Mehehe. 8D

    Mweh. Ik denk dat ik wel kom, tenzij het 10 augustus is want dan ben ik jarig. Dan komen jullie maar allemaal naar mij toe. :')


    Til hug og blod.

    Klopt 't lijstje zo? (:

    FighterBeat schreef:
    Haha, ik merk het. Maar ik kom alleen als Jacky komt!
    Mehehe. 8D

    Mweh. Ik denk dat ik wel kom, tenzij het 10 augustus is want dan ben ik jarig. Dan komen jullie maar allemaal naar mij toe. :')

    Oh dus nu moet ik wel heengaan zodat jij heen gaat en zodat er nog weer meer mensen komen :'D Leuk die druk mihi.

    Op 10 augustus kom ik ook niet.. (krul)


    -