• Hoi!

    Het valt me al een tijd op, dat als je meerdere gb's hebt, er niet bij komt te staan hoeveel. Hierdoor komt het nog wel eens voor dat ik berichten over mijn hoofd heen zie. Mijn suggestie is dus om er ook een aantal boven te zetten, net zoals bij de pb's.

    Dan heb ik ook nog wat over de mobiele site. Hier zie je pas dat je een gb hebt, als je het menu aanklikt, terwijl dat niet zo is als je een pb hebt.
    Is het ook mogelijk om dat te veranderen? Ik weet het niet, maar het zou wel handiger zijn.

    Zijn jullie voor of tegen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb van beide niet heel erg veel last van en zal er eerder niet dan wel naar kijken. Voor de mensen die wel veel met GB doen is het wel fijn.
    Voor dus! (:


    wat was dit ookalweer

    Voor!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Valerious schreef:
    Voor!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik stem voor!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor, lijkt me wel handig, maar het zit me ook niet ontzettend in de weg.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Voor bij beide :Y)

    Dat vind ik inderdaad ook wel handig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Well, ik krijg een pb wanneer ik een gb heb, dus bij mij komt er al een aantal bij te staan :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Voor mij hoeft het niet zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het vrij onnodig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    Ik vind het vrij onnodig.


    Selecteer gewoon dat je een berichtje krijgt, zo moet Rutger niets moeilijk gaan veranderen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 16:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Deamonium schreef:
    Voor bij beide :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Macabre schreef:
    Voor mij hoeft het niet zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Valerious schreef:
    Voor!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Valerious schreef:
    Voor!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis