• zet hier alles over death note wat je kwijt wilt (:

    Ps beste mensen zet effe spoiler er boven bij je reactie als je al iets verklapt van het verhaal!!!


    Ik heb het nu helemaal gekenen echt cool gwn!

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 19:34 ]

    Aurelia schreef:
    (...)
    Haha dan blijf je kijken :'D. Herkenbaar. Toen ik klaar was met Death Note was het vier uur 's nachts. Oeps.
    Aflevering 25 is mijn persoonlijke favoriet. Echt heel goed in mekaar gezet (niet dat de rest dat niet is). Maar lol, ik ga niet spoileren.


    Tja, ik wou wel verder kijken, ik had alleen gister oogdruppels gehad bij de oogarts en mijn ogen begonnen heel veel pijn te doen enzo en toen kon ik de subtitels niet meer lezen (A) Waarschijnlijk dat ik vanavond weer even ga kijken :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Da's wel fucked up :/.
    Ik ging net even heel random aflevering 25 opnieuw kijken. Waarom weet ik niet, had er gewoon even zin in :'D.

    Maarre.. guys, even serieus. When you see it...

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    grr ik zit met dit liedje in mijn hoofd x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Haha dat liedje is vet :'D Ook nog tegengekomen op YT. Sindsdien kan ik dat lied niet meer normaal luisteren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha ik ook niet ik kan hem ook echt bijna helemaal meezingen x'D Maar dat liedje luisterde ik gelukkig sws al niet :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dit shirt heb ik net gekocht van iemand haha, het is wel een kindershirt maar ik ben er blij mee :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Aurelia schreef:
    Death Note was lijp. Echt ziek goeie scenes zitten erin. Lieten me rillingen over het lijf lopen. Geluid, stilte, beeld, kleur, gevoel; alles op 't juiste tijdstip. Als je zoiets kan fiksen in de animatiewereld, mag je jezelf echt een pro noemen.

    Ik heb er veel goeie dingen over gehoord, en dit topic heeft me het laatste zetje gegeven. Ik ga vandaag beginnen met episode 1 :').


    The odds are néver in our favor.

    Nurgle schreef:
    Dit shirt heb ik net gekocht van iemand haha, het is wel een kindershirt maar ik ben er blij mee :'D



    Haha cool shirt ;P

    xfoxvosx schreef:
    (...)

    Haha cool shirt ;P


    Hahaha vond ik ook, ik ben er ook heel blij mee (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    L is gewoon veel te droog, daarom is hij ook mijn favoriet, gevolgd door Ryuk en Misa.

    Death note was mijn eerste anime, en meteen een damn goeie! <3
    Als iemand chips uitdeelt in onze klas gaan ik en een vriendin gelijk Light nadoen: "I'll take a potatochip... * epic breathing * AND EAT IT!"

    Aurelia schreef:
    Da's wel fucked up :/.
    Ik ging net even heel random aflevering 25 opnieuw kijken. Waarom weet ik niet, had er gewoon even zin in :'D.

    Maarre.. guys, even serieus. When you see it...


    OMFG ik ging plat bij deze :"D
    Light epicness.

    Ik heb de serie in drie dagen afgezien ;o, ik had even echt geen leven. En dat vlak voor me examens xD

    *schopt topic omhoog*
    Ik heb er al veel over gelezen en ik denk dat ik na Legend of Korra ga beginnen met Death Note ^.^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    tsja.. ik vond death note echt een hele interessante anime. gewoon hoe je Light gaandeweg steeds gestoorder ziet worden, zeg maar. het is alleen niet mijn favoriete animr, maar oh boy, wat een verhaal!


    | Reality is for people that lack imagination |