• Haay:D



    omg ik vind haar eigenlijk best wel dom,en nee niet omdat er iets voor is gevallen met Tom,maar omdat ze er gewoon bij loopt als een sletje xD.Maar even voor de duidelijkheid,dit is géén haat-aan-Nicole toppic hoor,dus ga alsjeblieft niet van die berichten plaatsen dat je haar doodwenst ofzo.Btw ze maakt soms wel goede muziek hoor(A).Ik vraag hier alleen je mening over haar dus zeg maar wat je van haar vind en hou het een beetje beschaaft(A)



    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Sommige liedjes vind ik wel goed. Alleen haar uiterlijk, dat sletterige dat vind IK echt niks. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ken haar eigenlijk niet zo goed, weet enkel dat ze wat te maken heeft met Tom maar meer niet.

    -Geen mening dus- (A)


    Let the Night embrace you

    Haar liedjes zijn leuk..
    Maar ze kan echt te ver gaan met kleding enzo.. netzoals jij zegt(ik haat haar niet maar ik vind het een beetje te hoe zij er bij looptxD)

    (dance)

    Haha XD Zalig.

    - ten eerste vind ik haar liedjes leuk
    -er is niets mis met haar

    Ze loopt er wel sletterig bij maar ik denk dat dat meer iets is voor haaar platenbaas ofzo. Wat zien mannen/jongens nou liever iemand met een koltrui of iemand met een halve badpak aan..?

    XD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja vind ik ook,in die nieuwe clip(wat overigens een leuk liedje is) loopt ze er ook al zo hoerig bij met haar korte roze topjes enzo xD


    Lalalalalalalala.

    Ja klopt, t kan best moeten van de platen maatschappij.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik vind hun liedjes meevallen maar waar ik me dood aan erger is dat in al hun clipjeze altijd daar zo halfnaakt bijlopen , echt eh , daar zou ik het van krijgen , gekunt toch ook gewoone kleren aandoen , nee zo halfnaakt mjah .


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ja oké het zou misschien moeten van hun platenbaas,maar dan nog kan het wel mínder


    Lalalalalalalala.

    Ik vind de liedjes ook wel meevallen,
    maar ik vind ook dat ze er sletterig bijloopt..
    En volgens mij denkt ze dat ze alles is ofzo..
    Maarja,
    dat is mijn bescheiden mening. (A)


    AAP

    Ik vind hun liedjes meevallen maar waar ik me dood aan erger is dat in al hun clipjeze altijd daar zo halfnaakt bijlopen , echt eh , daar zou ik het van krijgen , gekunt toch ook gewoone kleren aandoen , nee zo halfnaakt mjah .

    Helemaal mee eens. Je kan er ook gewoon knap uitzien als je gewoon aangekleed bent. Maar met hun muziek is niks mis.

    ze is wel mooi het is alleen jammer dat ze dat zelf ook weet-.- en daarom loopt ze er ook soms als een sletje bij xD
    en die muziek vind ik ook niet slecht (A)


    don't Worry...Be gay.

    De muziek is best leuk, en ze is ook wel knap maar idd ze hoeft zich niet zo sletterig te kleden!
    Maar dat is haar keus. Maar in de meeste clips van de Pussycat Dolls, lopen ze er zo bij. Misschien dat, dat hun imago wel is. Alleen wel een sletterig imago :P, maarja het is maar hoe je het bekijkt

    wel mede-schrijfster vna onze quiz(A) ik zeg het wel: VO MIJ PART VALT ZE DOOD:@(A) srry ik kon me ni bedwinge(A)
    (K)kisses me


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ze is mooi, en dat weet ze én dat ergert me aan haar. xD


    Tanya is de beste.

    ze is net plastic!
    Tom verdient beter, dan zo'n 'product dat bedoelt is om geld uit te halen..'
    (zo noem ik groepen en mensen die muziek maken, alleen voor het geld(A))