• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Chaim, waar is je personage? Dan stuur ik Liberty wel, die heeft nu toch een soort van tussenuur ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    Ik knik, en zag dat ze haar nagellak eraf haalde. 'Ken je de weg al?' vroeg ik. 'Het is best een grote school.'


    El Diablo.

    Hailey Robberts
    'Ja, in het begin was het even wennen maar nu lukt het wel om de weg te vinden' zeg ik. Ik wil eigenlijk iets terugvragen, anders lijk ik ook zo saai. Het lijkt alsof ik een black-out heb, ik kan maar niets verzinnen om te vragen, wat ik wel vaker heb met onverwachtte gesprekken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [iemand die met Isabelle of Leya wil praten (: ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    [iemand die met Isabelle of Leya wil praten (: ?]

    [Ga anders met IHeartMusicc? Chaim reageert denk ik niet.. You can always try though.
    Anders zou ik zeggen dat jullie naar Nana en Nevil mochten, maar ze was ook al bij Amen weg gegaan :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    Ik knik, 'dat is best knap' mompel ik. 'De meeste lukten het pas om in een week de hele school te kennen' mompel ik vervolgens.


    El Diablo.

    Nevil Hamilton
    Natuurlijk ging ze naar Amen. Meiden hielden van de badboys, dat las ik laatst in een of ander meidenblad van Celeste. Meisjes hielden niet van watjes. Amen was een badboy. Hij flirtte met elk meisje, zonder schaamte. En hij kon het nog goed ook. Zolang Amen maar niet met Nana's gevoelens ging spelen. Ik gunde haar een leuke jongen. Iemand die goed voor haar was. Eigenlijk geen Amen. Hij leek me te badboy-achtig. Ik wist niet hoe ik hem moest omschrijven.
    "Dus je laat me hier gewond achter?" vroeg ik met een pruillip, maar Nana was al weg.
    "Fijn," mompelde ik.


    Me so good.

    [@Brutas Isabelle of Leya wil wel naar Nevil? ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nana Rose
    Mijn voeten, die gehuld waren in laarzen met hakken eronder, stormde al naar de deur en door naar de dichtstbijzijnde wc, waardoor ik Nevil nog vaag wat hoorde zeggen, maar geen idee had wát hij zei. Ik zou het straks wel weer vragen, maar nu moest ik toch echt even de wc halen voordat iemand hier de vloer moest dweilen. Opgelucht haalde ik adem toen ik naar de wc was gegaan en daarna mijn handen had gewassen, terwijl ik automatisch in de spiegel keek en mijn make up en haren goed deed. De deur van de wc ging weer open en dicht en ik liep langzaam terug naar waar Nevil was. Ik wist dat Amen op me wachtte, maar waarom ging ik dan niet terug naar hem? Was ik bang voor wat hij ging vragen of probeerde ik het te ontlopen? Nee, ik was wel bang, dat wist ik, voor de vragen en voor wat hij ervan zou vinden, maar ik wist dat ik het beloofd had en hier hield ik me dan ook aan. Toch kon ik het niet laten terug te lopen naar Nevil.
    ‘Hey Nevvie, ik ben er weer. Wat zei je toen ik wegging?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diana Grace Anderson

    Verveeld leunde ik met mijn hand op mijn hoofd terwijl de minuten erg traag voorbij tikten.
    Ik zag de mond van de leerkracht wel bewegen, maar alles wat hij zei, drong gewoon niet tot me door.
    Met een kleine zucht keek ik opzij en gleed mijn blik verlangend naar buiten.
    Wat zou ik het fijn gevonden hebben als de les voorbij vloog zodat ik buiten kon zijn en de frisse lucht in kon ademen.
    "Miss Anderson." Hoorde ik ergens in de verte. "Miss Anderson!"
    Abrupt schrok ik op en keek de leerkracht schuldig aan. "Sorry, ik lette eventjes niet op denk ik."





    Dwayne Renolds

    Met kleine oogjes keek ik naar mijn wekker en geeuwde uitgebreid.
    Vervolgens sloot ik traag mijn ogen weer om uiteindelijk paniekerig wakker te worden aangezien ik veel te laat was.
    "Shit." Riep ik geïrriteerd en gooide de lakens hardhandig van me af om vervolgens als een halve gare uit het bed te vliegen. "Shit, shit, shit."
    Snel deed ik mijn jeansbroek aan en nam een witte T-shirt uit de kast en graaide snel mijn tas mee.
    Onderweg naar mijn klaslokaal, deed ik de T-shirt aan, waardoor ik nogal redelijk hard tegen iemand opliep.
    "Sorry." Mompelde ik en trok de T-shirt over mijn hoofd om te kijken tegen wie ik was gelopen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    xHeavenlyx schreef:
    [@Brutas Isabelle of Leya wil wel naar Nevil? ^^]

    Isgoed, Nevil is nu in het zanglokaal.]


    Me so good.

    Nevil Hamilton
    En weg was ze. Ik focuste me weer op mijn pianospel. Mijn rechterhand, waar ik zowat alles mee deed kon ik nog steeds nauwelijks bewegen. En natuurlijk klonk het voor geen meter.
    "Hey Nevvie, ik ben er weer. Wat zei je toen ik wegging?" hoorde ik Nana plots zeggen.
    Er kwam een zuinig glimlachje op mijn lippen.
    "Laat je me hier gewond achter?" herhaalde ik.
    Ik stond eindelijk eens op van het pianobankje en liep richting Nana. Ik leunde met mijn schouder tegen de muur.
    "Moet jij niet gaan oefenen met Amen?"


    Me so good.

    Hailey Robberts
    'dankje' zeg ik. En iedereen maar zeggen dat ik een slecht richtingsgevoel heb, volgens Chayenne ben ik snel met de weg vinden. 'Wat doe jij eigenlijk op deze school?' vraag ik. Dat ik daar niet eerder op ben gekomen, het is natuurlijk een hele logische vraag.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Oké, ik ben er ook weer. Wie heeft zin om te praten met Cheryl?]

    [Mijn Chris heeft nu ook niemand.. (':]


    Me so good.