• Benedict



    Matt



    1# kwa uiterlijk
    2# kwa acteer talent


    Believe in yourself.

    1: Benedict, want ik vind Matt niks.
    2: Benedict, because holy crap his acting is awesome.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    1: Benedict, because... look at his face. :'D
    2: Ben. Wanneer hij aan het spelen is kan ik hem gewoon bijna niet meer herkennen. Hij kan gewoon helemaal in de huid van zijn rol wegkruipen. Er is duidelijk een verschil tussen Benedict gekleed als Sherlock (in kostuum) en Benedict als Sherlock. Erg fascinerend om te zien.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    #1 Matt :9~:9~ Ik vind Benedict namelijk niet zo heel erg knap (al is Matt ook niet super knap lol, maar hij heeft gewoon iets leuks over zicht)
    #2 Benedict, al vind ik Matt ook een leuke acteur.


    As travars

    moet je dat vragen?
    bij beiden roep ik volmondig Benedict.
    'cause he's flawless. Op een of andere manier weet hij zelfs van gogh lekker te maken. en hij doet het geloofwaardig. Me luuvs Benedict


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    1. Benedict, because yeah.
    2. Benedict, zijn acteerskills zijn echt goed. :Y)


    Remember when...

    1# kwa uiterlijk : Benedict, Holy fuck, look at that
    2# kwa acteer talent: Sherlock vs. Doctor who, Dan toch Benedict omdat ik het gevoel heb dat hij het veel groter gaat maken dan matt


    Eight astronauts strapped to the back of a bomb. My bomb. Welcome to the Icarus Two.

    Ik zal eerlijk zijn dat ik bij beiden niet kan kiezen. Benny is beautiful, yes. Maar Matt heeft iets speciaals over zijn gezicht en ik kan niet echt uitleggen wat.

    En op dit moment kwa acteer talent kies ik voor Benny, but he has a lot more experience... Misschien zal Matt ook zoveel bereiken wanneer hij net zo oud is als Benedict is nu.


    Believe in yourself.

    JohnHWatson schreef:
    moet je dat vragen?
    bij beiden roep ik volmondig Benedict.
    'cause he's flawless. Op een of andere manier weet hij zelfs van gogh lekker te maken. en hij doet het geloofwaardig. Me luuvs Benedict


    Don't be like the rest of them, darling

    11th schreef:
    Ik zal eerlijk zijn dat ik bij beiden niet kan kiezen. Benny is beautiful, yes. Maar Matt heeft iets speciaals over zijn gezicht en ik kan niet echt uitleggen wat.

    En op dit moment kwa acteer talent kies ik voor Benny, but he has a lot more experience... Misschien zal Matt ook zoveel bereiken wanneer hij net zo oud is als Benedict is nu.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    1# Benedict, for sure. I love him!
    2# Benedict, hij is echt een geweldige acteur en kruipt echt in de huid van zijn rol. Ik herkende hem ook bijna niet in The War horse vergeleken met Sherlock. Matt vind ik ook een goede acteur alleen Benedict vind ik gewoon wat beter omdat hij wat meer ervaring heeft met acteren naar mijn mening.


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    Totoro schreef:
    #1 Matt :9~:9~ Ik vind Benedict namelijk niet zo heel erg knap (al is Matt ook niet super knap lol, maar hij heeft gewoon iets leuks over zicht)
    #2 Benedict, al vind ik Matt ook een leuke acteur.


    ohja, nog over #1: Benedict vind ik echt alleen maar knap in Sherlock, terwijl ik Matt in meerdere series knap/leuk vind hihi


    As travars

    Totoro schreef:
    (...)

    ohja, nog over #1: Benedict vind ik echt alleen maar knap in Sherlock, terwijl ik Matt in meerdere series knap/leuk vind hihi

    Hmm ik vind Benny anders best wel cute in The Third star.. Maar Sherlock staat zeker op nummer één. En nouja, Matt die heeft gewoon wat, iets unieks.. Geweldig gewoon <3


    Believe in yourself.

    Benedict, I'd tap that. Niet te vergeten dat hij echt een verschrikkelijk goede acteur is, dus in beide gevallen Benedict :Y) (En ik vind Matt Smith eigenlijk behoorlijk lelijk ;x Vooral zijn neus.)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    benedict, omdat ik die ander niet ken en ik ben geweldig vind (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Yoda schreef:
    Benedict, I'd tap that. Niet te vergeten dat hij echt een verschrikkelijk goede acteur is, dus in beide gevallen Benedict :Y) (En ik vind Matt Smith eigenlijk behoorlijk lelijk ;x Vooral zijn neus.)


    Frankly my dear, I don't give a damn.