• Zoals misschien al een paar van jullie weten, wordt er op 2 juni een flahmob georganiseerd in Utrecht. Ik las dit op twitter en bedacht me dat ik het misschien kon promoten, Dus:

    Op 2 juni wordt er in Utrecht een flashmob georganiseerd door twee Directioners, Ik hoor hier NIET bij. Ik wil dus GEEN aanmeldigsberichtjes, voor meer informatie:

    Twitter.
    Facebook.
    Tumblr.
    De muziek.

    Ik zou het wel leuk vinden als jullie reacties plaatsen of jullie komen.

    Ps. Ik weet hier verder niks vanaf, ik maak gewoon reclame.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:39 ]


    no alarms and no surprises

    Ik kom niet; ik kan niet, en ik heb het zelf al druk die maand. Maar ik en 5 vriendinnen organiseren in Juli ook al een 1D Flashmob in Nederland. En daar zijn we al héél lang mee bezig D:

    België ^^


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    You're seriously? Flashmob? ...


    Believe in yourself.

    Ligt het aan mij of is een flashmob iets waar anderen op voorhand niets van af weten? En wat heeft het met de band te maken?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ligt het aan mij of is een flashmob iets waar anderen op voorhand niets van af weten? En wat heeft het met de band te maken?


    De muziek wordt van One Direction, en natuurlijk moeten directioners hier wel vanaf weten...


    no alarms and no surprises

    Waarschijnlijk een beetje primitief van me maar wat is een flashmob? :Y)

    Interesting schreef:
    Waarschijnlijk een beetje primitief van me maar wat is een flashmob? :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Interesting schreef:
    Waarschijnlijk een beetje primitief van me maar wat is een flashmob? :Y)


    Dat er eerst klein groepje begint met dansen uit het niets, en daarna komen er steeds meer bij


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    spoel ff door tot 1 minuut.


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Ik hoef geen reacties van mensen die 1D stom vinden, wat doe op de 1D forums??


    no alarms and no surprises

    OMTomlinson schreef:
    Dat er eerst klein groepje begint met dansen uit het niets, en daarna komen er steeds meer bij

    Oh! Dan begrijp ik wel wat je bedoeld. Dankje voor het uitleggen. Dat is zo leuk om altijd te zien op Youtube. (krul)

    Ik haat 1D niet, ik ben directioner forever


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    moet je dan niet wat instuderen, voordat je meteen heel zo'n flash mob wil maken.... Dus ik weet niet hoe ze dat dat willen gaan doen, maar dat zal wel aan mij liggen., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leuk!
    Ik zou wel willen komen, maar ik woon in België.
    Een paar vriendinnen en ik zijn er ook eentje aan het regelen in België.
    (flower)

    Minghags schreef:
    moet je dan niet wat instuderen, voordat je meteen heel zo'n flash mob wil maken.... Dus ik weet niet hoe ze dat dat willen gaan doen, maar dat zal wel aan mij liggen., ;x


    klik op de linken en je komt het te weten


    You can't stop the waves, but you can learn to surf