• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Wat wilde je daarmee zeggen?' vraagt ze met een grijns. Maar de blik in haar ogen is verander. Ik leun terug en leg mijn hand over die van haar.
    'Wat is er?' Het lezen van emoties is meestal erg makkelijk voor me. Ze lijkt een ongemakkelijke gedachte te hebben.
    Het lijkt met alle dames die ik vandaag tegen kom zo te gaan. Of ik flirt met ze en probeer ze daarna te helpen, of... Nou ja, of Nana. Dat heeft geen uitleg nodig.
    Okay, je zit hier met een zeer schattig meisje, alleen, en jij denkt aan Nana. Goed Bezig Amen, zeer goed bezig.
    Was het omdat ik haar probeerde te helpen? Huh. Hoe ging dat nummer ook al weer?
    One more disaster I can add to my generous supply? No good deed goes unpunished. No act of charity goes unresented. No good deed goes unpunished. That's my new creed. My road of good intentions. Led where such roads always lead.. No good deed... Goes unpunished!
    De tekst galmde door mijn hoofd en onbewust neuriëde ik een paar dat de sppokachtige noten.
    Daarna richte ik mijn fel blauwe ogen weer op Cheryl. De pauze was bijna over en ik wilde een antwoord.

    [@Password: Amen moet straks toch naar zijn sport/zwemles :'D]

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:35 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik grinnik even, 'Tja, hoe graag ik dat zou willen ik heb mijn saaie vakken nog niet gehad,' zeg ik dan weer zielig. 'Ik heb hierna sport als het goed was, Liberty ook, daarom vond ik het vreemd dat je meteen moest nablijven,' zeg ik dan. Ik ga rechtop zitten zodat ik haar beter kan zien, 'Volgende keer gaan we wel samen nablijven,' grinnik ik dan.

    Liberty April Ramirez

    Ik schrok op uit de omroep. Ik zuchtte, lekker dan. Nablijven met Amen én Nana. Ik veegde de tranen ruw weg uit mijn gezicht en stond op. Ik wankelde eventjes maar stond toen weer recht. Ik raapte de muziek stukken op en propte die in mijn map en borg die weer snel op in mijn tas. Ik dacht dat ik al was afgekoeld, op adem was gekomen en weer een beetje rustig was. Ik liep het lokaal uit en in mijn eerste stappen kreeg ik weer tranen in mijn ogen. Ik wist niet wat me bezielde maar mijn gedachte bleven steeds hangen bij het gene wat me het meeste raakte. De tranen hield ik zo goed mogelijk binnen en wezenloos liep ik door de gangen. Ik liep naar mijn kluisje toe en pakte mijn boeken. Wat had ik ook alweer? Ik wist het niet en propte er maar wat in. Ik moest toch al nablijven. Met een gebroken blik in mijn ogen liep ik verder. Iedereen kon iets verkeerds zeggen en de bom zou ontploffen.
    Ik haatte mezelf hierom. Altijd als ik dit had kreeg ik een woede uitbarsting of zo iets dergelijks. Kom op Liberty, doe even normaal. Dit is nog nooit eerder zo erg voor gekomen. Kom op.


    Laatste post van beide dus xd

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:33 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [mijn topics]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nana
    "Ik heb hierna sport als het goed was, Liberty ook, daarom vond ik het vreemd dat je meteen moest nablijven," zegt hij dan, waarna hij rechtop gaat zitten. "Volgende keer gaan we wel samen nablijven," Grinnikte hij.
    "Daar houd ik je aan, gast." Ik wreef mijn lippen even over elkaar en legde mijn armen toen weer naast me neer.
    "Ja, ik was even in gedachten," Mompelde ik toen, waarna ik naar hem opkeek. "Maar ik wil wel met je mee."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mijn topics]

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [@ Lizz, volgens mij moet je de tekst even van Amen veranderen. Dat was toch nog bij de directrice?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    [@ Lizz, volgens mij moet je de tekst even van Amen veranderen. Dat was toch nog bij de directrice?]


    Grote fout. :W ik lees niet voor ik dingen kpieer.. Bedankt]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [!@#$%^&*() ik had een superlang stukje geschreven met Chris, is het topic net gesloten. FUUUU. (cat) Vandaar dit snel geschreven, slordige stukje]

    Christian Hamilton
    "Gemeen!"
    Ik zwom naar Chayenne toe die op de rand van het zwembad zat.
    "Ik? Gemeen?"
    Ik plaatste mijn handen op de grond en begon op mijn handen te lopen. ijn lange benen zwierden boven het water in het rond. Ik moet er vast uitzien als een debiel. Ik zwom naar boven voor een hap adem. Ik liet me achterover vallen in het water en bleef drijven. Dat vond ik altijd fijn, zo kon ik tot rust komen. Op vakantie lag ik ook het liefst op een luchtbed op de zee te dobberen. Soms had dat wel eens een slechte afloop. Dan was ik zo rood als een kreeft of was ik met mijn luchtbed naar een ander continent gedreven..
    "Kom je in het water Chay?"
    Zonder op een antwoord te wachten trok ik haar het water in en duwde haar voorzichtig kopje onder.


    Me so good.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Ik beloof het,' grinnik ik dan. 'Opzicht, kan ik deze les ook wel missen. Het is de eerste sport les dus ik denk niet dat hij me echt gaat missen,' grinnik ik dan. 'Ik moet mijn spullen nog uit mijn kluis halen, ga je even mee?' vraag ik dan en zet mijn grijs/bruine ogen in de strijd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [GODVERDOMME. IK BEN NU ZO F'CKING PISSIG OP Q. Heb ik een lange reactie; Topic vol! Stuur Amen maar naar sport/zwemles, ik ga het niet opnieuw typen, sorry.]

    Password schreef:
    [GODVERDOMME. IK BEN NU ZO F'CKING PISSIG OP Q. Heb ik een lange reactie; Topic vol! Stuur Amen maar naar sport/zwemles, ik ga het niet opnieuw typen, sorry.]


    [>.< Dat is kut.. ik begrijp het wel hoor. ^^ veel success met leren.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Diana Grace Anderson

    Nadat de balletles gedaan was, wachtte ik tot iedereen het lokaal had verlaten en besloot ik om nog een tijdje te blijven.
    Ik was nog lang niet moe en vond dat je nooit lang genoeg kon blijven trainen, zeker niet nu er een danscompetitie aankwam.
    Mijn lichaam kronkelde elegant in allerlei onmogelijke bochten en desondanks zag het er erg sierlijk uit.
    Mijn hoofd was gevuld met een vreugevol gevoel, tot ik plots het gezicht van mijn broer voor me zag.
    Abrupt hield ik op met dansen, waardoor ik met een luide bons tegen de grond smakte.
    Ik boog mijn hoofd ietsje naar voor, zodat ik met mijn voorhoofd op mijn handen kon steunen.
    En voordat ik het wist, voelde ik tranen achter mijn ogen branden.
    Mijn schouders schokten hevig, maar toch weigerde ik een kik te geven.
    Met een ingehouden snik, veegde ik mijn tranen weg en was vastbesloten om weer op te staan en verder te oefenen.
    Mijn broer was al 2 jaar dood, maar toch deed het me enorm veel pijn.
    Ik danste voor hém, zodat hij trots op zijn kleine zusje kon zijn.
    Met bevende knieën stond ik weer op en wandelde naar de spiegels aan de muur, waar ik zag hoe mijn ogen rood waren gekleurd en hoe het verdriet in mijn ogen lag.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Voor de mensen voor wie het topic vol was, je kunt ook op de vorige pagina -pijltje terug- zeg maar drukken, dan krijg je hem weer terug ^^ Ik had het namelijk ook.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    Voor ze een antwoord kon geven, ging deDat verhaal hou ik van je te goed,' waarschuw ik met een grijns. ik voel me al wat meer mezelf dankzij Cheryl. ik knipoog en ren terug naar binnen, de drukke gangen door.
    uit mijn kluisje haal ik mijn zwempullen, waarna ik richting het zwembad ga. in één van de hokjes kleed ik me op in de zwarte zwemshorts. bel. Verdomme, ik moest nog langs mijn kluisje. Ik druk een kus op haar voorhoofd en spring op.
    Ik rende snel de voervolle gangen door, greep mijn zwemkleding uit mijn kluisje en rende verder richting het zwembad. Eenmaal daar school ik één van de hokjes in, om mijn zwarte zwemshorts aan te doen. Ik was nog op tijd, denk ik. hoopte ik, ik was compleet buiten adem.
    Snel schoof ik mijn spullen in een kluisje, deed de sleutel rond mijn pols en liep naar het zwembad. Er waren al verschillende anderen, maar ik lette nauwelijks op.
    Zonder iets te zeggen, dook ik het koele water in.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Opzich kan ik deze les ook wel missen. Het is de eerste sport les dus ik denk niet dat hij me echt gaat missen,’ grinnikte hij. ‘Ik moet mijn spullen nog uit mijn kluis halen, ga je even mee?’ vroeg hij, en ik merkte dat hij zijn grijs/bruine ogen in de strijd gooide, maar ik haalde alleen mijn schouders op en stond daarna op om hem aan te kijken. ‘Ja hoor, why not?’
    Ik grinnikte. Ik denk niet dat hij dan weet wie hij voor zich heeft, deze leraar was nogal van het aanpakken en diegene die niet kwamen mochten gelijk de hele les inhalen. To say or not to say? ‘Weet je, ik geef je even een tip, ik denk dat je de leraar van sport niet moet onderschatten.’ Believe me, I know.


    Quiet the mind, and the soul will speak.