• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nevil Hamilton
    Twee handen plaatsten zich voor mijn ogen. Geschrokken wilde ik een gil slaken. Misschien kwam iemand me ontvoeren. Ik kalmeerde toen ik de stem van Nana herkende.
    "De paashaas?" vroeg ik.
    Ik wilde haar handen van mijn ogen afhalen, maar ik kon mijn hand niet bewegen en eerlijk gezegd, Nana's handen waren zijdezacht. Ik vond het niet erg dat die voor mijn ogen zaten. Ook al kon ik zo haar mooie gezocht niet zien. Hou je mond Nev, zo mag je niet denken.
    "Wat brengt jou hier, Naanbanaan?"

    [ben op ipod dus het gaat traaag]


    Me so good.

    Nana Rose
    "De paashaas?" vroeg hij, en ik merkte dat hij eerst geschrokken was, totdat ik ging praten.
    "Wat brengt jou hier, Naanbanaan?" Ik grinnikte en haalde mijn handen van zijn ogen af, maar deed deze dan rond zijn nek en leunde met mijn hoofd vlak langs die van hem.
    "Ik hoorde een sukkeltje piano proberen te spelen," Vertelde ik hem, "Maar je hebt zeker geen enig idee wie dat probeerde, hé?"
    Ik liet een klein lachje horen en keek hem toen aan.

    [Oké (: ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nevil Hamilton
    Haar hoofd rustte zowat op mijn schouder. Er verschenen lichte losjes op mijn wangen. Dat was iets waar ik me voor schaamde. Kon ik Nana maar vertellen hoe en wat ik voor haar voelde. Als ik eens wist wat ik voelde..
    "Maar je hebt zeker geen idee wie dat probeerde, he?".
    Nana liet een klein lachje horen en keek me daarna aan. Ik was lichtelijk beledigd. Nog nooit had iemand mijn pianospel beledigd. Ook al was ik dit keer heel slecht. Een sukkeltje werd ik wel vaker genoemd.
    "Ik zou het werkelijk waar niet weten," zei ik en ik keek haar met een grote glimlach aan.


    Me so good.

    Nana Rose
    Op het moment dat ik hem aankeek, zag ik lichte blosjes op zijn wangen verschijnen en ik liet een lichte grinnik horen, waarna ik betuttelend in zijn wang kneep en op zijn schoot ging zitten, aangezien er geen andere stoel naast hem stond.
    Toen ik hem weer aankeek, zag hij er lichtelijk beledigd uit, vast omdat ik zei dat zijn piano spel niet lukte. “Ik zou het werkelijk waar niet weten,” Zei hij en keek me met een grote glimlach aan. Automatisch gleed er ook een glimlach op mijn gezicht en ik keek hem nieuwsgierig aan, mijn donkere ogen straalden.
    “En waarom lukte het dit keer niet, meneertje? Heb je pijn aan je vingers?” Ik grinnikte en pakte zijn handen en drukte zachtjes op sommige vingers. “Zeg me als het pijn doet.” Mijn stem had een serieuze toon gekregen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Brutus? 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [SOWRY. ik schrijf al]


    Me so good.

    [Was je 't vergeten of was je bezig? Haha, ik wist niet zeker, dus ik voelde me een beetje stalkerig :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nevil Hamilton
    Nana had zich op mijn schoot geplaatst. Nog steeds gloeiden mijn wangen. Het werd erger toen Nana in mijn wang ging knijpen. Ze begon op mijn vingers te drukken, wat erg pijn deed.
    "Zeg me als het pijn doet," zei ze bloedserieus.
    Vanbinnen schold ik. Nee ik schold haar niet uit, maar ik schold. Gewoon omdat dat opluchtte. Ik ging Chris eens onder handen nemen als ik hem tegenkwam..
    "Oké dokter Nana," zei ik zo kalm mogelijk. "Auw!" vervolgde ik meteen daarna.
    Ik schaamde me lichtelijk. Ze zou me nu vast een watje vinden.


    Me so good.

    Morticia schreef:
    [Was je 't vergeten of was je bezig? Haha, ik wist niet zeker, dus ik voelde me een beetje stalkerig :'D]

    [Ik was bezig en ik was het vergeten (':]


    Me so good.

    Nana Rose
    “Oké, dokter Nana,” zei hij best kalm, wat me verbaasde, want ik dacht dat hij – “Auw!” vervolgde hij daarna gelijk. Ja hoor, dat dacht ik dus.
    Ik grinnikte en terwijl ik mijn benen over elkaar deed keek ik hem aan. “Hoe komt het dat u pijn heeft, patiënt Nevvie?” Een glimlach kwam er op mijn zachtroze lippen terecht, terwijl ik me nog bezig hield met de handen en vingers van Nevil. Ik probeerde ze zachtjes te masseren, maar hij leek best wel pijn te hebben, dus ik stopte ermee.
    “Heb je dit zelf gedaan of iemand anders? Ik wil diegene wel voor je in elkaar slaan,” Meldde ik hem toen bloedserieus, maar nog steeds met een eigenwijze grijns op mijn lippen.

    [Handig. 8D Voortaan moet ik dus vragen of je bezig bent of niet? Of dat je het vergeten bent? :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nevil Hamilton
    “Heb je dit zelf gedaan of iemand anders? Ik wil diegene wel voor je in elkaar slaan,” Meldde ze me toen bloedserieus, maar nog steeds met een eigenwijze grijns op haar lippen.
    Ze was -gelukkig- gestopt met het masseren van mijn vingers, die heel erg pijn deden.
    "Chris," bromde ik.
    De stomkop. Ergens had ik een groot haatgevoel voor mijn broer. Vooral omdat hij alles beter kon.
    "Ík pak hem wel terug," zei ik.
    Ik wilde nou ook niet dat een meisje voor me ging vechten. Misschien zou ze zich wel pijn doen. En Chris, tja. Ik zou natuurlijk met hem kunnen gaan vechten. Maar er was 100% kans dat hij dan zou winnen en dat zou mij er nog belachelijker uit laten zien.

    [Haha, je hoeft het niet te vragen. Ik vind het leuk dat ik nu een stalker heb c: ]


    Me so good.

    Nana Rose
    “Chris,” bromde Nevil en ik keek hem verward aan. “Ík pak hem wel terug,”
    Grijnzend liet ik een arm rond zijn nek en keek hem toen uitdagend aan. “Zal ik je aan komen moedigen? Want ik moet Chris ook nog steeds terug pakken,” Grinnikte ik, maar toen likte ik even over mijn lippen en vernauwde mijn ogen even alsof ik ergens over nadacht.
    “Waarom heeft Chris dat eigenlijk bij jou gedaan?” vroeg ik Nevil toen, terwijl ik mijn andere hand weer op mijn been legde en hem nieuwsgierig aan keek.
    Hij zou hier niet onder vandaan wisten te wurmen, want als ik iets wilde weten, dan kreeg ik het te weten.

    [Nice! Oké dan, dat laat ik me geen twee keer zeggen! (: ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nevil Hamilton
    “Zal ik je aan komen moedigen? Want ik moet Chris ook nog steeds terug pakken,” Grinnikte ze “Waarom heeft Chris dat eigenlijk bij jou gedaan?” vroeg ze daarna.
    "Ik kan wel wat support gebruiken," grinnikte ik.
    Nieuwsgierig keek ze me aan en ik begon na te denken over mijn antwoord.
    "Uhm. Ik lette niet op en toen sloeg Chris mijn kluisdeurtje dicht, maar mijn hand zat ertussen," ik keek naar mijn vingers. Ze stonden nogal scheef en volgens mij waren ze dikker geworden. "En toen dit," zei ik sipjes. "Au."
    Ik was een watje, dat gaf ik ook toe.

    [Moet gaan slapen D: baibai]


    Me so good.

    Nana Rose
    “Ik kan wel wat support gebruiken,” grinnikte hij, en zag dat, terwijl ik hem met een nieuwsgierige blik aankeek, hij nadacht over zijn antwoord. Was het dan zo erg? Of schaamde hij zich misschien voor iets?
    “Uhm. Ik lette niet op en toen sloeg Chris mijn kluisdeurtje dicht, maar mijn hand zat ertussen,” Hij keek even naar zijn vingers, waardoor ik zijn ogen bestudeerde en daarna zijn blik volgde naar zijn vingers. “En toen dit,” zei hij sipjes. “Au.”
    Ik legde mijn hoofd in mijn nek en er rolde een gelukzalige lach uit, waarna ik mijn hand voor mijn mond sloeg en hem aankeek. “Sorry liefje, maar ik heb echt medelijden met je,” Ook al lag er een grote glimlach op mijn gezicht en had ik net gelachen. “Zal ik je een kusje geven dan?” Grinnikte ik, omdat je vaak hoort en ziet dat mensen een kusje willen als ze pijn hebben. Dus ik dacht dat ik dat voorbeeld maar kon volgen.
    “Wat een eikel is Chris ook soms,” zuchtte ik, maar nam Nevils hand en drukte een kus met mijn zachtroze lippen op zijn vingers. “Zo beter?” Glimlachte ik. Eigenlijk moest ik nog steeds zwaar naar de wc, maar dat kon ik voor nu nog wel even ophouden. Amen kon alvast over de vragen gaan nadenken.

    [Baibai and sweetdreams, hehe ;D Droom maar over leuke jongetjes!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wat kan ik met Chay doen?

    Ry = NightSHot]


    El Diablo.