• Ik trek het niet meer.

    Het begin van het jaar spijbelde ik af en toe en kwam ik verschrikkelijk vaak telaat. Het te laat komen is al jarenlang een slechte gewoonte, al vanaf het moment dat ik zelfstandig naar de basisschool liep en die heb ik nooit afgeleerd omdat ik er nooit op aangesproken werd en iedereen er maar lacherig mee om ging. Nu heb ik mezelf sinds begin December die gewoonte grotendeels afgeleerd, maar niemand merkte het op. Toen ik na weken één keer te laat kwam, begon het gezeik, gedreig met de leerplicht, mijn afdelingsleidster en mentor kwamen op me af en schakelde mijn moeder in. Maar iedereen zag het nog als één grote grap.

    Nu is het zo ver gekomen dat ik bij nog één keer te laat komen de leerplicht achter me aan krijg, ook al kom ik nauwelijks nog te laat. Ik heb mijn slechte gewoonte in mijn eentje afgeleerd, maar niemand die er ook maar iets goeds over zegt, of me steund. Niemand die me geloofd als ik zeg dat het goed komt. Mijn moeder is net gebeld omdat mijn strafwerk te laat was ingeleverd en ik het dubbele moest maken voor woensdag, maar ze geloofde me niet toen ik zei dat ik het wel regelde. 'Je komt het huis niet uit voor het af is.' Ik heb altijd wel een planning, erg goed is het niet, maar ik krijg alles altijd op tijd af en dat doe ik alleen. Zo is het altijd geweest, maar zo vertrouwde me niet en liet me niet naar mijn vriend toe gaan, ondanks dat ik nu echt gewoon naar wat liefde en aandacht verlang.
          Ook moet ik héél hard mijn best doen om op Havo te blijven, maar de motivatie word me gewoon afgepakt. En op de dag van de toets, kan ik wel in huilen uitbarsten en laat ik uit de-motivatie het gehele antwoordblad leeg behalve het vakje met 'naam'. De stress wordt me echt te veel en ik merk dat ik nu ook simpele foutjes begin te maken die ik nog nooit heb gemaakt, bijvoorbeeld of ik nu 'ei' of 'ij moet schrijven in een woord. Daar was ik vroeger zo goed in. Een goede vriend van mij heeft zich laatst van kant gemaakt, ik heb niet één traan gelaten, zelfs niet toen ik alleen was. Terwijl ik gewoonlijk zo heerlijk kan uithuilen.

    Mijn sociale leven is er zo op vooruit gegaan, maar toch voel ik me weer zo verschrikkelijk eenzaam. Het lijkt alsof alles instort en ik begin ook fouten te maken. Ik ben slechts 13 maar heb de smaak van sigaretten, drugs en alcohol al te pakken. Ik ben zeker niet afhankelijk van die middelen, maar ik merk dat ik op het moment van ultieme uitputting en stess verschrikkelijk verlang naar een sigaret. Ik uit op verschillende manieren mijn verdriet, maar niet met gezichtsuitdrukkingen of tranen, ik uit het op de slechte manieren. Door bijvoorbeeld heel veel, of helemaal niets te eten, of mijn huid met mijn nagels onbewust open te halen.

    Ik ben compleet van de weg geraakt en weet neit hoe ik terugkom, Ik heb soms gewoon het verlangen om de makkelijkste weg te kiezen en me ziek te melden, of veel te vroeg gaan slapen als verdoving van mijn gedachtes.
    Ik voel me gewoon zo bang en alleen en ieder beetje motivatie wordt me ontnomen. Ik moest vandaag eignelijk naar de stoffenwinkel als huiswerk voor morgen, nu is die dicht en ik ben nog niet geweest, ik kan wel janken bij de gedachte dat ik het wéér niet heb en ik zie mezelf ook al gewoon echt in huilen uitbarsten als de lerares me er om vraagt.
    Ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet.


    Let it come and let it be

    DarkSavior schreef:
    Ik zou niet weten hoe ik je kan helpen hiermee, maar ik wens je wel heel veel sterke en succes hiermee. Vergeet niet, alles komt uiteindelijk goed. Ik weet dat je me nu niet zal geloven, maar het is toch echt zo. Alles heeft een einde ook een kut periode.

    ^ Na regen komt zonneschijn.
    Ik heb wel bewondering voor je, dat je je hele verhaal aan ons vertelt. Respect - ik zou zoiets niet kunnen. Het is goed om je hart te luchten, dat werkt altijd.


    I solemny swear I'm up to no good.

    zo herkenbaar hé, ik heb ook echt totaal geen zin meer om naar school te gaan of om mijn huiswerk te doen of om te leren ofso.. ik zou als ik jou was echt serieus met iemand praten! Praat met iemand die je vertrouwd zoals je familie of je vrienden?.. Als je egt ergens mee zit mag je altijd mij nog pb'en of mijn nummer vragen en me bellen of smsen ofso al heb je daar weinig aan behalve je verhaal kwijt kunnen voor de rest ken ik je niet echt maar ik vind het echt erg voor je! Denk maar als motivatie dat als je naar mavo gaat je later misschien minder kans hebt op een baan, je later uberhaupt minder banen kan kiezen, je misschien niet bij je vriendinnen in de klas komt.. dat soort dingen zijn wel een beetje mijn motivatie nu.. succes en sterkte en ik wens je het beste meid! xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik wou dat ik een grote delete knop had waarmee ik alle rotgevoelens van wie dan ook kon laten verdwijnen. Wat een kut situatie voor jou, ik herken een aantal dingen bij mezelf, maarach. Hoe dan ook; heel veel sterkte. Ik hoop dat je eruit mag komen en dat je er misschien wel nog sterker van kan worden zodat je nooit meer in zoiets terecht kan komen.
    Ik kan wel zeggen van 'na regen komt zonneschijn' en dat soort shizzle, maar dat helpt nu misschien niet zo erg/ daar heb je misschien niet zoveel aan, maar ik hoop dat het snel weer goed komt. Sterkte meid! *hug*


    26 - 02 - '16

    Sevda, dit brak gewoon letterlijk mijn hart. Ik wou dat er iets was wat ik kon doen maar in advies geven faal ik echt. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Maar, Sevda... Ik vind dertien jaar wel héél erg jong om al te roken, drinken en drugs te gebruiken, blergh. Kun je niet beter gewoon met je ouders praten en teruggaan naar VMBO? Luister, als je alleen HAVO doet omdat het beter staat maar er kutcijfers haalt, dan zou dat een indicatie moeten zijn dat je een niveau lager hoort te zitten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DarkSavior schreef:
    Ik zou niet weten hoe ik je kan helpen hiermee, maar ik wens je wel heel veel sterke en succes hiermee. Vergeet niet, alles komt uiteindelijk goed. Ik weet dat je me nu niet zal geloven, maar het is toch echt zo. Alles heeft een einde ook een kut periode.


    Don't dream your life, live your dream.'

    Ahhw Sev :(
    Wat ontzettend vervelend!
    Maar soms weten mensen, zoals je moeder, niet zo goed wat ze met je aan moeten als je 'slechte' dingen doet, zeker niet als je het niet uitlegt. Misschien moet je eens echt met je moeder gaan praten?
    Verder weet ik het ook niet D:
    Je mag met me komen praten als je daar behoefte aan hebt! -hug-

    Leela schreef:
    Maar, Sevda... Ik vind dertien jaar wel héél erg jong om al te roken, drinken en drugs te gebruiken, blergh. Kun je niet beter gewoon met je ouders praten en teruggaan naar VMBO? Luister, als je alleen HAVO doet omdat het beter staat maar er kutcijfers haalt, dan zou dat een indicatie moeten zijn dat je een niveau lager hoort te zitten.

    Ik weet het, ik ben er ook zeker niet trots op. Een vriend van me vertelde me vandaag dat hij tot zijn 16e nooit iets van drank of sigaretten etc had aangeraakt en toen voelde ik me bestwel een mislukking omdat ik dat zo graag nog 3 jaar vol had willen houden zoals hij.


    Let it come and let it be

    Complexity schreef:
    (...)
    Ik weet het, ik ben er ook zeker niet trots op. Een vriend van me vertelde me vandaag dat hij tot zijn 16e nooit iets van drank of sigaretten etc had aangeraakt en toen voelde ik me bestwel een mislukking omdat ik dat zo graag nog 3 jaar vol had willen houden zoals hij.


    Ik stuur je even een PB'tje, oké?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Ik stuur je even een PB'tje, oké?

    Okay


    Let it come and let it be

    Gabumon schreef:
    Ik wil naar je toe en je gewoon heel flink knuffelen..
    Op vele stukjes herken ik mijzelf erin. Het is niet makkelijk waar jij nu in zit en ik hoop gewoon zo erg voor je dat alles goed komt.


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~