• Gisteravond hoestte ik voor de zoveelste keer, maar voelde ik bij mijn ribben iets knappen en hield daarna een rare pijn over, waardoor ademen moeilijk werd en ik liever bleef staan.
    Toch maar de huisartsenpost gebeld, om te vragen wat ik het beste kon doen voor de avond en nacht, voor ik in de ochtend naar mijn eigen huisarts zou gaan, maar ze waren bang dat ik een klaplong of longontsteking zou hebben.
    Vervolgens toch maar naar het ziekenhuis toe en toen vertelde de aanwezige huisarts me dat één van mijn spieren bij ribben gescheurd is; au!
    Maar nu is mijn beste vriend in Engeland vandaag jarig, die ik heb leren kennen via Samantha Barks (een Britse musicalzangeres), dus vroeg ik of ze hem een fijne verjaardag wilde wensen.
    Werd ik wakker met een nieuw bericht; was mijn beste vriend echt superblij dat Sam hem een fijne verjaardag had gewenst vanmorgen!


    Dus wat is bij jullie het beste en het slechtste dat jullie de afgelopen vierentwintig uur is overkomen?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Het beste: gaan shoppen!
    Het slechtste: dat mijn baas me heeft gesms't of ik vandaag wil komen werken, snif!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Het beste: Nieuwe computer muis gekregen.
    Het slechtste: Niet door zijn.


    26 - 02 - '16

    Het Beste: Een super leuke tour ondergronds Berlijn gemaakt
    Het Slechtste: Berlijn verlaten en weer terug naar huis gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het Beste: Dat het lekker weer is
    Het Slechtste: Dat ik me verveel>.<


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    Ah da's zo leuk! Nuja, die spier is wel heel wat minder natuurlijk! Heel veel beterschap =)
    In de afgelopen 24u ben ik simpelweg gaan werken, dus niet echt veel gebeurt =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het beste : bij mijn nichten zijn voor weet-ik-veel-hoe-lang
    Het slechtste : waarschijnlijk moet ik toch zo meteen naar huis :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Beste: te horen gekregen dat ik eindelijk THG ga zien!
    Slechtste: mijn nichtje zien huilen...
    {je kan hier zien dat het een goede 24 uur waren :)}


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Beste: Ik kocht een boek die normaal €15 is op bol.com, kocht ik voor €3 bij de dekemarkt.
    Slechtste: Te weinig geld voor iets, maar goed.

    het beste: ik ga zondag naar Turkije
    het slechtste: mijn opa is van maandag op dinsdag overleden en morgen is de crematie


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het beste: Ik word hier ongelooflijk verwend
    Het slechtste: Dat gebeurt omdat ik om 11 uur 2 kiezen moest laten trekken, en nu duizelig ben en mijn mond half verdoofd is.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    het beste: waarschijnlijk toen ik een sms kreeg van een jongen
    het slechtste: toen die jongen mijn eerder bericht van die dag negeerde

    Wat heb ik een gevarieerd leven tegenwoordig._O_


    effort never betrays you

    Veel beterschap nog. :')
    Het beste wat me overkomen is dat ik ben gaan werken en dat ik wat geld heb verdiend.
    Het slechtste is dat ik nu overal pijn heb. -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Het beste? Ik heb nieuwe vrienden gemaakt en één daar van is een super leuke jongen waar ik echt heel de tijd mee kan lachen en zo. S

    Slechtste... Niks eigenlijk. Haha!


    Believe in yourself.

    Beterschap (:

    Het slechtste: het besef dat ik m'n vader nooit meer zal zien
    Het beste: ik ben weer een taartje aan het versieren en heb wat spulletjes ervoor gekocht


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het beste: Ik ging naar een vriendin die ik al twee jaar niet gezien heb.
    Het slechtste: Ik heb rugpijn.