• Ik wilde net mijn labels opnieuw gaan indelen bij mijn stories, nieuwe namen en vooral ook een aantal verwijderen...wilde iets meer overzicht scheppen....

    Nou kwam ik er net achter dat Labels niet te verwijderen zijn of te hernoemen zijn...daar werd ik even niet zo blij van...ik ben niet zo een fan van onoverzichtelijkheid in zulke dingen...

    Nu was mijn suggestie, en deze moet je kunnen voorspellen, dat labels WEL te verwijderen en te hernoemen zijn...
    Tell me your opinion (bloos)


    Edit: Ik bedoel de labels op zich. Dat de labels bij de stories weg te halen zijn, dat weet ik, maar ik zou graag de labels zelf willen verwijderen...

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:18 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Een label kan je wel verwijderen, bij details en dan op het prullenbakje naast een label...


    I just don't want to be a loser anymore

    Denim schreef:
    Een label kan je wel verwijderen, bij details en dan op het prullenbakje naast een label...


    Ik bedoel het label zelf...ik weet dat je het kan verwijderen bij stories, maar ik bedoel een label op zich....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben voor. Ik heb ook een aantal labels die ik niet meer gebruik en ik weet dat ik ze ook niet meer ga gebruiken...

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 12:20 ]


    Deep inside, I've never felt alive