• Een voormalig manager van de Efteling gaat een ondernemer helpen bij het ontwikkelen van een pretpark speciaal voor ongeneeslijk zieke kinderen. Rein Lander van de Stichting Pallieter heeft zijn zinnen gezet op het realiseren van een een attractiepark 'waar een lach en een traan samengaan'. Eén probleem: hij weet niets van het bouwen van attractieparken. "Een ex-topman van de Efteling gaat ons daarom advies geven. Hij heeft er twintig jaar gewerkt en weet waar-ie over praat", vertelt Rein aan Looopings. Hij weigert echter te zeggen wie dan dat prominente Efteling-gezicht is.

    Bron: looopings.nl
    ==================================================================
    Dat vind ik wel mooi, hopelijk zullen kinderen met een ziekte er veel plezier aan hebben!(:

    J

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 19:52 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Aww, dat is echt geweldig (:


    26 - 02 - '16

    Awh, dat is lief en vooral leuk voor die kinderen. Ik ben wel benieuwd naar t resultaat. :Y)


    -

    Ik kan me hier echt helemaal niets bij voorstellen


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Echt mooi dat mensen soms van die lieve dingen doen, ik hoop dat het wat wordt.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Samifer schreef:
    Ik kan me hier echt helemaal niets bij voorstellen

    Hier sluit ik me bij aan. Al vind ik het wel een lief gebaar.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ahw echt lief dat ze dat doen.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Samifer schreef:
    Ik kan me hier echt helemaal niets bij voorstellen


    Ik dus ook niet echt. Maar toch wel mooi bedacht. Als ze het ook eens zouden uitwerken in plaats van alleen lullen.


    wat was dit ookalweer

    Samifer schreef:
    Ik kan me hier echt helemaal niets bij voorstellen


    Dit dus. Maar dat neemt niet weg dat het een lief gebaar is en ik benieuwd ben naar het resultaat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat is echt een lief en mooi gebaar voor die kinderen.


    16 - 09 - '17

    Het lijkt me wel heel mooi dat zoiets voor die kinderen komt, maar ik ben bang dat er een enorm groot prijskaartje aan gaat hangen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Samifer schreef:
    Ik kan me hier echt helemaal niets bij voorstellen


    Ik ook niet maar het is wel een lief idee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat lijkt me echt geweldig! Aangzien wij nooit ergens naar toe gaan van wege mijn zusje, lijkt me dat wel een goed plan :) mijn zusje is ook zo'n ongeneeseijk kind ofzo
    Maar net als veel anderen boven me, kan het me niet voorstellen


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    Dat lijkt me echt geweldig! Aangzien wij nooit ergens naar toe gaan van wege mijn zusje, lijkt me dat wel een goed plan :) mijn zusje is ook zo'n ongeneeseijk kind ofzo
    Maar net als veel anderen boven me, kan het me niet voorstellen


    Soeey maar dat zeg je niet zo lijkt mij....

    Ot: hopelijk maken ze het waar en geven ze ze niet alleen valse hoop. Ik vjnd het een zeeeer goedbidee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het echt mooi dat mensen zoiets willen doen. Zulke dingen doen me altijd glimlachen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lijkt me niet iets dat een denderend success wordt. Of uberhaupt een success. Gezien het feit dat de ondernemer in kwestie ook geen verstand heeft van pretparken vermoed ik dat dit niks wordt.


    quidquid excusatio prandium pro