• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik kijk haar aan, 'Hmm, ik zal je maar geloven,' zeg ik dan. 'Ik denk namelijk dat jij in dit soort dingen aardig vaak gelijk hebt,' zeg ik dan. 'Maar is het dan wel verstandig als je mee komt?' kijk ik haar nog aan.

    Liberty April Ramirez

    Wanneer ik de bel hoor pak ik mijn spullen. Sport. Ik keek op mijn rooster en zag dat het zwemmen was. Oh god, fijn. Ik pakte snel mijn spullen uit mijn kluis en liep toen richting het bad waarna ik snel mijn bikini droeg en mijn andere kleding in mijn kluisje bij het zwembad gooide. De sleutel deed ik om mijn kettting en liep toen rustig naar het water toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amen Raphael Elyon
    Het water is koel en verfrissend, het zorgt dat ik kan nadenken. automatisch begin ik baantjes te trekken in de borstlag. hierbij hou ik zo lang mogelijk mijn adem in.
    Hierdoor voel ik me licht in mijn hoofd en duizelig, maar het helpt. Na tien baantjes neem ik een rust. Behendig klim ik het zwembad uit. Het water druipt van me af, maar gelukkig schijnt de zon. Vanuit mijn ooghoek zie ik Liberty staan. Ik zwaai naar het meisje. Huh. She doesn't look bad in a bikini at all.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Hmm, ik zal je maar geloven, ik denk namelijk dat jij in dit soort dingen vaak gelijk hebt,’ Boy, if you just knew, grinnikte ik in mijn gedachten. ‘Maar is het dan wel verstandig als je meekomt?’ Hij keek me aan en ik keek bedenkelijk terug. Ik zou mee kunnen gaan en mijn gedachten kunnen verzetten of ik zou… eh, ja, wat zou ik eigenlijk verder kunnen doen? Eigenlijk had ik als ik niet mee zou gaan, helemaal niets om te doen. Ik knikte. ‘Ja, of ik blijf gewoon aan de kant of zo. Anders dan kan ik toch niets doen, wat heb ik daar aan? En hierna nablijven…’ Ik pruilde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Is Dwayne welkom aan het zwembdad?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Yes, very welcome! Let him join the party. (duivel) Amen will love it.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leannan schreef:
    [Is Dwayne welkom aan het zwembdad?]

    [Yes! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! (aa)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Ik zie opeens iemand zwaaien en ik kijk naast me, het is Amen. Mijn stemmingswisseling was nog steeds niet over en ik zuchtte even maar glimlachte en zwaaide terug waarna ik naar hem terug liep, 'Ziet er goed uit,' kwam er uit mijn mond en ik kon me nu wel voor mijn kop slaan maar grinnikte er toch achter na.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Of je houdt mij gewoon gezelschap, heb ik wel verdiend. Vind ik dan,' zeg ik met een lichte grijns. Ik pak mijn zwemspullen uit mijn kluis en loop dan terug, 'Dus, wat zeg je ervan?' vraag ik en kijk haar even aan terwijl ik met mijn hand door mijn zwarte haar ga


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dwayne Renolds

    Nadat ik mijn natte trainingsbroek had uitgedaan, besloot ik om weer naar het zwembad te keren maar deze leer in een zwemshort.
    Toen ik bij het zwembad aankwam, merkte ik op, dat ik niet alleen was.
    Snel gooide ik mijn handoek in het gras en nam een duik in het zwembad.
    Toen ik weer boven water stak, schudde ik snel het water uit mijn haar.
    "Wie heeft me gemist?" Grijnsde ik breed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Amen Raphael Elyon
    'Ziet er goed uit,' zegt ze met een kleine gegiechel er achter aan. ik grijns en bekijk haar nogmaal uitgebreid.
    'Weet ik. Zelf zie ejer er ook niet zo slecht uit, lieverd.' Jammer alleen dat dat bruine huidje niet glimt. Daar zou verandering in gebracht kunnen worden... ik wilde het net voorstellen, maar we werden luid onderbroken.
    'Wie heeft me gemist?' Uk geef de gast een blik. hij komt me vaagjes bekend voor.
    'Niemand,' antwoord ik, waarna ik een natte arm rond Liberty's middel leg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    Ik liep met hem mee naar zijn kluis en ik voelde een grote glimlach mijn lippen opkomen. Misschien was het wel goed om even mijn gedachtes te verzetten, maar dat betekende dus wel dat ik ook mijn bikini moest pakken. ‘Dus, wat zeg je ervan?’ vroeg hij, en hij kijkt mij even aan terwijl hij met zijn hand door zijn zwarte haar gaat.
    ‘Deal.’ Ik dacht nog steeds aan de manier waarop Amen wegliep, maar ik kan er niet altijd mee blijven zitten. Ik had hem weggestuurd, ik had hem weggeduwd uit mijn leven, zoals ieder ander. ‘Maar laat me dan even mijn bikini pakken, goed?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Niemand." hoorde ik iemand zeggen en draaide me om in zijn richting.
    "Jij" Zei ik en wees met een brede grijns zijn kant op. "Ben jij niet dat zonnestraaltje dat veel weg heeft van een dictator?"
    Ik herkende hem van eerder die dag bij Nana en had zin om hem wat op stang te jagen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Liberty April Ramirez

    Ik grinnik, 'Hmm, dankje,' zeg ik dan. Oude Liberty is weer back. Hij legt zijn hand om mijn middel als een jongen iets vraagt, ik frons even maar reageer er dan niet op. Als ik zijn koude natte lijd voel krijg ik kippenvel en grijns. 'Zin om weer te gaan zwemmen?' zeg ik en met één heupbeweging ligt hij weer in het water. Ik kijk hem lachend aan en steek daarna mijn tong uit.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik grinnikte, 'Is goed,' zeg ik dan en we lopen samen naar haar kluis. Rustig wacht ik tot ze haar spullen heeft gepakt en kijk haar dan aan, 'Hou je van zwemmen?' vraag ik dan gewoon simpel.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:27 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amen Raphael Elyon
    'Jij. Ben jij niet dat zonnestraaltje dat veel weg heeft van een dictator?'
    Oh je bent aan het verkeerde adres vandaag om me te irriteren, mannetje. Ik heb net een scherp antwoord klaar als Liberty er tussen door komt.
    'Zin om weer te gaan zwemmen?'
    Voor ik het weet lig ik opnieuw in het water, waardoor er een grijns op mijn gezicht verschijnt.
    'Oh daar ga je spijt van krijgen, Miss Ramirez,' grijns ik. Ik werp de jongen, Dwayne, een vuile blik toe voordat ik het zwembad behendig uit spring. Ik geef Liberty één blik.
    'Als ik jouw was, zou ik rennen, liefje.' Voor ze de kans is tackle ik haar terug het zwembad in, mijn beiden armen rond haar middel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dwayne Renolds

    Met opgetrokken wenkbrauw keek ik toe hij hij uit het water klom en het meisje in het water gooide.
    Uitslover.
    "Kijk je altijd zo vuil?" Vroeg ik nep nieuwsgierig. "Of staat je kop altijd zo?"
    Een mondhoek krulde omhoog terwijl ik hem afwachtend aankeek.
    "Ach, wat maakt het ook uit." Ging ik onverschillig verder. "Ik ken tenminste mijn manieren tegenover dames en snauw ze niet af."
    Ik doelde natuurlijk op de manier waarop hij tegen Nana tekeer was gegaan en hoopte dat hij dat ook wist.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Liberty April Ramirez

    Ik grijns even, 'Dat weet ik nog net zo niet,' zeg ik maar hij is het water al uit gesprongen. Hij werpt de jongen nog een vuile blik' Oh daar ga je spijt van krijgen, Miss Ramirez,' grijnst hij dan. 'Als ik jouw was, zou ik rennen, liefje,' zegt hij en wanneer ik net weg wil sprinten heeft hij me al in het water getackeld met zijn armen om me heen. Als ik boven water kom duw ik hem nog, 'Dit gaat jou leven nog zuur maken,' grijns ik. 'Nu niet, maar je krijgt hem terug, ooit,' zeg ik dan en gooi wat water in zijn gezicht waarna ik mijn tanden bloot lach.
    Dan hoor ik de reactie van de jongen en kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:32 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.