• Ik heb gister met drie vriendinnen meegedaan aan een hiphop workshop van niemand minder dan Meysam Noori! :D (H)

    Voor de mensen die hem niet kennen: Hij heeft meegedaan aan het afgelopen seizoen van So You Think You Can Dance en heeft het tot de finale weten te schoppen!

    En echt serieus, het was zooo geweldig! Het was een vette choreo die we aangeleerd kregen, en voor het eerst sinds alle elf jaar dat ik al dans, had ik het idee dat ik niet alleen gedanst had, maar ook echt gesport. En hij bracht het ook echt leuk en hij was totaal niet arrogant, wat ik van andere had gehoord dat sommige andere dansers wel ineens arrogant waren.

    Aan het einde van de workshop hebben we nog een groepsfoto gemaakt, en ik ben nog met de drie vriendinnen waar ik mee was met hem op de foto geweest (: Als mijn vriendin me die foto heeft gestuurd zal ik m posten.

    Ik heb nu wel overal spierpijn, maar dan ook écht overal, maar dat boeit me geen ene moer, want het was gewoon súper vet! Ik zou wel vaker een workshop van hem willen hebben. Niet alleen omdat hij vette choreo's maakt, maar ik vind m ook nog niet eens zo slecht uitzien haha (A)

    Maargoed, dat moest ik dus even kwijt :3


    Inspiration can hit you any time

    Oh, dat is best wel vet!


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Leuk.(:


    Don't dream your life, live your dream.'

    Ah, zo stoer!
    Ik vond hem echt leuk in SYTYCD. (:

    Oeeh meysam!! Ik heb zelf niet naar SYTYCD gekekn maar achteraf heb i kalle filmkes op youtube bekeken! Men hij is echt goed en jij bent zo lucky dat je hem ontmoet heby!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    HARRYMARRYME schreef:
    Oeeh meysam!! Ik heb zelf niet naar SYTYCD gekekn maar achteraf heb i kalle filmkes op youtube bekeken! Men hij is echt goed en jij bent zo lucky dat je hem ontmoet heby!

    Ja ik heb m wel ontmoet maarja, het ging natuurlijk om het dansen en niet om even gezellig met hem te kletsen haha ;p
    En natuurlijk was het ook aan mij om me op te geven voor die workshop of niet, je moet er voor betalen he (; Hoewel dat het geld het wel écht waard was hoor! =D


    Inspiration can hit you any time

    MEYSAM ! Hij is echt geweldig! Ik ben jaloers ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    OMG! Gaaf! Goed dat je het leuk vondt (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat is echt zóo awesome. Meysam lijkt me echt geniaal! Echt super gaaf!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Dat is echt zóo awesome. Meysam lijkt me echt geniaal! Echt super gaaf!

    Ja hij is ook echt leuk en geniaal! Ik vind het alleen jammer dat ik het niet heb gezien toen hij zn shirt ging omwisselen gnegne (A)


    Inspiration can hit you any time

    Leuk! Volgens mij kan hij ook echt leuke dingen bedenken.


    Food.

    Scharry schreef:
    Leuk! Volgens mij kan hij ook echt leuke dingen bedenken.

    Ja hij verzon ook echt leuke dingen! Ik heb een paar filmpjes gemaakt van de twee groepen die hij daarna niet had, maar die kan ik zeker niet posten als ze niet op youtube staan, maar gewoon als avi bestand he? ;c


    Inspiration can hit you any time

    Jezabels schreef:
    Ah, zo stoer!
    Ik vond hem echt leuk in SYTYCD. (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."