• [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:57 ]


    Til hug og blod.

    Wanneer krijgen we de beoordeling?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Soon, ongeduldig?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik ben nog klein, ik ben ongeduldig xd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mo0nlight schreef:
    Wanneer krijgen we de beoordeling?

    Zoals eerder gezegd; vanavond laat. Het begint morgen, dus iets voor 12 uur is de deadline lijkt me.
    ikbennieteensjuryofzosorry

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 19:48 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Lizz en Samantha hebben ze ook af, dus ze moeten nog samen en dan kunnen ze online... Geduld, ze komen eraan!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik ben hard aan het werk, darlings. Samantha heeft brownies gebakken voor tijdens het wachten. -Vlucht snel weg-


    Til hug og blod.

    Oh en mensen kunnen zich officieel nog tot 12 uur aanmelden vanavond!
    Alle posters die vandaag nog ingezonden worden kunnen een latere beoordeling krijgen. Na twaalven worden er geen nieuwe deelnemers meer aangenomen, behalve degene die op tijd iets meer ruimte aangevraagd hebben. The games are about to begin! (cat)


    Til hug og blod.

    Zo zie je maar weer, Nancy is eraan bezig!
    Ik ga al even melden dat ik van 2 tot 5 mei in London ben voor een schoolreisje, dus dan kan ik niet online komen. Waarschijnlijk zal ik dan niet veel moeten doen, mocht het toch zo zijn, ben ik er dus later mee...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Zo zie je maar weer, Nancy is eraan bezig!
    Ik ga al even melden dat ik van 2 tot 5 mei in London ben voor een schoolreisje, dus dan kan ik niet online komen. Waarschijnlijk zal ik dan niet veel moeten doen, mocht het toch zo zijn, ben ik er dus later mee...


    Jullie krijgen voor de eerste ronde van 1 tot 15 mei de tijd, dus dat moet toch voor iedereen ruim te halen zijn. :]


    Til hug og blod.

    Oké, alle beoordelingen zijn uitgewerkt. Nu alleen nog jullie gemiddelde berekenen en de html codes van Q erin verwerken en hij komt online. :]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Jullie krijgen voor de eerste ronde van 1 tot 15 mei de tijd, dus dat moet toch voor iedereen ruim te halen zijn. :]


    Wel, I guess dat er dan nog geen beoordelingen nodig zullen zijn, hehalve misschien de poster van Sarita en wie was het nog?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Wel, I guess dat er dan nog geen beoordelingen nodig zullen zijn, hehalve misschien de poster van Sarita en wie was het nog?


    Sarita en Tisiphone verwacht ik nog. En wie weet iemand die op het laatste nippertje besluit erin te springen. Maar jullie hoeven daar niet op te wachten. De eerste opdracht komt waarschijnlijk net na twaalven online en dan kunnen jullie gewoon beginnen. :]


    Til hug og blod.

    Ik hoef nergens aan te beginnen tot iedereen klaar is...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    -strooit brownies in het rond-
    Keep calm and eat Brownies!
    En nu ga ik met film kijken


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Cresseyde schreef:
    Ik hoef nergens aan te beginnen tot iedereen klaar is...


    Dat dacht jij! Ik vind wel iets om je bezig te houden. :'D

    Yoda schreef:
    -strooit brownies in het rond-
    Keep calm and eat Brownies!
    En nu ga ik met film kijken

    Naw, net als ik bijna klaar ben. Ach, ik houd me wel zoet met brownies tot je terug bent. Veel plezier! ;D


    Til hug og blod.