• Aangezien er afgelopen tijd een paar pogingen gedaan zijn om in Rotterdam een meeting te krijgen, dacht ik nu eens zelf het initiatief te nemen.

    Het spijt me, maar ik moet er vanaf zien en kan er vrijdag niet bij zijn. Vrijdag wordt de vader van een klasgenoot begraven en ik ga daar 's ochtends heen. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, hoe laat ik weer thuis ben en hoe ik me daarna voel dus ik denk niet dat het erg praktisch is voor mij om te komen.
    Als jullie nog willen afspreken is dat natuurlijk prima!


    Waar: Rotterdam
    Wanneer: Vrijdag 10 Augustus, 13:00 op 't Station.
    Wie:
    - Fantasia
    - thoughtful
    - damnn
    - Valentino

    Misschien:
    - BrainWashing
    - Prisoner
    - PUKKELxDING
    - Drugsforsale
    - BrokenPlace


    Meeting als evenement op Q-facebook

    Een NS dagkaart voor €16

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 23:55 ]

    komt er nog iemand of niet ??

    ik wil misschien wel, Rotterdam is maar een uurtje met de trein voro mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Draki schreef:
    ik wil misschien wel, Rotterdam is maar een uurtje met de trein voro mij

    lol Sterre je staat er al bij :W
    Volgens mij was je namelijk eerst Spotvogel, he?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    404NOTFOUND - Eleos

    ik was trouwens SchoenVeter

    Is er nou al een datum bekend? :')


    Til hug og blod.

    Oh en FighterBeat = Omerta


    Til hug og blod.

    Ben de hele week in Istanbul geweest, dus zal zo even het topic updaten. Heb nog geen datum, omdat ik over twee weken hoor of ik in de zomer een kijkoperatie voor m'n knie krijg. Wacht dat nog even af voor de zekerheid. Lijkt me niet erg handig om een datum te prikken die ik dan straks weer moet verzetten. (:

    Tussen 23 juli en 19 augustus komt voor mij het beste uit.
    Als iedereen die écht wilt komen nog eens doorgeeft op welke dagen in die periode je NIET kunt komen, dan probeer ik de beste datum uit te pikken.
    Als de kans klein is dat je uiteindelijk komt, zeg het er dan even bij. Het zou zonde zijn als ik rekening hou met mensen die uiteindelijk niet komen, waardoor een ander niet meer kan. (:

    ik kan niet tussen 6 en 22 juli komen. vanuit frankrijk naar rotterdam op en neer in 1 dag is een beetje lastig.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    ik kan niet tussen 6 en 22 juli komen. vanuit frankrijk naar rotterdam op en neer in 1 dag is een beetje lastig.

    Maar dan kan ik ook niet. :Y)

    15 juli tot eind juli kan ik niet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Maar dan kan ik ook niet. :Y)
    wat zijn wij toch weer in sync :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik was Draki
    Ik moet ff kijken qua datum
    Wij hebben nog niets geboekt, ook omdat ik 13 Augustus alweer moet beginnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eleos - Timor.