• Bij ons is er aan het eind van de straat een huis afgebrand vannacht, dus er was overal brandweer, ambulance en politie en het scheen echt ontzettend druk te zijn geweest. Wonder boven wonder ben ik er niet van wakker geworden maar wel om half 5 van iemand die planken aan het zagen was. In ieder geval, onze straat is een soort van hoofd straat dus de bus komt er altijd door heen en ontzettend veel auto's, en nu is de straat afgezet dus is het super rustig! Best wel fijn eventjes, hihi. Maar niet fijn door de reden waarom dat zo is. Anyway, de vrouw die er woonde is naar het ziekenhuis maar met de man is niks aan de hand...

    Om het topic nuttig te houden: Wie is er ook ergens van wakker geworden vannacht?


    Believe in yourself.

    Ai, minder voor die mensen -.-
    Maar nee, ik ben nergens voor wakker geworden. Ik werd pas wakker toen mijn moeder mijn zusje riep, terwijl ik nog kon blijven slapen -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Neuh. Maar wel kut voor de mensen in van dat huis.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 9:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is wel minder.
    Ik ben wakker geworden door dronken kotgenoten die eindelijk besloten te gaan slapen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nope


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ieuw, engheid. ;o
    + nee, ik heb superslecht geslapen maaar ben nergens van wakkergeworden. ;a


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Door mijn verstopte neus. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Negligible schreef:
    Dat is wel minder.
    Ik ben wakker geworden door dronken kotgenoten die eindelijk besloten te gaan slapen
    Heb ik meestal ook altijd. Dat altijd rond een uur of 5.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is echt heel erg stom o.o Ik werd twee keer wakker van mijn hoestbui..


    To love is to destroy.

    wij hadden een keer een vlam in onze schoorsteen. Onze buren zagen nhet en belden de brandwer want zij dachten dat hij in de fik stond. Er kwamen dus 2 brandweerauto's, elk met 16 man aangereden met loeiende sirenes en mensen uit de andere kant van ons dorp kwamen. En ik sliep er mooi doorheen, terwijl het 2 kamers van mij af gebeurde. Ik slaap echt vast. Mensen kunnen mijn kamer binnenkomen en alles meenemen, zonder dat ik het merk.
    Opzich wel fijn dat ik vast slaap. Maar ik weet niet hoe dat later nou moet als ik op mezelf woon of kinderen heb. Hopelijk slaap ik dan niet zo vast:)

    ZO stond onzze stijger ook in de brand een keer. Zelfde verhaal van hierboven en ik sliep daar ook doorheen. (huil)(cat)
    Ach ja.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ooh. Het is trouwens wel jammer van je buren.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Murdoch schreef:
    (...)Heb ik meestal ook altijd. Dat altijd rond een uur of 5.

    Ja haha, hier is was het inderdaad ook 4u30 à 5u. Echt hatelijk.
    En die kunnen dan totaal niet stil zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja haha, hier is was het inderdaad ook 4u30 à 5u. Echt hatelijk.
    En die kunnen dan totaal niet stil zijn
    Dan maken ze eerst massaal lawaai in de hang en dan komen ze precies met een olifantenpas over je plafond lopen. Soms heb ik echt de indruk dat die eens gaat invallen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mehh, dat is kut..
    Wel fijn dat het even rustig is haha :')


    Where words fail, music speaks

    Oh een reclame bot.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik ben niet wakker geworden vannacht, maar echt kut voor die mensen


    You can't stop the waves, but you can learn to surf