• Probeer ik het nog eens.

    Wie heeft er zin om samen met mij een story te schrijven? Ik schrijf vooral en liever over Justin Bieber of One Direction. Ik wil graag een beetje een realistisch verhaal, 16+ mag en ja, ligt gewoon aan het idee. Alleen zou ik wel willen dat je ervaring hebt met schrijven. Dus dan bedoel ik echt ABN schrijven en niet met smileys etc. Ook zou ik graag nog willen weten hoe oud je bent en wat ik ook wel belangrijk vind is dat je toch wel wat kennis moet hebben over One direction of Justin Bieber. Ligt er aan over wie we gaan schrijven.

    Dit waren zo een beetje mijn eisen en ja, als je zin hebt laat het me weten en ik kijk naar je schrijfstijl en dan zien we verder. (':

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:51 ]

    als ik zou meedoen, moet het 1D zijn ik haat JB
    maar heb je al een idee?
    en o ja dit is niet m'n eigen account


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    OMTomlinson schreef:
    als ik zou meedoen, moet het 1D zijn ik haat JB
    maar heb je al een idee?
    en o ja dit is niet m'n eigen account


    Ja, ik heb toch wel een hoop ideeën, maar als jij ook een idee hebt zou ik dat ook graag willen horen. En mag ik dan je echte account? Dan kan ik al eens kijken naar je schrijfstijl. (':

    Als ik tijd kan vinden wil ik opzicht best wel iets schrijven. Maar ik waarschuw je wel dat ik soms nogal traag kan zijn, ik heb het opzicht druk met stage. Afijn, dit is mijn eigen profiel, en ik heb twee verhalen staan. Een over Justin, die vorig jaar al is afgelopen, en een lopende over Harry Styles. x

    - en ik heb nog shots, lol

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 22:02 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Wanrooy schreef:
    (...)

    Ja, ik heb toch wel een hoop ideeën, maar als jij ook een idee hebt zou ik dat ook graag willen horen. En mag ik dan je echte account? Dan kan ik al eens kijken naar je schrijfstijl. (':

    ik stuur je ff een PB


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    o ja klein detail: ook ik heb soms weinig tijd, maar ik maak wel tijd als het nodig is. Want ik heb zelf een wedstrijd, doe er aan 2 mee, ben co-auteur en schrijf eigenlijk daarvoor alles zelf, heb zelf een 1D story en ga aan een nieuwe van Harry Styles beginnen

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 22:03 ]


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Judeska schreef:
    Als ik tijd kan vinden wil ik opzicht best wel iets schrijven. Maar ik waarschuw je wel dat ik soms nogal traag kan zijn, ik heb het opzicht druk met stage. Afijn, dit is mijn eigen profiel, en ik heb twee verhalen staan. Een over Justin, die vorig jaar al is afgelopen, en een lopende over Harry Styles. x

    - en ik heb nog shots, lol


    Dat zou niet erg zijn als je nogal traag zou zijn. We kunnen altijd vooruit schrijven. (':

    en ik heb ook nog een 2de waar ik co-auteur van ben, maar daar doet een meisje van bij mij in de klas alles zelf, ik typ alleen soms bladen over.

    en ja met school kan het ook druk zijn: derde Grieks-Latijnse


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    ik heb een beter idee: met 3 schrijven


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Gaat dit nog door??


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.