• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@nightshot misschien kan ze Hailey meeten? ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Oké, waar is ze?]


    El Diablo.

    [uhm geen idee eigenlijk, verzin maar wat en ze is daar. (:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nevil Hamilton
    Ze gaf me een kusje. Kon ik dit mee laten tellen als een eerste kus? Nee nee Nevil, doe niet zo mal. Haar lippen hadden nog nooit de mijne geraakt, jammer.
    "Zo beter?" vroeg ze.
    "Ik voel me weer geweldig," zei ik met een grijns.
    Ik voelde me ook een stuk beter. Door haar kalmerende woorden en die kus voelde ik de pijn niet meer. Ik strekte mijn vingers. Jammer genoeg kwam het gevoel van pijn weer terug.
    "Ja. Chris is inderdaad een eikel.. Maar ik pak hem wel terug."


    Me so good.

    Chayenne

    Ik liep maar wat door de gangen, en kwam opeens iemand tegen. Uit gesprekken heb ik opgevangen dat ze Hailey heet. Ik liep naar haar toe. 'Heey, Hailey toch?' vroeg ik voor de zekerheid.


    El Diablo.

    Whooops wat heb ik gemist?

    Chaim schreef:
    Whooops wat heb ik gemist?

    Heel veel, maar het is voornamelijk van Amen en Nana. So, ik weet niet waar jou personage(s) is/zijn gebleven?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb ook geen idee

    Hailey Robberts
    Toen ik wat door de gangen liep te zwerven kwam er oppeens een meisje. 'heey, Hailey toch?' vroeg ze. Hoe kon zij mijn naam weten? Ik had haar nog nooit gezien. 'uh ja' stamelde ik. 'maar ik ken jouw naam niet' Dit klonk zeker dom, maar ik wist nou eenmaal niet iets beters te zeggen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nana Rose
    “Ik voel me weer geweldig,” zei hij met een grijns, die ik gelijk terug beantwoordde met een grijns.
    Hij strekte zijn vingers en ik zag weer een kleine pijnlijke blik op zijn gezicht, waardoor er weer een glimlach op mijn lippen gleed, maar ik besloot er dit keer niets op te zeggen.
    “Ja. Chris is inderdaad een eikel… Maar ik pak hem wel terug.” Op de een of andere manier voelde dit gewoon fout tegenover Amen. Ik zat nog steeds zwaar met hem in mijn maag en ik wist niet waardoor het kwam, dat was nog wat me het meest frustreerde.
    Ik stond op van Nevil zijn schoot en keek hem aan. “Ik ben zo terug, hoor, ik moest eigenlijk alleen even snel naar de wc en gelijk weer terug naar Amen.” Ik zwaaide met mijn hand richting de deur, “We zijn samen aan het oefenen, you know,” Grinnikte ik, en ik vroeg me af wat voor vragen Amen allemaal zou stellen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chaim schreef:
    Ik heb ook geen idee

    Begin maar gewoon ergens dan. (: Het is de tweede dag en ergens eind ochtend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    Ik grinnik, en kijk haar lachend aan. 'Ik ben Chayenne' stel ik mezelf voor, ik bestudeer haar even. 'Nieuw hier zeker?' vraag ik.


    El Diablo.

    [ Sorry dat ik zo lang niet meer heb gereageerd, samenvatting en anders kan ik ergens naar toe met Liberty of Taylor? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Sorry dat ik zo lang niet meer heb gereageerd, samenvatting en anders kan ik ergens naar toe met Liberty of Taylor? ]

    [Je kan wel naar een personage van Chaim, want zij wist ook even niet meer wat er was. :'D Maar er waren voornamelijk gesprekken tussen Amen en Nana, dus veel is er niet geweest. Tenzij je die wilt weten, dan zou je even terug moet bladeren. (: Het is nog steeds de tweede dag, maar dan het einde van de ochtend.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey Robberts
    'Ik ben Chayenne' zegt ze. Ze bestudeerde me even, waardoor ik automatisch met mijn nagels nagellak van mijn vingers begon te halen. 'nieuw hier zeker?' vraagt ze. 'Ja ik ben gister aangekomen' antwoord ik. Nu ik erover nadacht, ik ken de weg best goed, als ik hier pas een dag ben. Gister kon ik nog nergens komen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”