• Hoe je ook alweer een plaktattoeage opdoet? Ik ben het echt vergeten x'D maar ik heb van mijn vriendin een plaktattoo gekregen en ze gelooft niet dat ik hem ook echt op ga doen, dus dat ben ik van plan om te gaan doen. Maar hoe doe je dat ook alweer?
    Het is gelukkig een bescheiden vlindertje :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Volgens mij doe je dan bijvoorbeeld water op een washandje, doe je die natte washand op de achterkant van de plaktattoo (dus hou je het plaatje tegen je huid), en dan hou je de washand er op gedrukt :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Volgens mij doe je dan bijvoorbeeld water op een washandje, doe je die natte washand op de achterkant van de plaktattoo (dus hou je het plaatje tegen je huid), en dan hou je de washand er op gedrukt :')


    Ja, zo :'D


    Your make-up is terrible

    Wth ? waarom gelooft ze dat niet dat is gewoon een stomme plaktattoo xD


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Wth ? waarom gelooft ze dat niet dat is gewoon een stomme plaktattoo xD

    Ja, maar zij wist niet wat erop stond x'D en als je op het een plek dat de hele school het kan zien kan je voor schut staan x'D kijk, nou boeit het mij niet zo :3

    En dank je @Atropos en Assassin


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Atropos schreef:
    Volgens mij doe je dan bijvoorbeeld water op een washandje, doe je die natte washand op de achterkant van de plaktattoo (dus hou je het plaatje tegen je huid), en dan hou je de washand er op gedrukt :')


    Wel lauw of warm water en wrijven. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atropos schreef:
    Volgens mij doe je dan bijvoorbeeld water op een washandje, doe je die natte washand op de achterkant van de plaktattoo (dus hou je het plaatje tegen je huid), en dan hou je de washand er op gedrukt :')


    comfort in c h a o s

    Forbes schreef:
    (...)

    Wel lauw of warm water en wrijven. (:

    Okidoki


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En niet vergeten het plasticje eraf te halen, wat ik altijd vergeet 8D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    En niet vergeten het plasticje eraf te halen, wat ik altijd vergeet 8D.

    da's ook wel handig ja x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis