• Zoals misschien al een paar van jullie weten, wordt er op 2 juni een flahmob georganiseerd in Utrecht. Ik las dit op twitter en bedacht me dat ik het misschien kon promoten, Dus:

    Op 2 juni wordt er in Utrecht een flashmob georganiseerd door twee Directioners, Ik hoor hier NIET bij. Ik wil dus GEEN aanmeldigsberichtjes, voor meer informatie:

    Twitter.
    Facebook.
    Tumblr.
    De muziek.

    Ik zou het wel leuk vinden als jullie reacties plaatsen of jullie komen.

    Ps. Ik weet hier verder niks vanaf, ik maak gewoon reclame.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:39 ]


    no alarms and no surprises

    Coral schreef:
    Leuk!
    Ik zou wel willen komen, maar ik woon in België.
    Een paar vriendinnen en ik zijn er ook eentje aan het regelen in België.
    (flower)


    waar ergens?


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Fabray schreef:
    Ik hoef geen reacties van mensen die 1D stom vinden, wat doe op de 1D forums??

    Lol, uhm, waar zie je haters? :S


    Believe in yourself.

    Looool, een stel kindertjes die op een bepaalde dag voor het eerst bijeenkomen om een dansje te doen?

    Dat wil ik zien, word ongetwijfeld hilarisch :Y) Dit soort dingen moet je eerst instuderen, anders gaat het faliekant fout.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Looool, een stel kindertjes die op een bepaalde dag voor het eerst bijeenkomen om een dansje te doen?

    Dat wil ik zien, word ongetwijfeld hilarisch :Y) Dit soort dingen moet je eerst instuderen, anders gaat het faliekant fout.

    Ik denk ook dat het niet gaat lukken hoor. Maar ze de remix die ze gaan gebruiken staat op al op youtube en de dans binnenkort ook. Maar ze hebben geloof ik lang niet genoeg mensen :')


    You've cat to be kitten me right meow.

    OMTomlinson schreef:
    (...)

    waar ergens?


    Antwerpen & Brussel.
    Maar, we zijn nog aan het regelen en organiseren.
    We zijn niet zeker of we het ook echt gaan doen, zo'n flashmob is iets wat je heel goed moet organiseren of anders gaat het fout.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:46 ]

    11th schreef:
    (...)
    Lol, uhm, waar zie je haters? :S


    Onder je


    no alarms and no surprises

    Fabray schreef:
    (...)

    Onder je

    Ik geloof meer dat dat komt door het "flashmob" onderwerp... (:


    Believe in yourself.

    Ga mijn zus wel vragen om te filmen hehe


    SLOAN.

    404NOTFOUND schreef:
    Ik kom niet; ik kan niet, en ik heb het zelf al druk die maand. Maar ik en 5 vriendinnen organiseren in Juli ook al een 1D Flashmob in Nederland. En daar zijn we al héél lang mee bezig D:


    waar?


    we danced all night to the best song ever.

    OMTomlinson schreef:
    (...)

    klik op de linken en je komt het te weten


    Moet je het dan vanaf Youtube afleveren?

    Of ga je die dag dan ook leren?

    Snap het niet?


    we danced all night to the best song ever.

    iheartziall schreef:
    (...)

    Moet je het dan vanaf Youtube afleveren?

    Of ga je die dag dan ook leren?

    Snap het niet?


    De choreo komt dit weekend online, dus dan kan je het oefenen.


    no alarms and no surprises

    Fabray schreef:
    (...)

    De choreo komt dit weekend online, dus dan kan je het oefenen.


    okeey, weten jullie al hoeveel er komen ongeveer?


    we danced all night to the best song ever.

    zo grappig dit overal te zien, waren eerst met 4e )waaronder ik en nog een ander) ik heb het verzonnen met iemand anders en na lang praten besloten dat hun 2 ook mee mochten doen met organiseren acount gemaakt en allemaal al mensen opgegeven.... ineens veranderen die 2 meiden het ww en alles en zeggen tegen mij en dat andere meisje van eehmm sorry ma jullie mogen niet meer mee doen xD

    Vandaar dat ik niet meer mee doe xD maarja zo zie je maar hoe sommige "directioners"tegen elkaar kunnen doen.... voor de gene die wel gaan Have Fun!!! :D

    Oke. Dan moet ik die dag dus níet mijn huis uit komen, en naar de stad gaan.

    Nee, veel plezier! maar ik ben geen fan dus kom niet, sorry! (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    iZiall schreef:
    (...)

    waar?


    In den bosch. We zijn er al een paar maanden mee bezig omdat we een goede choreografie willen en veel mensen, zodat het geen flashflop word :'D