• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diana Grace Anderson

    Ik nipte verveeld van mijn koffie terwijl mijn ogen door de kantine gleden opzoek naar bekenden.
    Aan de toog zag ik Amen staan en ik kon het niet laten om te glimlachen ter begroeting.
    Aangezien ik nog steeds alleen zat, wenkte ik hem zodat hij wist dat hij er altijd bij mocht komen zitten.
    Toen ik mijn hoofd weer draaide, was er iemand bij me komen zitten.
    "Hey." Zei hij vriendelijk.
    Ik glimlachte naar hem en meende hem te herkennen van ergens.
    "Hey." Begroette ik hem terug. "Heb ik jou al niet eerder gezien?"

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:58 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Amen Raphael Elyon
    Liberty liep recht langs me heen, Diana wenkte me en van Nana hoorde ik een hey. wWw, was ik niet populair vadaag? Behandig spring ik op één van de kantine tafels tussen de dames, waar ik ga zittn. De kantinejuffrouw ziet me momenteel nog niet. Ik neem een slokje van mijn thee en knipoog richting Nana.
    'Alles goed, dames?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Taylor had het tegen Diana xD ]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:59 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Taylor had het tegen Diana xD ]


    [Ah oei, had ik niet gezien, wacht ik pas het wel aan]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana
    Met een steek in mijn maag keek ik richting het andere meisje, ik kon er niets aandoen, het was nu eenmaal zo. En ik haatte het. Zeker omdat ik het nog nooit had gehad, en nu opeens wel, bij Amen.
    Hij sprong op één van de kantine tafels tussen ons, en ging daar zitten. Ik probeerde om niet jaloers te kijken of te voelen, maar ik vroeg me ook zwaar af waarom hij opeens zo blij was... Niet dat ik niet blij voor hem was, maar ik vond het raar. Hoe kon hij zo snel veranderen van emotie? Of is het ook een soort muur? Dat ziet er niet naar uit...
    'Alles goed, dames?' Ja super, kan niet beter, wilde ik sarcastisch antwoorden, maar ik wilde zijn humeur niet omlaag halen door mij. Zou ik echt zo stom zijn dat ik het niet snapte van Amen? Zoals Liberty gisteren tegen mij zei?
    'Ja hoor, gaat goed,' Zei ik dus maar, terwijl ik een glimlach op mijn lippen probeerde te plakken, wat me op zich aardig lukte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Ik had mijn koffie gekregen en toen ik net wou gaan zitten sprong Amen op de tafel en groette, 'Hmm, met jou wel zo te zien,' zei ik simpel en ging zitten op de tafel. Ergens had ik er geen zin in maar oke, just smile and let everybody think you're happy. Ik glimlachte naar hem en keek Nana aan. Ook naar haar probeerde ik te glimlachen en dronk toen een slok van mijn koffie.
    Ik keek Amen aan, ergens was ik best bezorgd maar ik snapte wat hij deed. Ik deed nu precies het zelfde. Ik hoopte dat hij begreep dat die act bij mij niet werkte en dat ik er recht doorheen keek, maar ach ja.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:02 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amen Raphael Elyon
    'Ja hoor, gaat goed,' komt er van Nana. ze dwingt een glimlach op haar gezicht, ik lijk er beter in te zijn dan zij.
    'Hmm, met jou wel zo te zien.' ah, Liberty. ik glimlach righting het meisje en bestudeer haar snel. Ze had me niet meer gebelt of ge-sms't gister, maar ik twijfelde. Volgens mij ging het nog niet helemaal goed met haar.

    'Tuurlijk!' grijns ik. 'De zon schijnt, ik zit tussen een paar mooie dames en ik heb maar vier uur les vandaag. Kan niet beter.'
    Mijn blik glijd weer naar Nana. Ze ziet er goed uit vandaag, hoewel ze zich waarschijnlijk niet zo voelt. Rustig neem ik een slok van mijn thee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Amen springt op de tafel en praat tegen de meiden. 'Hey,' zegt het meisje dan. 'Heb ik jou niet al eerder gezien?' vraagt ze dan. Ik kijk haar aan, 'Kan,' zeg ik en neem een slok van mijn koffie, 'Gisteren was ik een beetje verdwaald en uiteindelijk kwam ik aan op de dans afdeling.' Ik hou mijn koffie met beide handen vast en kijk haar dan aan, 'Je kan aardig goed dansen,' complimenteer ik haar. 'Taylor Ramirez,'

    Liberty April Ramirez

    Ik grinnik kort, 'Nou, dan is het goed,' zeg ik en kijk hem aan terwijl ik een slok van mijn koffie neem, 'Ach, ik heb drie uur les en moet volgens mij nog een uur nablijven inhalen. Wat leuk,' zeg ik en rol met mijn ogen. 'Mijn eerste uur verviel, dus ik heb daar dan weer geluk in,' mompel ik. 'Wat voor vakken heb jij?' vraag ik dan en kijk Taylor even aan die al in gesprek is met Dianna.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:13 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana
    'Tuurlijk!' grijnsde hij, en even moest ik zwak glimlachen door hem, echter verdween dit gelijk en verstopte ik me in mijn muts.
    'De zon schijnt, ik zit tussen een paar mooie dames en ik heb maar vier uur les vandaag. Kan niet beter.'
    Maar vier uur, hé? Dat was te weinig, hij zou eerder weggaan en ik zou hem vandaag niet meer zien. Ik miste hem nu al, al zat hij vlakbij.
    'Ik ga even thee halen.' Zei ik zacht, mezelf afvragende of iemand het überhaupt wel had gehoord, maar ik liep gewoon door en haalde mijn rooibos thee. Fuck it.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:16 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diana Grace Anderson

    Ik lachte zacht en bedankte hem terwijl ik hem in me opnam.
    "Diana." Stelde ik mezelf voor. "Of Dee als je wilt."
    Voorzichtig dronk ik nog wat van mijn koffie aangezien die nog steeds erg warm was en zette vervolgens de tas weer neer.
    "Ook nieuw hier veronderstel ik?" Ik keek van mijn koffie naar Taylor en keek hem nieuwsgierig aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik ga zo even een halfuurtje lopen, mijn gedachten sorteren, be right back.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ All right, ik maak huiswerk dus kan traag reageren ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amen Raphael elyon
    'Mijn eerste uur verviel, dus ik heb daar dan weer geluk in,' ik haal mijn schouders op.
    'Ik heb over...' Mijn ogen zoeken even naar een klok. 'Een half uur les, praktijk zang, daarna twee uur vrij, een uur engels, lunch en dan nog notenleer.' Nana mompelt alleen wat en loopt weg. ik trek even een wenkbrauw op. Ik moet haar straks eens apart nemen, kijken of zij hier iets van snapt. We hadden gekust, geflirt zelfs, maar...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hierna ga ik lopen, brb]

    Nana
    Met mijn ogen eerst op de grond gericht loop ik terug naar het tafeltje, waar ik weer met mijn benen opgetrokken op de stoel ga zitten en mijn muts wat verder over mijn hoofd doe.
    Ik zucht diep en neem een slok van mijn thee. 'Ik heb bijna alleen maar theorie vandaag,' mompelde ik, niet dat het iemand ook maar zou kunnen schelen. Maar goed... Even durfde ik een blik op Amen te richten, maar kleurde toen een beetje rood en nestelde weer in mijn muts.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik heb het even druk, dus ik reageer even niet. als er iemand tegen Chris of Nev begint te praten, meld het me dan even dan reageer ik (: ]


    Me so good.