• Iedereen kent het verhaal wel van de Titanic, het beroemde gezonken schip, wat zogenaamd niet kon zinken. Een stukje geschiedenis. Maar wat nou als de tijd terug draait, en One Direction ineens op de Titanic een vakantie nemen? Zullen ze smoor verliefd worden, of misschien wel het schip van zinken kunnen weerhouden?




    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: Styles
    Harry Edward Styles: Dobreva
    Louis William Tomlinson: Lilarry
    Liam James Payne: Kendizzzzle
    Niall James Horan: xAlways

    Passagiers:
    - Meisje: Gereserveerd door: Phyre
    - Lena Collins Loorea
    - Lily Hannah McDelvin: MaitePayne
    - Eva Adrianna Chamberlain xMeCrazyMofo
    - Esmeralda Anita Francisca Estrella Felicidad.: Esmelle


    Regels:
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor lange tijd niet reageert.
    Het liefst 150 woorden per post, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat dit niet al te vaak gebeuren.
    Alleen je eigen rol bespelen.
    Niemand buitensluiten.
    Iedeeën zijn altijd welkom.
    Niemand uitschelden, en als het dan zo nodig moet, doe dat dan buiten de topic.
    Max. 3 rollen per persoon.


    Invullijst:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (Liefst met foto):
    Extra:


    PS: 1D bestaat hier niet, het is 100 jaar terug in de tijd.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 16:10 ]


    How far is far

    Rol: Leeyum.
    Volledige naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: 20.
    Innerlijk: Liam is een lieve jongen, en heeft alles over voor zijn vrienden en familie. En hij is ook niet bang om een schrammetje op te lopen om hun te beschermen. Als je hem voor het eerst ontmoet is hij nogal verlegen, maar als je hem echt leert kennen kan je met hem lachen, en is die verlegenheid helemaal verdwenen.
    Uiterlijk (Liefst foto):


    Extra: Liam is dol op zingen, en doet dat dan ook het liefst de hele dag.


    How far is far

    Leuk bedacht! Mag ik Lou?


    "Family don’t end in blood”

    Lilarry schreef:
    Leuk bedacht! Mag ik Lou?

    Tuurlijk mag je hem, en dankje! (:
    Ik zal je er bij zetten.


    How far is far

    Meisje graag.

    Phyre schreef:
    Meisje graag.

    Ik zal je er bijzetten (:


    How far is far

    Mag ik een meisje reserveren? Ik vul haar na schooltijd in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Loorea schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? Ik vul haar na schooltijd in

    Tuurlijk, ik ze je er bij (:


    How far is far

    Mag ik Niall reserveren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Mag ik Niall reserveren?

    Tuurlijk (:


    How far is far

    Rol: Hazza
    Volledige naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Harry is een ontzettend lieve en spontane jongen. Hij kan af en toe een beetje raar zijn, maar dat is altijd goed bedoelt. Je moet hem nemen zoals hij is, anders kun je maar oprotten. Als hij kwaad is moet je hem wel heel erg ver hebben gekregen, en duurt het wel even voordat je hem weer kalm hebt gekregen, ook heeft hij dan de neiging met dingen te gaan smijten. Maar over het algemeen een stuiterende bal vrolijkheid. Hij is erg beschermend tegen over zijn vrienden en familie en zal alles doen om ze te beschermen. Hij flirt graag, maar zodra hij een echte relatie heeft is hij zo trouw als een hond en zal hij nooit iets doen om zijn vriendin te kwetsen. Hij zal dus ook erg van slag zijn als hij dat wel gedaan heeft.
    Uiterlijk (Liefst met foto):



    Extra: Hij is biseksueel.


    Because I love him, do I need another reason?

    Dobreva schreef:
    Rol: Hazza
    Volledige naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Harry is een ontzettend lieve en spontane jongen. Hij kan af en toe een beetje raar zijn, maar dat is altijd goed bedoelt. Je moet hem nemen zoals hij is, anders kun je maar oprotten. Als hij kwaad is moet je hem wel heel erg ver hebben gekregen, en duurt het wel even voordat je hem weer kalm hebt gekregen, ook heeft hij dan de neiging met dingen te gaan smijten. Maar over het algemeen een stuiterende bal vrolijkheid. Hij is erg beschermend tegen over zijn vrienden en familie en zal alles doen om ze te beschermen. Hij flirt graag, maar zodra hij een echte relatie heeft is hij zo trouw als een hond en zal hij nooit iets doen om zijn vriendin te kwetsen. Hij zal dus ook erg van slag zijn als hij dat wel gedaan heeft.
    Uiterlijk (Liefst met foto):



    Extra: Hij is biseksueel.

    Dankuu ^^


    How far is far

    Bne blij dat ik eindelijk zo'n rpg gevonden heb

    Rol: Meisje
    Volledige naam: Lily Hannah McDelvin
    Leeftijd: 20 jaartjes
    Innerlijk: Lily is verlegen en wat stiller bij personen die ze niet kent. Bij haar vrienden is ze wel wat meer open en durft ze wat meer te vertellen en doen. Ze is wel heel lief en behulpzaam maar als je haar vertrouwen kwijtgeraakt zal je het niet snel terugkrijgen. Ze is snel onzeker over zichzelf daarom dat ze ook wat stiller is. Ze is enig kind en is dat goed gewend dus weet ze niet zo goed om om te gaan met vreemden.
    Uiterlijk (Liefst met foto):



    Extra: /


    Do what you love, love what you do

    Bne blij dat ik eindelijk zo'n rpg gevonden heb

    Rol: Meisje
    Volledige naam: Lily Hannah McDelvin
    Leeftijd: 20 jaartjes
    Innerlijk: Lily is verlegen en wat stiller bij personen die ze niet kent. Bij haar vrienden is ze wel wat meer open en durft ze wat meer te vertellen en doen. Ze is wel heel lief en behulpzaam maar als je haar vertrouwen kwijtgeraakt zal je het niet snel terugkrijgen. Ze is snel onzeker over zichzelf daarom dat ze ook wat stiller is. Ze is enig kind en is dat goed gewend dus weet ze niet zo goed om om te gaan met vreemden.
    Uiterlijk (Liefst met foto):



    Extra: /


    Do what you love, love what you do

    Mag ik een meisjeeee???


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    MaitePayne schreef:
    Bne blij dat ik eindelijk zo'n rpg gevonden heb

    Rol: Meisje
    Volledige naam: Lily Hannah McDelvin
    Leeftijd: 20 jaartjes
    Innerlijk: Lily is verlegen en wat stiller bij personen die ze niet kent. Bij haar vrienden is ze wel wat meer open en durft ze wat meer te vertellen en doen. Ze is wel heel lief en behulpzaam maar als je haar vertrouwen kwijtgeraakt zal je het niet snel terugkrijgen. Ze is snel onzeker over zichzelf daarom dat ze ook wat stiller is. Ze is enig kind en is dat goed gewend dus weet ze niet zo goed om om te gaan met vreemden.
    Uiterlijk (Liefst met foto):



    Extra: /

    Ik vind het leuk dat je het zo'n leuke topic vind, maar wil je het de volgende keer wel even zeggen als je een meisje wilt? (:


    How far is far