• Nou ik ga dus met mijn vader over twee weken naar Schotland om de uni's van Dundee en Stirling te bekijken en bij Stirling is er dus de optie om in een student dorm te overnachten.
    Nou, superleuk, dus wij hadden bedacht dat we dat maar moesten doen, alleen mijn vader ging vandaag dus bellen en toen bleek dat alleen (possible) applicants dat "mogen". Oftewel mijn paps mag niet in een student dorm.

    Nu laat hij mij kiezen: of ik in die student dorm en hij in een B&B, of samen in een B&B.

    En ik twijfel echt enorm, maar we moeten het wel snel weten ><

    Het lijkt me echt superleuk om in zo'n student dorm voor een nachtje te slapen, maar aan de andere kant voelt het ook zo extreem lullig dat m'n vader dan in z'n eentje in een B&B zit... ik weet het niet =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik denk dat je vader het wel zal begrijpen als jij dit wilt.. Jullie zouden het eerst samen doen toch? Hij weet wel dat jij het leuk vind, en ik denk dat hij het wel begrijpt..

    Dundeeee. *O* Daar wil ik eens heen. Ik zou trouwens voor dat studentengebeuren gaan. Je krijgt maar één kans.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dundeeee. *O* Daar wil ik eens heen. Ik zou trouwens voor dat studentengebeuren gaan. Je krijgt maar één kans.
    Ik kan je wel laten weten hoe het is als je wilt? (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    (...)Ik kan je wel laten weten hoe het is als je wilt? (:


    Graag! Uitgebreid fotoverslag graag. :Y) Haha nee grapje. Maar het zou wel erg leuk zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Graag! Uitgebreid fotoverslag graag. :Y) Haha nee grapje. Maar het zou wel erg leuk zijn.
    No problem :3 moet toch iedereen een beetje kunnen laten zien waar ik misschien ga studeren over anderhalf jaar :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb altijd de instelling 'samen uit, samen thuis' ... Maar ik durf ook niet voor je te kiezen. (cat)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Ik heb altijd de instelling 'samen uit, samen thuis' ... Maar ik durf ook niet voor je te kiezen. (cat)


    Ben ik gewoon serieus de enige op deze planeet die dat niet denkt? (cat)

    Aangezien jij er misschien gaat studeren lijkt het me juist een geweldige ervaring voor jou. (krul)


    -

    Ik zou het mijn vader niet willen aandoen. Ik zou me schuldig voelen.. :x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doen! Je vader begrijpt het vast wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Negligible schreef:
    Ik zou het mijn vader niet willen aandoen. Ik zou me schuldig voelen.. :x
    Ja, daar zit ik dus ook een beetje mee. Maar ik zal hem morgen ook nog wel vragen hoe hij zich er onder zou voelen..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Samen uit, samen thuis. Ik zou je vader niet in de steek betalen. Plus hij betaald de hele reis, neem ik aan..


    Get outta my head!

    Daar ben ik ook geweest! En ik zat in een Youth Hostel bij Stirling, smerig dat het was! baaaaah. Overal vieze vlekken, piepende bedden, badkamer zonder slot en douche ook geen slot, geen lekker eten :'d
    Trolol.

    Maar ik zou samen gaan, want waarom zou je apart gaan?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is maar één avond, dus eigenlijk vind ik dat je het best kunt doen. Het hele punt van die reis is toch dat je een goede keuze kunt maken? Zoiets zou daar wel bij helpen, en ik denk dat je vader het wel begrijpt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou sowieso in B&B gaan XD


    Life is hard and then we die