• Jaja mensen, van school uit moeten we met alle eerste jaars een manifestatie opzetten :3 Deze manifestatie houdt in dat we de verschillende doelgroepen die we gekregen hebben, in positief daglicht zetten, omdat veel mensen vooroordelen over deze doelgroepen hebben. We krijgen hiervoor een 'marktkraampje'(lees: gewoon drie tafels aan elkaar geschofen :Y)) en daar moeten we dus onze doelgroep positief benaderen.

    Ik heb hier eigenlijk best zin in you know (: Ookal moet ik met mijn groep nog beginnen aan de manier hoe we onze doelgroep gaan benadrukken (wij hebben als doelgroep vluchtelingen en asielzoekers), ik heb er wel zin in om allemaal ideeën naar voren te bregen, en ook uitvoeren dan, over hoe we dit gaan aanpakken (:

    Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ik zal de facebook pagina posten die hierover gaat, we hebben namelijk met alle eerste jaars een event op facebook gemaakt, om mensen te trekken. Wantja er moeten natuurlijk wel mensen zijn die naar onze kraampjes komen kijken :'D
    En voor de mensen die geen facebook hebben, of gewoon te lui zijn om op de link te klikken, hier even wat korte informatie:
    - De manifestatie zal plaatsvinden op donderdag 21 juni 2012 op Hogeschool Zuyd in Sittard, lokatie Sportcentrumlaan. Iedereen is van 10.00 tot 15.00 welkom om in de gymzaal en in verschillende lokalen op de begaande grond te komen kijken naar alle kraampjes over de verschillende doelgroepen (: De doelgroepen zijn:
    * HoLeBi
    * Minima
    * Krakers
    * Vluchtelingen en asielzoekers
    * Mensen met een psychiatriche stoornis
    * Mensen met een lichamelijke beperking
    * Mensen met een (ex-) verslaving
    * Ex-gedetineerden
    * Dak- en thuislozen
    * Ouderen in een verzorgingstehuis

    Okee dit was mijn verhaal, ga maar weer verder met leven enzo :3


    Inspiration can hit you any time

    Ik zag de tekst en dacht: Dafuq, te veel om te lezen.


    Pretty is just a pretty word.