• Als je écht tegen huilfilms bent, moet je zeker nooit 'Frank en Frey' kijken. Het is een oudere Disneyfilm uit 1981 maar ik had hem nog nooit gezien. Ik zit hier nu nog emotioneel te zijn, na een half uur ;D

    Om dit topic nuttig te houden: wie van jullie kent er nog huilfilms en kan er tegen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hachi! Die is zó aldkjfal;sdkfjadlskf. En ik ging die met een vriendin kijken, we hadden héél veel tissues gebruikt, moesten huilen.. Toen keken we elkaar aan en moesten we lachen waardoor de tranen over onze gezichten stroomden en we hadden helemaal rode ogen D:

    Ik ken veel huilfims, maar ik kan ze nu niet echt opnoemen.
    Meestal kan ik er niet tegen, soms wel, dat hangt af van mijn humeur.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    404NOTFOUND schreef:
    Hachi! Die is zó aldkjfal;sdkfjadlskf. En ik ging die met een vriendin kijken, we hadden héél veel tissues gebruikt, moesten huilen.. Toen keken we elkaar aan en moesten we lachen waardoor de tranen over onze gezichten stroomden en we hadden helemaal rode ogen D:


    Oh my God, ik heb mijn ogen eruit gehuild bij die film! D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Titanic, heel erg gehuild.
    Hachi, ook een paar traantjes moeten wegpinken.
    Haar naam was Sarah, zo zielig.
    En een Disneyfilm, maar ik weet niet meer welke, maar daar moest ik laatst ook erg bij huilen. (':

    Ik kan níet tegen huilfilms, absoluut niet.


    Me so good.

    404NOTFOUND schreef:
    Hachi! Die is zó aldkjfal;sdkfjadlskf. En ik ging die met een vriendin kijken, we hadden héél veel tissues gebruikt, moesten huilen.. Toen keken we elkaar aan en moesten we lachen waardoor de tranen over onze gezichten stroomden en we hadden helemaal rode ogen D:


    Ik heb serieus nog nooit zó hard gehuild om een film. Die is zo zielig! :l


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Titanic
    The Notebook
    Marly and me
    Dear John
    Finding neverland
    Remember me

    Allemaal films waarbij ik altijd moet huilen...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb zo'n mijn momenten dat ik niks kan hebben, zo huilde ik bij From Hell en Public Enemies. Man, ik huilde zelfs een keer om een lege kruk.
    Een van de redenen dat ik bijna nooit naar huilfilms kijk.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:38 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Shortie schreef:
    Ik heb serieus nog nooit zó hard gehuild om een film. Die is zo zielig! :l


    Ja inderdaad! Dat is echt de meest zielige film ooit.

    Valentino schreef:
    Oh my God, ik heb mijn ogen eruit gehuild bij die film! D:


    Ik en mijn vriendin zijn ook bijna meteen naar bed gegaan omdat onze ogen gewoon zó moe waren geworden D:

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:38 ]

    Dus ik was niet de enigste met liters tranen bij deze film? Gelukkig!
    Vooral die scène waarin dat omaatje afscheid neemt van Frey.. Toen hield ik het niet meer! (huil)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ken 'm (nog) niet ö
    Koizora, Heaven's Postman ;o;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    404NOTFOUND schreef:
    (...)[/left]

    Ik en mijn vriendin zijn ook bijna meteen naar bed gegaan omdat onze ogen gewoon zó moe waren geworden D:


    Ja dat snap ik. Ik heb echt een uur lang gehuild, ik ben zo'n watje als het gaat om huilfilms, en al helemaal als het met honden is. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Tablo schreef:
    Ik ken 'm (nog) niet ö
    Koizora, Heaven's Postman ;o;


    Als je eens lekker wil uithuilen is hij echt een aanrader (: Heaven's Postman is trouwens ook zo'n mooie film!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik huil bij films waarbij dat niet de bedoeling is XD
    maar ik ga huilen als ik iemand ziet huilen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Pocahontas. Keer op fucking keer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Titanic , a walk to remember , dear john , tot altijd ( de eerste keer dat ik in de cinema heb gehuild) ,schindler's list ...

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:53 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.