• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Ik pak Amens pols vast, voor het geval dat hij weer op hem in gaat slaan. Nana is er nu ook bij gaan staan, misschien niet heel slim maar dan kan ze de jongend ie blijkbaar Dwayne heet onder ogen houden. 'Amen,' zeg ik dan iets sterker. Mijn blik is ook even veranderd in verward. Inderdaad, ik verward ik weet niet wat ik moet doen. 'Dwayne boeit je geen zak hé,' concludeer ik dan. Ik kijk Amen aan en zucht, 'Wil je even uit de les,' vraag ik dan zacht. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat Taylor er ook bij is gaan staan en ik weet even niet wat te doen, snel herpak ik me weer en kijk Amen aan, 'Wat zit je dwars?' vraag ik dan. Ik probeerde hem te begrijpen en deels ook te begrijpen waarom ik zo tegen over hem doe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Matthew Drew Anderson

    Met mijn koptelefoon op loop ik rustig door de gangen. Ik was net gaat hardlopen en was nu toch wel toe aan een douche. Ik rende altijd met muziek. Het gaf me een ritme en ik kon me aflsuiten van de rest van de wereld.

    Leya Eden Barlow
    'Ik zie je dan zo wel,' zeg ik tegen Alex nadat hij heeft uitgelegd waar de zwembaden zijn. Ik loop al neuriënd door de gangen en bots dan voor de derde vandaag tegen iemand op. Als ik op kijk zie ik dat het Matthew is. 'Sorry,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amen Raphael Elyon
    Nana kwam naar ons toe gelopen. Ze negeert me compleet en vraagt aan Dwayne of het gaat. Ik hoop dat zijn neus gebroken is.
    'Amen.'
    Liberty trekt mijn aandacht weer. Met moeite kijk ik weg van Nana en Dwayne, naar het meisje voor me.
    'Dwayne boeit je geen zak hé?'
    Nee. Niets boeit me iets op het moment. ik heb een misselijk gvoel in mijn onderbuik, een draaiend gevoel in mijn hoofd en mijn handen jeuken om iets, iemand nog een klap te verkopen.
    'Wil je even uit de les?'
    Ik schud met moeite mijn hoofd. Mijn handen zijn vuisen, op mijn linker vuist heb ik nog een bloedvlekje zitten. Mijn ogen schieten automatisch naar Nana. Dus mij duwt ze weg maar Dwayne gaat ze troosten?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Matthew Drew Anderson

    Ik bots tegen iemand op en herken Leya. Ze zegt iets maar ik versta het niet door de muziek. Ik zet de koptelefoon af en glimlach veronschuldigend. 'En al weer loop ik tegen je aan, sorry.' Glimlach ik.

    [Fackhey, ze is offline... -,- Ik improviseer wel ff.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    Matthew zet zijn koptelefoon en glimlacht verontschuldigend. 'En al weer loop ik tegen je aan, sorry,' zegt hij.
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik denk dat het eerder mijn schuld is,' grinnik ik. 'Dit is al de derde keer vandaag dat dit me overkomt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matthew

    Ik glimlach. 'Dat kan natuurlijk ook. Hoe was je dag verder? Heb je je moeder al verteld dat je geen model wilt worden of is het daar te vroeg voor?'

    Leya Eden Barlow
    'Dat kan natuurlijk ook. Hoe was je dag verder? Heb je je moeder al verteld dat je geen model wilt worden of is het daar te vroeg voor?' vraagt Matthew. 'Hmmm, was wel redelijk. Het enige wat er gebeurde is dat zo'n meisje een beetje flipte tijdens muziek geschiedenis,' zeg ik schouderophalend. 'En, nee ik heb het mijn moeder nog niet verteld, en dat ben ik voorlopig eigenlijk ook niet van plan,' zucht ik. 'Maar hoe was jou dag? En volgens mij heb ik nog niet eens gevraagd waarom jij hier bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nana Shizuko Rose
    Ik kijk naar Dwayne en pak de eerste de beste handdoek die ik zie, ook al weet ik niet van wie die is, maak het wat nat en verzorg Dwayne zijn gezicht. Ik zeg verder niets tegen hem, omdat hij nog steeds heel boos kijkt, anders dan dat ik hem eerst zag. Hij zegt dan ook niets en kijkt me alleen soms aan, waarna ik de handdoek weer terugleg en me omdraai naar Amen.
    Boos loop ik op hem af, met vuisten gebald en een woedende blik in mijn ogen. ‘Amen, what the fuck denk je dat je aan het doen bent?’ Ik duwde hem hard tegen zijn ontblote borstkas aan en deed een stap terug, ik probeerde nog zo om hem niet in zijn ogen te kijken, maar het was te laat. Felblauw keken terug in die van mij en ik voelde weer mijn hart overslaan, echter negeerde ik dit. ‘Waarom sloeg je Dwayne?!’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew

    Ik knik begrijpend. 'Komt nog wel.' Ik glimlach. 'Maar hoe was jou dag? En volgens mij heb ik nog niet eens gevraagd waarom jij hier bent,' Ik haal adem en denk na. 'Ik had les, toen ben ik gaan hardlopen en ik doe acteren en zang.'

    [Douchen]

    Amen Raphael Elyon
    'Amen, what the fuck denk je dat je aan het doen bent?' Ding, ding, ding, ronde twee. Ze duwde me tegen mijn borstkas maar stapt direct weer achteruit. Haar donkere ogen keken kwaad in die van mij.
    'Waarom sloeg je Dwayne?!'
    'Wacht, ik denk dat we eerst al het zwembad meubilair op moeten ruimen voordat we dit gesprek hebben,' antwoordde ik met een gebaar naar de zonnestoelen en bankjes aan de kant. 'You know, ik zou het haten als je plots met zulke zware dingen begon te gooien.'
    Ik deed mijn best om geen emoties te laten zien, maar in deze staat ging dat niet. Ik had in geen jaren een breakdown zoals deze gehad.
    Waarom ik Dwayne sloeg? Ik verloor de controlle? Hoe? Door dat hij een opmerking over jou maakte.
    'En ik zie niet waarom jouw die informatie wat aan gaat, ik dacht dat je me uit de buurt wilde hebben, Miss Rose?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Eden Barlow
    'Ik had les, toen ben ik gaan hardlopen en ik doe acteren en zang.' zegt hij.
    Ik knik en kijk hem aan. 'Wil je misschien eens een stukje zingen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nana Shizuko Rose
    ‘Wacht, ik denk dat we eerst al het zwembad meubilair op moeten ruimen voordat we dit gesprek hebben,’ antwoordde hij met een gebaar naar de zonnestoelen en bankjes aan de kant. ‘You know, ik zou het haten als je plots met zulke zware dingen begon te gooien.’
    Toen ik dat hoorde begon ik automatisch te grommen. ‘Je vraagt er gewoon om, hé? Wil je dat ik jou sla, Amen? Want je solliciteert ernaar.’ Ik balde mijn vuisten weer en ik beet op mijn onderlip, terwijl ik hem nog steeds woedend aankeek.
    ‘En ik zie niet waarom jouw die informatie wat aan gaat, ik dacht dat je me uit de buurt wilde hebben, Miss Rose?’ Ik duwde hem weer met mijn vlakke handen, maar dit keer ging ik wat dichter bij hem staan. ‘Houd op met dat ge-“Miss Rose”, noem me bij mijn naam, Elyon.’ Expres zei ik zijn achternaam en de hele tijd door keek ik hem kwaad aan. ‘Je hebt Dwayne gewoon helemaal voor niets geslagen! Wat moet je toch zo trots op jezelf zijn! Zeg gewoon waarom je hem verdomme geslagen hebt!’ Be a man.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 22:08 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Ik zuchtte, zelfs ik had dat wel begrepen. Mijn ogen stonden strak en ik zag dat Taylor even naar Nana ging om te vragen of het wel oke ging. Ik bleef echter rustig bij Amen staan en keek hem aan, 'Blijf rustig,' zei ik nog op een kalme toon tegen Amen, 'Zeg geen dingen waar je spijt van gaat krijgen,' Taylor keek me aan hij wist meteen waar dit aan lag. Ik beet even zachtjes op mijn lip maar focuste weer op het gesprek. Ik werd een beetje pissig en hield mijn mond tot ik echt uit mijn vel schoot.
    Toen kwam ze dichterbij en ik gromde, 'Nana, jij ziet ook echt geen moer in hé,' reageer ik dan fel. 'Het ging om jou,' sis ik dan. 'Dat is dus de hele reden dat dit is gebeurd, het ging om jou.' Roep ik dan nog.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 22:12 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.