• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diana Grace Anderson

    "Ik voel me gevleid" lachte ik vrolijk. "het lijkt dus wel degelijk mijn geluksdag."
    Ik nam nog enkele slokken van mijn koffie en niet veel later was hij op.
    Traag hief ik mijn hoofd op en leunde iets naar voor.
    "Heeft het altijd succes?" ging ik zacht verder. "Bij mij alleszins wel."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ Hoebedoel je? Mijn trage begrip kan ook komen doordat het ochtend is..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (zijn flirterig gedrag heeft succes bij haar)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ben ik weer. :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [i'm writing as we speak ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [i'm writing as we speak ^^]

    [Gaat het nu wel beter? D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Niet persé, als ik jou maar heb.’
    Een ongemakkelijk, onbekend gevoel besluipt me. Eerst voel ik er weinig van, is het maar vaag aanwezig en dan slaat het tegen me aan als een stenen muur van koude, misselijkmakende emoties.
    Nana's lippen houden zich bezig met mijn half, een hand ligt over mijn borstkas. normaal zou ik hier van genieten, terug flirten zonder er veel bij te voelen. Waarom kon ik meijn emotieloosheid niet tegenhouden bij Nana?
    'Waarom ik?' De twee woorden zijn mijn mond uit voor ik her door heb, mijn hand ligt op haar onderrug, terwijl mijn andere hand langs haar wang streelt en haar omhoog laat kijken, recht in mijn ogen. Mijn gevoelens zijn weer in chaos en ik snap niets van mezelf, mijn hart klopt als een bezetene.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Gaat het nu wel beter? D:]


    Meh, it's still a mess. Maar ik ga het toch niet voor maandag of dinsdag kunnen oplossenw aarschijnlijk.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Waarom ik?’ Ik keek hem verward aan toen hij deze vraag stelde, al kon ik het natuurlijk verwachten dat hij dit zou willen weten. Toch kwam het er bij hem uit alsof hij er helemaal niets van snapte en even keek ik hem met beide wenkbrauwen opgetrokken aan, maar glimlachte toen ongemakkelijk en deed een klein stapje achteruit – dit om hem iets meer ruimte te gunnen, aangezien het anders leek dat ik te aanhankelijk was.
    Zal ik het hem gewoon zeggen? Hij verdient wel de waarheid… maar wat nou als hij niet hetzelfde terug voelt? Zou ik dan weer gaan flippen, of misschien wel een grotere muur om me heen bouwen, een dikkere zelfs?
    ‘Waarschijnlijk gaat dit heel raar klinken… maar…’ Ik keek even ongemakkelijk naar beneden, maar keek toen weer terug in zijn ogen en glimlachte lief. ‘Ik voel me tot je aangetrokken. Je doet iets met me.’ Niet te geloven dat ik dat zo makkelijk over mijn lippen kreeg… Mijn hart klopt wel als een bezetene en in mijn hoofd ligt alles overhoop, maar de glimlach die op mijn lippen lag was lief en in mijn donkere ogen lag een schitterende blik.

    [Can I ask what's wrong then? D: Of wil je 't niet zeggen? Het zijn eigenlijk ook mijn zaken niet, maar omdat je er erg mee lijkt te zitten...]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Waarschijnlijk gaat dit heel raar klinken… maar… Ik voel me tot je aangetrokken. Je doet iets met me.’
    Ze zijn het met een fonkeling in haar donkere ogen, een lieve glimlach rond haar zachte lippen. Ik betwijfel of ze me begrijpt, ik begrijp mezelf op het moment niet eens. Een deel van me wil háár nu weg duwen, zoals ze dat bij mij deed. Waarom? Omdat ik bang was dat dit zoals met Hannah ging eindigen? Omdat ik bang was van mijn gevoelens voor haar? Omdat ik die gevoelens zelf niet begreep?
    Maar het grootste deel van mij wilde haar weer tegen me aan trekken, een hand door die bruine, zijden haren haren en haar zachtroze lippen weer tegen de mijnen voelen.
    En voor ik het door had, was dat prcies wat ik deed.

    [Meh... Ik weet niet of je dit van me weet - half Q weet het - Maar ik zit in een long-distance-relationship. Mijn vriendin/verloofde woont in Engeland.
    mijn thuis situatie is kut, om het even kort te houden. Nu ik 18 ben, bijna 19, kan ik weg. Ik heb een kaartje gekocht voor de boot naar Engeland en ga met zeer weinig persoonlijke spullen bij haar wonen. Ik ben de helft van de tijd doodsbang.
    Daarbij komt ook nog dus dat mijnv riendin zelf veel problemen heeft. Het gaat momenteel niet erg goed tussen ons.

    Maar ja, het komt wel goed...]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    Hij zei niets, helemaal niets, echter trok hij zich weer tegen me aan en haalde een hand door mijn bruine haar, terwijl hij zijn lippen weer op die van mij drukte.
    Mijn volgende gedachtes waren verward, waarom zei hij niets? Voelde hij niet hetzelfde? Of wel, maar durfde hij het niet te zeggen?
    Op het moment wilde ik niet al te veel nadenken, maar gewoon zijn aanrakingen voelen. Zijn lippen, zijn huid… zijn warmte… Mijn hart bonkte als een gek en ik voelde dat ik warmer werd.

    [fuck, ik reageer zo op je verhaal, ik moet afsluiten D: ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik krijg dalijk mijn hondje dus ik denk niet dat ik veel zal reageren vandaag. Soorry. En @Escritura ik hoop dat het snel beter gaat!]


    Me so good.

    Amen Raphael Elyon
    Na verscheidene minuten van haar zachte aanraking en haar soepele lippen dwong ik mezelf om de kus ter verbreken.
    'Ik heb zo les,' mompel ik, terwijl min vingertoppen langs haar wang en kaaklijn glijden. Ik was normaal al heel erg touchy, als ik iemand aan kon raken voelde ik me.. veiliger. Maar bij Nana was het erger.
    'Maar ik kan wel wat regelen.' ik druk een nieuw kusje in haar nek, mijn hand glijd over haar boven arm. 'Als ik zeg dat ik een nummer moet oefenen...' Het liefst met Nana. Ik hoop dat ze begrijpt wat ik voorstel. Ik moet meer van haar te weten komen. Misschien begrijp ik mijn emoties dan. Ik kan namelijk geen band hebben met iemand waar ik zo weinig over weet, ik word er nu al gek van.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [is goed

    @Brutus: veel plezier, en bedankt]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Iets gemist? Van Nana en Amen? ben net thuis x.x]


    The duty of youth, is to challenge corruption.