• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:45 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Er word luid op de deur gebonkt en ik spring op. Half negen exact, lees ik van de klok af. Ik ren naar de deur en trek hem open. Een meisje staat haar steile blonde haar te fatsoeneren en kijkt me grijnzend aan.
    "Kate!" Roep ik opgewekt en trek haar naar binnen. Ik omhels haar stevig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Kom dan ook onder de dekens,' zeg ik glimlachend waarna ik een kusje terug geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Vooruit dan maar." glimlach ik en ik trek de dekens over mezelf heen.


    Your make-up is terrible

    Kate Hemsforth

    Ik omhels Chèlle terug.
    "Hello sunshine." Grinnik ik terug.
    "Where is he? Let's get a few things straight." Grijns ik breed. Chèlle wijst naar boven en even twijfel ik of ik nu al zal gaan of dat ik eerst bij Chèlle blijf.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik glimlach en druk een kusje op zijn mond. Als hij ook onder de dekens ligt kruip ik tegen hem aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    De jongen grinnikte en probeerde me om te duwen door met zijn hand tegen mijn borstkas te duwen. Ik had er al op gerekend en had me alvast schrap gezet. Zoiets liet ik niet gebeuren en al helemaal niet na dat incident met Luca. "Don't you dare to say that again." siste ik naar hem. Opeens voelde ik Jeremy's warme hand die zijn om die van mij omsloot. "Damon doe nou niet." zei hij zachtjes tegen mij. Ik keek hem aan en schudde mijn hoofd. "Zo mag iemand niet over ons praten."
    De jongen keek geamuseerd en grinnikte nog iets meer. "Ja, luister maar naar wat je flikkertje zegt." Ik keek hem kwaad aan. "Oh, dat had je graag gewild of niet? Ben je bang?" Ik deed een stap naar voren en keek hem dreigend aan. Ik kon er niks aan doen, ik werd nu eenmaal agressief als iemand zoiets flikte.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 12:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik trek haar nog iets dichter tegen me aan en kus haar zacht over de hele linkerkant van haar gezicht.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik krijg weer een glimlach op mijn gezicht als hij zachtjes over de linkerkant van mijn gezicht kust. 'Dit voelt veilig,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kate Hemsforth

    "I'll be right back sweetie, just telling Luca I'm here and that I missed him." Grijns ik gemeen waarna ik Chèlle in de gang achterlaat en naar boven loop.
    "Hey Jones! Your worst nightmare just arrived!" Roep ik hard door de gangen heen, zodat het op de tweede verdieping nog steeds te horen is.
    "Kate!" Hoor ik Chèlle naar me grommen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik knik zacht. "Ik ben wel bij dat je het zo ervaart." fluister ik zacht. Je veilig voelen bij een vampier is zeldzaam. Ineens hoor ik iemand roepen. Ik schiet overeind, mijn ogen wijd open gesperd. "Cassie, zeg alsjeblieft dat je dat niet gehoord hebt en dat het een hersenspinsel is van mij."

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 12:04 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik vertrouw er gewoon op dat je me niks aan doet,' zeg ik glimlachend. 'En ik eh, hoorde wel iets,' mompel ik daarna.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 12:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Shit." mompel ik. Ik kijk schichtig om me heen en probeer me te bedenken wat de beste uitvlucht uit deze situatie zal zijn. "Fuck off!" roep ik hard terug.


    Your make-up is terrible

    Kate Hemsforth

    Ik hoor Luca vanaf de eerste verdieping terug roepen en ik loop de gang in.
    "Heb je me niet gemist?" Roep ik weer.
    "Ik jou wel hoor." Vooral toen ik hopeloos probeerde Chèlle op te lappen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik kijk Luca vragend aan. 'Wat is er mis?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nee, absoluut niet en ik heb er nu ook geen behoefte aan om je nu wel te zien!" Ik plof achterover en kijk even kort naar Cassie. "Kate..." mompel ik. Waarschijnljk weet ze niet wie het is.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 12:11 ]


    Your make-up is terrible