• Ja, want mijn moeder had blijkbaar besloten dat ze wel weg konden nu ik een nieuw paar heb. Lekker dan. :'D

    Hebben jullie ouders wel eens iets weggegooid dat jullie eigenlijk nog wilden houden?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    No no, mijn spullen zijn heilig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hmm, ik weet het niet meer :3


    Pretty is just a pretty word.

    Haha leuke moeder (:
    Al mijn paren schoenen hebben al eens in de vuilniscontainer gelegen, samen met mijn mobiel, jas en een paar kledingstukken. Als ik die dingen niet opruim, mietert mijn moeder ze in de vuilniscontainer.


    Take risks and conquer your fears.

    Jes, maar ik weet niet meer wat het was. Ik heb ook ooit eens gehad dat iets qua eten van me was afgepakt. >.<
    Hadden we een keer lekkere koekjes, waren ze op. Fijn...

    En dan ben ik pissed, want eten is heilig, evenals mijn eigen spullen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Hmm, subtiel :')
    Nee, als mijn moeder aan mijn spullen komt wil ik precies weten wat, waarom en waar ze het heeft gelaten. Niemand mag eraan komen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nouja toen mijn vader een opruim-bui had, heeft 'ie per ongeluk mijn Duits boek in de vuilnisbak gegooid. Maar die heb ik er gelukkig net op tijd uit kunnen redden, haha.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    mijn stiefvader heeft wel eens mijn concertkaartjes weggegooit. het concert was verplaats dus de datum die op de kaartje stond was al verlopen, maar je kon nogsteeds met die kaartjes naar het verplaatste concert. en toen dacht die. 'ow, die datum is al geweest dus ze kunnen wel weg.' gelukkig zag ik ze liggen toen ik wat in de prullenbak wilde gooien. nouwja het huis was iniedergeval even te klein.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lol, zo vaak :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Mijn rode Vans. Opeens waren ze weg.

    Mijn moeder geeft altijd alles weg aan de buren..


    To love is to destroy.

    Jaaa, omdat ze dan in de weg liggen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Veel.
    Vaak een pull dat helemaal versleten is, maar die ik weiger weg te smijten. Tot hij plots verdwenen is en dan is het zo...
    Mijn moeder had eens mijn Go Pass 10 bijna weggesmeten (10-beurten kaar voor op de trein)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vast wel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, mijn PO's en projecten..
    Terwijl ik ze nog moest inleveren -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ja, ook schoenen...
    Als er één scheurtje in mn schoen zit, gooit ze ze weg... -__-'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf