• Het gebeurde me net maar weer eens: ik was met mijn ouders aan het bellen en opeens klonk die toon die zo mooi aangeeft dat je beltegoed op is. Prettig. Normaal laad ik 40,- op per keer en dan bel ik voor 0,09 cent per minuut naar mijn ouders. Dat heb ik speciaal zo uitgezocht omdat ik vanuit België naar Nederland bel. Mooi mooi zou je denken. Nou, ik werd er wel gek van dat ik iedere keer weer geld moest opwaarderen en dat sms'en zo duur is. Dus ik was eigenlijk op zoek naar een alternatief. Nu kwam ik uit op base op het 0-abonnement, waarbij je enkel betaalt wat je spendeert per maand en je kunt er een bundel bijkopen van 10,- voor 150 minuten (net snel uitgerekend: 0,07 cent per minuut). Ik keek nog eens voor de zekerheid op Ortel om te zien wat sms'en nu kost voor mij. En toen zag ik ineens staan dat connectiekosten 19 cent zijn. Ik bel zo twee keer in de week, dus 19 cent per keer is super veel. Nogal wiedes dat mijn beltegoed zo snel op is! En daar kom ik al na 2,5 jaar achter.

    Zoals ik wel eens vaker doe, liep ik vandaag na de les de Flying Tiger binnen. Direct stuitte ik op een rek met allemaal waterkleur en waterverf spullen en boeken. En zo ook een "watercolouring book" met een bloem voorop. Ik wil wel weer graag gaan waterverven, dus ik heb dat direct gekocht. En net deed ik het open en het blijkt dat het allemaal platen zijn van bloemen met daaronder de latijnse naam. Dat past echt super goed bij mij, dus nu ben ik super blij. En ik heb ook een nieuwe zonnebril, jeej! Laat die zon maar komen! Niet teveel though, alsjeblieft.

    Jep, dus dat wilde ik kwijt. Ik was vooral achterover geslagen van die connectiekosten. Hallo! Die doen zich zelfs profileren als speciaal om met het buitenland te bellen. Pff. Ik ga daar dus mijn beltegoed niet meer opladen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kan je niet via bijvoorbeeld whatsapp bellen? Maar jeetje, dat loop inderdaad lekker snel op op die manier :/
    Ik vind dat van de waterverf wel heel leuk btw! Kan je een keer een foto posten van je resultaat? (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    Kan je niet via bijvoorbeeld whatsapp bellen? Maar jeetje, dat loop inderdaad lekker snel op op die manier :/
    Ik vind dat van de waterverf wel heel leuk btw! Kan je een keer een foto posten van je resultaat? (:


    Dat zou inderdaad wel kunnen, moest het zo zijn dat ik geen whatsapp heb, haha. Ik heb echt nog een "oude" telefoon, zonder internet of iets.
    En ik zal zeker eens een foto plaatsen. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ah oke, dan snap ik het ^^
    En ben benieuwd (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Heuj kak ik denk dat ik dat boek vandaag ook heb gekocht terwijl ik een blanco wilde. Lel.

    Edit: Yep, kak. :')

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 0:45 ]


    The truth is out there.