• [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:57 ]


    Til hug og blod.

    IceQueenIce schreef:
    (...)
    ik kan niet met de computer werken zeg maar. ik kan niks met photoshop


    Wanneer ben je weer bij je vader? Je kunt desnoods altijd Nancy nog wel om wat extra tijd vragen =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    kleine aanmeldingsposter
    dit is een voorproefje. de grote komt nog

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 21:34 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Yoda schreef:
    (...)

    Wanneer ben je weer bij je vader? Je kunt desnoods altijd Nancy nog wel om wat extra tijd vragen =]

    nee, ik kan alleen bij mijn moeder inscannen en daar ben ik dinsdag weer, maar dan heb ik mijn laptop nodig. dus dat kan dan pas 's avonds.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    IceQueenIce schreef:
    (...)
    nee, ik kan alleen bij mijn moeder inscannen en daar ben ik dinsdag weer, maar dan heb ik mijn laptop nodig. dus dat kan dan pas 's avonds.


    Dat bedoelde ik x'D Sorry, fail van mijn kant ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    geeft niet.
    ik heb een kleine poster gemaakt, dan zend ik de grote zo snel mogelijk in.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    IceQueenIce, dat is geen probleem hoor. Sarita levert hem ook pas maandagavond of dinsdag in, omdat ze met haar ouders weg moest. Alleen beoordeel ik de binnengekomen posters (op verzoek) wel al voor de startdatum, dus lopen de late binnenkomers het eerste extraatje wel mis.


    Til hug og blod.

    We hebben er dus weer twee deelnemers bij! Het wordt steeds leuker zo! :]
    En ik weet vrij zeker dat jullie de opdrachten ook een leuke uitdaging zullen vinden. ;D

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 23:26 ]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    We hebben er dus weer twee deelnemers bij! Het wordt steeds leuker zo! :]
    En ik weet vrij zeker dat jullie de opdrachten ook een leuke uitdaging zullen vinden. ;D


    Daar ben ik vrij zeker van 8D But it's awesome, really.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hehe, thanks. Hopen dat de rest het er straks ook mee eens is! Ik ben heel erg benieuwd naar wat voor uitkomsten we daarbij krijgen. Kijk er ook heel erg naar uit.
    En als het zo door blijft gaan, krijgen we het nog gezellig druk ook!;D


    Til hug og blod.

          Wil je mijn mislukte poster ook beoordelen? ;a.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mo0nlight schreef:
          Wil je mijn mislukte poster ook beoordelen? ;a.


    Iedereen die op tijd in heeft geleverd krijgt een beoordeling. Het zijn alleen geen officiële cijfers, ze tellen niet mee voor de wedstrijd en er valt nog niemand af. Al zit er voor de leukste uiteindelijk wel nog een extraatje bij. :]
    Ronde één valt ook nog niemand af, maar vanaf ronde twee zal dat wel gebeuren.


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Iedereen die op tijd in heeft geleverd krijgt een beoordeling. Het zijn alleen geen officiële cijfers, ze tellen niet mee voor de wedstrijd en er valt nog niemand af. Al zit er voor de leukste uiteindelijk wel nog een extraatje bij. :]
    Ronde één valt ook nog niemand af, maar vanaf ronde twee zal dat wel gebeuren.


    'k ben benieuwd, nu verder aan RPG xd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Iedereen die op tijd in heeft geleverd krijgt een beoordeling. Het zijn alleen geen officiële cijfers, ze tellen niet mee voor de wedstrijd en er valt nog niemand af. Al zit er voor de leukste uiteindelijk wel nog een extraatje bij. :]
    Ronde één valt ook nog niemand af, maar vanaf ronde twee zal dat wel gebeuren.


    Oeh, dan ben ik benieuwd! En mag ik vragen wanneer ze worden beoordeelt?

    Gerrie schreef:
    (...)

    Oeh, dan ben ik benieuwd! En mag ik vragen wanneer ze worden beoordeelt?


    Vanavond laat en als dat niet meezit, zodra de eerste opdracht gelanceerd is. :]


    Til hug og blod.

    heey, bedankt he
    maar yoda, die omkooptruc ziet er echt lekker uit. daar kan je mij ook mee omkopen hoor;D


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen