• Ik ga morgennacht geesten oproepen samen met meiden en jongens van mn klas!
    Ik heb het al meerdere keren gedaan, maar nooit heb ik echt echt een duidelijke conversatie gehad. Wel gebeurden er toen allemaal dingen, maar morgen doe ik het for real, met een echt wiccabord ;o
    heeft iemand tips of ervaringen ? o;

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 19:42 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    dit moet je echt niet doen .
    het kan echt gevaarlijk zijn . ö
    ik zou het echt niet doen .
    maar je moet 't zelf weten . ;x

    Ik zou het graag eens meemaken, maar ik ben veel te bang om zo'n dingen te doen :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zou het echt no way doen als ik jou was...

    dat is levens gevaarlijk even dat je het weet ;)

    Je kunt er verkeerde geesten mee op roepen en dat wil je niet ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Je moet uitkijken! Serieus het is niet iets wat je zo even kan doen! -ervaring-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mij niet gezien.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    raad het je egt af ;) kan heel gevaarlijk zijn


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Decoy schreef:
    Mij niet gezien.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    1 ding: Niet doen. Je kan er kwade geesten mee oproepen. Dat het bij jou nog nooit fout is gegaan, is geen garantie dat het altijd goed blijft gaan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee! Niet doen, het is zo verschrikkelijk eng en wie weet roep je een kwade geest op.Die geetsen kunnen je tot moord, zelfmoord, depressie's,.. leiden.. het is echt veel te gevaarlijk ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb het een keer gedaan, nooit weer. Het is mij te gevaarlijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    NIET DOEN want je kunt er slechte geesten mee oproepen en ik kan het weten want ze al zien en horen en voelen is al geen pretje...

    Nog nooit gedaan. Maar het lijkt me opzich heel interessant, maar ik denk niet dat ik het zou durven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    mijn half-broer heeft het ook een keer gedaan. De lichten gingen uit ofzo en een raam is kapot gegaan ofzoiets-weet het niet meer precies- dus ik zou het niet doen (:


    T O K I O H O T E L < 3

    Alsjeblieft, doe dat niet!
    Zoals iedereen al zegt, het is levensgevaarlijk!
    Mensen worden soms hun leven lang achterna gezeten hierdoor. Hebben last van depressies en zelfmoordneigingen. Spelen met geesten is niet zo'n grappig spelletje als het lijkt.


    Save me with your love tonight.